فعالیت ۱۱۱ هزار كانال و بیش از ۸۷ هزار گروه در بله

فعالیت ۱۱۱ هزار كانال و بیش از ۸۷ هزار گروه در بله المور: «بله» با قابلیت های متداول یك پیام رسان، امكان بهره مندی از خدمات مالی نظیر كارت به كارت، درخواست پول را هم فراهم نموده تا علاوه بر كاربران عادی، صاحبان كسب وكارهای اینترنتی هم بتوانند ضمن مدیریت كانال و گروه های معرف خدمات و محصولات خود، به راحتی از خدمات مالی در بستر یك پیام رسان هم استفاده كنند.


به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانك ملی ایران، پیام رسان «بله» اكنون بیش از یك میلیون و ۹۰۰ هزار عضو دارد و در فصل بهار امسال تعداد كاربران فعال ماهانه آن به بیش از یك میلیون و ۱۰۰ هزار كاربر رسیده است.
«بله» علاوه بر عرضه همه خدمات معمول یك پیام رسان همچون گفت وگو، تولید كانال و گروه، استفاده از استیكر و بازو (بات)، امكان عرضه خدمات بانكی از قبیل خرید شارژ، عملیات كارت به كارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو و پرداخت عوارض خروج از كشور را داراست.
این پیام رسان برای اولین بار زمینه انجام خدمات بانكی بر بستر شبكه های مجازی در كشور را فراهم نموده است و الان علاوه بر بانك ملی ایران، ۱۶ بانك دیگر به این شبكه متصل هستند و كاربران می توانند از كارت های این بانك ها بعنوان كارت مبدا استفاده كنند.
در بهار امسال بیش از سه میلیون تراكنش كارت به كارت و بیش از پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تراكنش مالی موفق در پیام رسان «بله» به ثبت رسید. همینطور طی این مدت، بیش از یك هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان انتقال پول با استفاده از این پیام رسان انجام شده است.
«بله» به جهت قابلیت های متمایز خود نسبت به دیگر پیام رسان ها، بستر مناسبی برای معرفی خدمات و محصولات و رونق كسب وكارهای اینترنتی هم به حساب می آید به صورتی كه در سه ماه نخست امسال بیش از ۱۱۱ هزار كانال و بیش از ۸۷ هزار گروه در «بله» فعال بوده كه ۲۱ میلیارد تومان هم انتقال پول به صورت روزانه در این پیام رسان صورت گرفته است. همینطور در مدت مذكور، بیش از ۵۰ هزار تراكنش موفق كارت به كارت روزانه به ثبت رسید.
ارسال درخواست پول همزمان با استفاده از فضای این پیام رسان، قابلیت متمایز دیگری است كه می تواند برای صاحبان كسب وكارها بسیار پركاربرد باشد.
آمارها نشان داده است در بهار امسال ۶۲ هزار درخواست پول در این پیام رسان ارسال شده است.
با تمركز تیم فنی «بله» بر پایداری شبكه، این پیام رسان به صورت متوسط ۹۹.۸ درصد زمان روزانه، در دسترس و در حال عرضه سرویس بوده است.
«بله» با حمایت بانك ملی ایران توسعه یافته و امنیت آن توسط این بانك تضمین شده است بدین ترتیب كاربران فضای مجازی می توانند با اطمینان خاطر هم از فضای یك پیام رسان بومی بهره ببرند و هم اینكه خدمات بانكی خویش را سریع، راحت و به صورت همزمان و ایمن انجام دهند.
نسخه رومیزی (دسكتاپ) این پیام رسان هم اخیرا برای سیستم عامل های ویندوز و لینوكس ارائه شد تا كاربران با استفاده از نسخه رومیزی «بله» هم بتوانند به همه امكانات نسخه های مبتنی بر تلفن همراه و وب دسترسی داشته باشند.



1397/04/21
22:02:13
5.0 / 5
90
تگهای خبر: بانك , خدمات , شبكه , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است