كمك رسانی گلرنگ به مناطق صدمه دیده از سیل ادامه دارد

كمك رسانی گلرنگ به مناطق صدمه دیده از سیل ادامه دارد به گزارش المور ۲۰ هزار بسته نوشت افزاری از جانب گروه صنعتی گلرنگ به دانش آموزان صدمه دیده از سیل در استان های لرستان، خوزستان، گلستان و خراسان شمالی اهدا شد.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام گلرنگ، تمامی این بسته های تحصیلی قبل از ۲۰ شهریور ماه در اختیار دانش آموزان صدمه دیده از سیل در این چهار استان قرار گرفت.
این بسته ها كه شامل كوله پشتی، انواع نوشت افزار، انواع دفتر، خط كش و جامدادی بود، برای خانواده های تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی (ره) كه از سیل صدمه دیده اند ارسال شد و كمیته امداد در توزیع آنها با گروه صنعتی گلرنگ مشاركت داشت.
همینطور گروه صنعتی گلرنگ در شروع سال كاری ۱۳۹۸ از كمك ۱۵۰ میلیارد ریالی این گروه به صدمه دیدگان سیل اطلاع داد و در همین راستا ساخت ۵۲۵ واحد مسكونی شهری و روستایی در مناطق صدمه دیده از سیل با مشاركت كمیته امداد، در دستور كار قرار گرفت.
در فروردین ماه امسال هم ۲۰ هزار بسته ی غذایی و بهداشتی در میان هم وطنان صدمه دیده از سیل توزیع شد.
همین طور در ماه اردیبهشت از جانب گروه صنعتی گلرنگ به بركت نام مولای متقیان علی (ع) ۱۱۰ تخته فرش ۱۲ متری در محلات سیل زده ی شهرهای جویبار، كیاكلا، سوادكوه، میاندرود و نكا واقع در استان مازندران توزیع شد.
انتهای رپرتاژ آگهی


1398/06/25
19:45:01
5.0 / 5
4499
تگهای خبر: صنعت , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است