چگونه سئو به افزایش فروش كمك می كند؟

چگونه سئو به افزایش فروش كمك می كند؟ المور: بهینه سازی موتور جستجو (SEO) واژه پرمعنایی است كه این روزها علاقه مندان زیادی را گرد خود جمع كرده است. ولی واقعا این واژه جادویی چه معنایی دارد؟ برای خیلی از صاحبان مشاغل این واژه به مانند مقوله ای بسیار پررمزوراز و پیچیده مانند بازار سهام یا یك معادله پیچیده ریاضی است.


این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف كمك به كسب و كارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.
احیانا تعریفی كه بارها برای این واژه عرضه شده است و همه ما آنرا شنیده ایم این است كه "سئو به مفهوم بهینه سازی محتوای سایت به منظور ایندكس شدن بهتر و سریع تر توسط الگوریتم ها و ربات های گوگل است". برپایه این تعریف با استفاده از واژه ها و عبارات (واژه ها یا عبارات بلند كلیدی) آنچه در وبسایت وجود دارد، اعم از محصولاتی كه برای فروش گذاشته اید یا چاره هایی كه برای مشكلات مشتریانتان اندیشیده اید را به موتورهای جستجو معرفی می كنید.
چگونگی عملكرد همه این فرایندها در گرو متنی است كه مشتری بالقوه شما در گوگل به دنبال آن جستجو می كند. این جستجو می تواند نام یكی از محصولات یا خدمات شما باشد یا مشكلی كه چاره حل آن در دست كمپانی شماست. برای آن كه این مشتری هنگام جستجوی این عبارت كلیدی به سایت شما هدایت شود، باید این عبارات كلیدی را در متون خود وارد كرده باشید.
در این صورت گوگل به كمك هوش مصنوعی خود قادر خواهد بود تطابق موجود بین واژه هایی كه كاربر جستجو كرده و اطلاعات موجود در وبسایت شما را شناسایی كند و لینك وبسایت شما را در فهرست كاوشهای كاربر قرار دهد. البته این مورد نیازمند ملاحظات فنی نسبتا پیچیده تری است كه از حوصله این مطلب خارج است.
شرط استفاده موفق از عبارات كلیدی انتخاب واژه های كلیدی درست است، در غیر این صورت به صراحت می توان اظهار داشت كه كمپانی به فرایند سئو هیچ توجهی نكرده است و اگر به سئو توجه نكنید مشتریان بالقوه شما چطور می توانند به شما دسترسی داشته باشند؟ چطور می توانید گوگل را وادار به نمایش وبسایت كمپانی خود در نتایج كاوشهای مشتریان بالقوه خود كنید؟ به صراحت می توان اظهار داشت كه نمی توانید.
می توانید از انجام همه این كارها سر باز زنید و از فرایند سئو چشم پوشی كنید، می توانید وبسایت خویش را به راه بیندازید و محصولات خدمات خویش را در آن معرفی كنید؛ ولی بدانید تا وقتی كه در دید موتورهای جستجو نباشید از دید مشتریان خود هم مخفی خواهید بود.
اگر شما به دنبال یافتن راهی هستید تا در مدت زمان كوتاهی به قله های گوگل برسید، می توانید از خدمات اداره بازرگانی ایسنا بهره ببرید.
اداره بازرگانی ایسنا آمادگی دارد در زمینه های سئو، بازاریابی شبكه های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی دیجیتال به شركت ها و برندهای ایرانی مشاوره و خدمات تضمینی ارائه دهد. علاقه مندان برای كسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های ۶۶۴۸۳۶۳۱ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.



1397/07/19
13:49:14
5.0 / 5
25
تگهای خبر: بازار , خدمات , سایت , سهام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است