لباس خود را آنلاین بخرید

لباس خود را آنلاین بخرید به گزارش المور یك نمونه شبیه‌سازی از مشتریان خرید‌های لباس به شكل دیجیتال طراحی شده است كه در آینده می‌تواند مشكل خرید آنلاین لباس را حل كند.


كارولین راش، مدیراجرایی بریتیش فشن كانسیل می‌گوید: رویكرد تكنولوژی متیل برای حل مشكل سایز و اندازه خرده فروشان راه اندازی شده است و این ماجرا چهره سنتی صنعت مد را تغییر می‌دهد.
 
این مطلب، بخشی از خبری بوده كه در سایت اتاق بازگانی، صنایع، معادن و كشاورزی تهران منتشر شده و با تكیه بر محتوای آن به نظر می‌رسد تحولی چشمگیر در سبك و میزان موفقیت خریدهای اینترنتی در راه است.
 
“استارت آپی كه به مردم اجازه می‌دهد لباس‌هایشان را دیجیتالی امتحان كنند”. این عنوان مطلب است و از طراحی یك نمونه شبیه‌سازی از مشتریان خرید‌های لباس به شكل دیجیتال برای رفع مشكل خرید آنلاین لباس خبر می‌دهد.
 
متیل (Metail) یك نمونه شبیه سازی شده از مشتریان خود را با همان اندازه و وزن نمایش می‌دهد. هدف آن كاهش تعداد بازگشت خریدهای مشتریان در خریدهای آنلاین است و همچنین افزایش اعتماد به نفس مردم برای پیدا كردن چیزی كه مناسب و متناسب آنها باشد. این ماجرا با ارائه یك پیشنهاد به مشتری افزایش پیدا كرده است.
 
متیل (Metail) كه به مشتریان اجازه می‌دهد در یك اتاق مجازی لباس پرو كنند، در دوره سرمایه گذاری سری بی ۱۰ میلیون پوند (۱۲.۸۸ میلیون دلار) به سرمایه خود اضافه كرد. او به عنوان یك خرده فروشی در عرصه مد مسیر را از خیابان‌ها به اینترنت كشانده است.
 
این سری از سرمایه گذاری توسط شركت تل TAL رهبری می‌شود، یكی از پیشروترین تولیدكنندگان لباس در هنگ كنگ كه همچنین دوره بودجه سال ۲۰۱۴ را هم رهبری می‌كرد. سرمایه این استارت آپ از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۰۸ به ۱۲.۵ میلیون پوند (۱۶.۱ میلیون دلار) افزایش یافته است.
 
تام ادیولا، بنیانگذار متیل می‌گوید: ما به آینده نگاه می‌كنیم. جایی كه خرده فروشی‌ها به سمت كسب و كارهای فناوری مصرف كننده و افزایش دیجیتالی سازی مد می‌روند. همان طور كه رفت و آمد از خیابان‌ها جایش را به تلفن‌ها داده است، این استارت آپ هم می‌تواند همین كار را انجام دهد. اما تعامل مصرف كننده به طور فزاینده مهم است.
 
در طول ۱۸ ماه آینده، این تیم قصد افزایش بازار و مشتری‌های خود را دارد –در حال حاضر ۷.۷ میلیون كاربر از آن استفاده می‌كنند- و همچنین می‌خواهد مشاركت و ویژگی‌های جدیدی هم اضافه كند.
 
اگرچه این استارت آپ در حال حاضر تنها برای زنان در دسترس است اما، تام ادیولا، می‌گوید قصد دارد در اواخر سال خدمات مردانه هم راه اندازی كنند.
 
به گفته ادیولا خیابان‌های بریتانیا به اندازه كافی با مصرف كننده راه نمی‌آیند. این ماجرا هم به نفع فروشندگان آنلاین مانند آمازون بوده است كه با هزینه خیابان‌ها رشد كردند. متیل هم مانند لینكی میان این دو عمل می‌كند.
 
اكثریت قریب به اتفاق مشتریان متیل در آسیا زندگی می‌كنند، جایی كه طبقه متوسط به سرعت رشد كرده و رونق تكنولوژی و فرهنگ خیابانی پایین منجر به تمركز بیشتر در دیجیتال و تجربه مصرف كننده‌ها شده است.
 
اما آن طور كه مشخص است، بیشتر مشتریان شركت سرمایه گذاری تل TAL در امریكا زندگی می‌كنند –تخمین زده شده است كه یك لباس از ۶ لباس فروخته شده در ایالات متحده بوده است- به این ترتیب متیل امیدوار است كه این مشاركت باعث گسترش حضور او در امریكا شود.
 
متیل از زمان راه اندازی، ۸۰ هزار پوشاك را دیجیتالی كرده است. این پروسه به آیتم‌های خاصی نیاز دارد. از جمله اینكه باید عكس برداری و لباس‌ها به مدل سه بعدی تبدیل شوند كه با توجه به انواع پارچه و بدن مصرف كننده نشان داده شود. در حالی كه تكنولوژی متیل می‌تواند تا روزی ۲۰۰ لباس را دیجیتالی كند، ادیولا می‌گوید نرم افزار آمازون در حال حاضر تنها می‌تواند ۶۰ تا ۹۰ لباس را دیجیتالی كند.
 
یكی دیگر از موضوعات این استارت آپ، دموكراتیزه كردن مد است. بخشی از آنچه متیل انجام می‌دهد، به دور از تبیلیغات سنتی آنلاین و خرده فروشی است. در واقع او یك تجربه بسیار شخصی‌تر می‌سازد.
 
متیل همچنین به مشتریان اجازه می‌دهد كه لباس‌هایی كه ممكن است به طور معمول انتخاب نكنند را هم امتحان كنند. پرو كردن لباس‌های زیاد در فروشگاه‌ها ممكن نیست اما این كار باعث تخلیه احساسی مشتری می‌شود.
 
حالا متیل كمك می‌كند كه سریعتر لباس‌ها را امتحان كنید و لباس مورد نظر خود را بخرید. او قصد دارد تا اواخر امسال یك سرویس پیشنهاد هم به استارت آپ خود اضافه كند.
 
دالمن لی، كارشناس ارشد تكنولوژی TAL می‌گوید: متیل پیشرفته‌ترین فناوری را در اختیار دارد با مجموعه ای از داده‌های منحصر به فرد و برنامه‌های كاربردی كل زنجیره تأمین پوشاك را تغییر داده است و در نهایت كاری كرده كه لباس‌های بهتری به مشتریان فروخته شود.
 
1396/04/24
23:35:58
5.0 / 5
369
تگهای خبر: لباس , خرید آنلاین , مد , پوشاك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است