توسعه پرشتاب بانكداری الكترونیك در بانك قرض الحسنه مهر ایران

توسعه پرشتاب بانكداری الكترونیك در بانك قرض الحسنه مهر ایران به گزارش المور بانك قرض الحسنه مهر ایران با توجه ویژه به توسعه بانكداری الكترونیك، عرضه انواع خدمات الكترونیك و برخط ازجمله اینترنت بانك، همراه بانك، تلفن بانك، اس ام اس بانك، صدور كارت هدیه و انواع كارت های شتابی به صورت آنلاین، خدمات درگاه الكترونیك، پایانه های فروشگاهی، صدور رمز همراه بانك و... در دستور كار قرار داده است.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، با عنایت به گسترش زیرساخت های فناوری اطلاعات و اینترنت در تمام كشورها ازجمله ایران، خدمات بانكی روزمره به سادگی با كامپیوترهای شخصی و گوشیهای موبایل قابل انجام است و بانكداری الكترونیك مسیر ناگزیری است كه تمام بانكهای آینده نگر به آن روی آورده اند.
در بانكداری الكترونیك به جای روش های سنتی، از روش های متفاوتی برای عرضه خدمات استفاده می شود و با ایجاد محصولات و خدمات ارزان و فراگیر بر بستر اینترنت، روابط مشتری با بانك را بهبود می بخشد و سبب افزایش سرعت و كارآیی و كاهش هزینه های بانكداری می شود. همچون بانكهای كشور كه لزوم توسعه خدمات بانكداری الكترونیك را درك كرده و در این زمینه اقدامات شایان توجهی انجام داده، بانك قرض الحسنه مهر ایران است.
مرتضی اكبری، مدیرعامل بانك قرض الحسنه مهر ایران دراین باره با اشاره به اینكه جوان ترین متخصصان و كارشناسان علم فن آوری اطلاعات و ارتباطات در بانك قرض الحسنه مهر ایران حضور دارند و دانش و خلاقیت خویش را برای عرضه خدمات به روز در حوزه بانكداری الكترونیك در اختیار ما قرار می دهند، می گوید: خلق محصولات جدید بانكداری الكترونیك برای جلب رضایت حداكثری مشتریان بسیار حائز اهمیت بوده و بانك قرض الحسنه مهر ایران در این عرصه همپای سایر بانكهای بزرگ شبكه بانكی كشور در حركت است.
مدیرعامل بانك قرض الحسنه مهر ایران به اشاره به پیشرفت قابل توجه زیرساخت های این بانك در زمینه IT اظهار داشت: طی ۱۰ سال قبل اقدامات مؤثر زیادی در حوزه بانكداری الكترونیك و استفاه از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در بانك قرض الحسنه مهر ایران انجام شده است اما افق پیش روی حوزه بانكداری الكترونیك در دنیا بسیار گسترده است و فعالیت و میزان پوشش خدمات بانكداری مدرن ما هم باید همواره روبه جلو حركت نماید.
حركت بانك قرض الحسنه مهر ایران در جهت بانكداری سبز
تعبیر دیگری كه از بانكداری الكترونیكی می شود، بانكداری سبز است چون كه در این شیوه دیگر نیازی به تردد مردم در شهر و ایجاد ترافیك و یا شكل گیری صف های طولانی در بانك و استفاده از كاغذ نیست، هر چند كه كاهش استرس و تنش های روانی حاصل از شلوغی بانك ها هم بخش دیگری از مزیت های بانكداری الكترونیك به حساب می آید. همچون اقدامات بانك قرض الحسنه در جهت بانكداری الكترونیك، راه اندازی سامانه اینترنت بانك است.
تنوع خدمات اینترنت بانك در بانك قرض الحسنه مهر ایران
سرویس اینترنت بانك قرض الحسنه مهر ایران از كاربردی ترین خدمات نوین بانكداری به حساب می آید كه با هدف عرضه سرویس های بانكی در دسترس، سریع، كم هزینه بر روی بستری امن و مطمئن برای متقاضیان به راه افتاده است.
در اینترنت بانك قرض الحسنه مهر ایران خدماتی از قبیل دریافت صورتحساب و گزارش گردش هر یك از حساب ها، مشاهده لیست حساب ها و موجودی هر یك از آنها، انتقال وجه بین حساب های مشتری بدون محدودیت، انتقال وجه عادی (انتقال وجه از یك حساب به حساب دیگر)، انتقال وجه مستمر (انتقال وجه در تاریخ های معین و مورد نظر مشتری)، انتقال وجه دسته ای (انتقال وجه از یك حساب به چندین حساب مانند پرداخت حقوق كاركنان)، مسدود كردن برگ چك، ثبت مبلغ چك صادره جهت یادآوری مبلغ صحیح به بانك به هنگام برداشت وجه آن، گزارش وضعیت برگه های دسته چك، گزارش وضعیت چك های واگذاری به سپرده ها، امكان ارسال گزارش دوره ای صورتحساب و موجودی از راه پیامك و ایمیل، گزارش تسهیلات دریافتی، آگاهی از آخرین وضعیت اقساط پرداختی، مانده بدهی تسهیلات، مدت تأخیر هر قسط و جریمه تأخیر متعلق به آن، نمایش مبلغ قابل پرداخت در صورت تسویه تسهیلات، انجام عملیات انتقال وجه كارت بانك قرض الحسنه مهر ایران و سایر كارت های عضو شتاب، مسدود نمودن كارت (در صورت مفقودی یا سرقت كارت)، پرداخت قبوض شركت های خدماتی طرف قرارداد با بانك و … به مشتریان عرضه می شود.
بانك قرض الحسنه مهر ایران علاوه بر راه اندازی سرویس اینترنت بانك، با عنایت به فراگیر شدن استفاده از گوشیهای تلفن همراه در كشور، بهره مندی از خدمات این بانك را در گوشیهای تلفن همراه، با سرویسی تحت عنوان همراه بانك امكان پذیر كرده است.
علاوه بر این، سامانه های گوناگون آنلاین در بانك قرض الحسنه مهر ایران سرویس هایی همچون افتتاح حساب، محاسبه اقساط، محاسبه معدل حساب، خرید شارژ و … برای خدمت رسانی به مشتریان طراحی و عملیاتی شده است.
تلفن بانك، اس ام اس بانك، صدور كارت هدیه و انواع كارت های شتابی به صورت آنلاین، خدمات درگاه الكترونیك، پایانه های فروشگاهی هم از دیگر خدمات بانكداری الكترونیك در بانك قرض الحسنه مهر ایران است كه این بانك را در شمار بانكهای پیشرو در عرضه دهنده خدمات بانكداری الكترونیك در كشور قرار می دهد.
انتهای رپرتاژ خبری



منبع:

1398/02/14
15:34:30
5.0 / 5
3017
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است