مدیرعامل بانك سینا خبر داد

طرح های قرض الحسنه بانك سینا برای پشتیبانی از لطمه دیدگان كرونا و مدافعان سلامت

طرح های قرض الحسنه بانك سینا برای پشتیبانی از لطمه دیدگان كرونا و مدافعان سلامت المور: مدیرعامل بانك سینا از طرح های جدید این بانك در حوزه قرض الحسنه برای پشتیبانی از لطمه دیدگان كرونا و مدافعان سلامت آگاهی داد.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابراعلام بانک سینا، دکتر ایمانی با بیان آن که شیوع ویروس کرونا در جهان و همچون ایران، خیلی از بخش ها و کسب وکارها را درگیر و متضرر ساخت و کادر درمان کشور نیز گرفتار زحمات دوچندان شد، اظهار داشت: یکی از سنت های حسنه و نیکوی ما مسلمانان که در قرآن کریم نیز بارها بر آن تاکید شده، سنت پسندیده قرض الحسنه است که بانک سینا در امتداد این کار باارزش و به جهت پشتیبانی از لطمه دیدگان کرونا و همین طور قدردانی از تلاش ها و فداکاری های مدافعان سلامت، طرح های مختلفی را برای پرداخت وام های قرض الحسنه به اجرا گذاشته است.
وی اشاره کرد: بانک سینا با همکاری بنیاد علوی، تا حالا طرح های مهرآفرین، نیکو و مواسات را به اجرا گذاشته و در این راه وام های قرض الحسنه قابل توجهی را به کسب و کارهای لطمه دیده، پرداخت کرده است.
این بانک طرح های جدیدی را نیز طی روزهای آتی عملیاتی خواهد ساخت که طی آن به بیماران بی بضاعت خصوصاً لطمه دیده از کرونا، خانواده های معظم شهدای مدافع حرم، مرزبانان و همین طور مدافعان سلامت شامل پرستاران شاغل در بخش های کرونا و مددکاران فعال در آسایشگاه های بهزیستی، وام قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.
دکتر ایمانی در ادامه با قدردانی از زحمات همکاران بانک که در وضعیت ناشی از کرونا، بی وقفه در تحقق اهداف تلاش می کنند، گفت: برخورداری از نیروی انسانی متعهد و متخصص، امتیاز و شاخصه هر سازمان و بنگاه اقتصادیست که خوشبختانه این مزیت، بانک سینا را در زمره بانکهای موفق و پیشگام قرار داده و امیدواریم با برنامه هایی که واحدها در جهت جانشین پروری و تقویت نیروی انسانی به اجرا می گذارند، کماکان شاهد درخشش بانک باشیم.
سیدمحمد یزدی خواه معاون شعب و مناطق بانک سینا هم ضمن قدردانی از تلاش همکاران در تحقق اهداف اظهار داشت: با شیوع کرونا، تمرکز برنامه ها و سیاست های بانک سینا بر ارائه خدمات غیرحضوری استوار شده اما همکاران شعب شایسته است نسبت به مشتریانی که با هدف رفع نیازهای اقتصادی و یا رونق کسب وکار سالم و موثر به شعبه مراجعه می کنند، حداکثر التزام در ارائه بهترین راهکارها و راهنمایی ها برای گره گشایی در کارها و تامین حداکثر رضایت آنها را داشته باشند و برای تحقق اهداف در نیمه دوم سال، تلاش جدی تری صورت دهند.
مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا هم با بیان آن که شاکله و شالوده اصلی بنگاه های خصوصی نظیر بانک ها مشتریان هستند، اشاره کرد: توجه به مشتری و تلاش در جهت تامین رضایتمندی آنها، زمینه ساز بقا و نیز تعالی سازمانی است و این بانک به جهت ارتباط و تعامل بهتر با مشتریان، سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) را راه اندازی کرده است.
منصور شیخ الاسلامی، بکارگیری شیوه های نوین ارتباطی در جهت برقراری ارتباط پویا با مشتریان را یکی از راه های موفقیت بانک دانست و اظهار داشت: با هدف افزایش سطح ارتباطات بانک سینا با مشتریان و نقش آفرینی شعب بعنوان نقاط ارتباطی مستقیم در افزایش اثربخشی کانالها و تکمیل پروسه ارتباطی، همیار مشتریان در شعب تشکیل و فعال خواهد شد.
ایشان سپس با اشاره به ضرورت توجه بنگاه های اقتصادی به موضوع مسئولیت های اجتماعی اظهار داشت: این مهم بعنوان رسالتی باارزش در بانک سینا مورد توجه قرار گرفته و اقدامات مهمی همچون کمک ۵۰ میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره)، اهدای ۲۴ دستگاه آمبولانس به بیمارستان های درگیر بیماری کرونا و بسیاری خدمات دیگر صورت گرفته و در آینده نیز بعنوان اقدامی فرایندی، مورد توجه خواهد بود.
انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1399/08/22
20:30:20
5.0 / 5
1099
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , بانك , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است