بازاریابی محتوایی چگونه به كسب وكارها كمك می كند؟

بازاریابی محتوایی چگونه به كسب وكارها كمك می كند؟ به گزارش المور امروزه صاحبان مشاغل و مدیران برندها به خوبی می دانند كه بازاریابی محتوایی بیشتر از هر چیز دیگری نیاز آنان را برآورده می سازد. اما چرا بعضی شركت ها نتایج بسیار شگفت آوری از بازاریابی محتوایی می گیرند ولی سایرین ظاهراً تلاش بیهوده می كنند. بیایید با هم به رازهای پنهان بازاریابی محتوا نگاهی بیندازیم.


این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف كمك به كسب و كارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.
به گزارش المور به نقل از ایسنا، بازاریابی محتوایی هر روز رو به گسترش است و علت آن نتایج حیرت آوری است كه برندها را شگفت زده می كند. تولید محتوای مرتبط و با كیفیت، برای ایجاد رابطه با مشتریان و در نتیجه دستیابی به اهدافی كه در ذهن دارید، روشی ثابت شده است.
بازاریابی محتوایی به مردم كمك می نماید صنعت شما را بهتر درك كنند، از طرفی شركت شما هم این فرصت را به دست می آورد تا چاره هایی برای حل مشكلات مخاطبانش ارائه نماید. همینطور بازاریابی محتوایی راهی است برای نشان دادن شخصیت شما و به مخاطبان اجازه می دهد بدانند در صورت خرید از شما چه فوایدی نصیب شان می شود. این كار اعتماد و اعتبار بوجود می آورد و ترافیك سایت و شبكه های اجتماعی شما را بالا می برد.
برای یك شروع موفقیت آمیز در بازاریابی محتوایی ابتدا باید قصد خرید مشتری خودتان را به خوبی درك و برای هر مرحله از آن محتوایی مرتبط تولید كنید. امروزه كارشناسان بازاریابی بیشتر از پیش روی بازاریابی محتوا سرمایه گذاری می كنند. بر مبنای پژوهشی كه اخیرا در دانشگاه استنفورد انجام گرفته است هم اكنون ۸۹% از كارشناسان بازاریابی در آمریكا بازاریابی محتوایی را به كار می گیرند و حدود ۷۵% از آنها تصمیم گرفته اند در سال ۲۰۱۹ بیشتر از قبل محتوا تولید كنند.
به عقیده كارشناسان، موفقیت و پیروزی در دنیای دیجیتال ماركتینگ نیازمند بهره مندی از یك استراتژی موفق در بازاریابی محتوایی است. اما شالوده آن بر چهار ستون بنا شده كه شاید بتوانیم آنها را اینگونه دسته بندی كنیم:
۱. داشتن یك استراتژی محتوای مكتوب
۲. داشتن انتظارات واقعی
۳. داشتن ساز و كاری مناسب برای سنجش محتوای تولید شده
۴. پایبندی همه كاركنان سازمان به بازاریابی محتوایی
اما جالب است بدانید كه بازاریاب های موفق یك نكته دیگری را هم در نظر می گیرند، درست حدس زدید! جذب مخاطبان جدید. با این وجود، جذب مخاطبان جدید برای محتوایی كه تولید می كنید كار ساده ای نیست. از آن جایی كه كارشناسان بسیاری به اهمیت بازاریابی محتوایی واقفند، باید محتوای زیاد و بسیار با كیفیتی تولید كنید تا قابل رقابت باشد و سبب بشود مخاطبان باردیگر به سایت شما سر بزنند. پیوسته محتوا تولید كنید و صبور باشید.
اداره بازرگانی ایسنا با تاكید بر ۲۰ سال سابقه حرفه ای رسانه ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان كسب وكار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری كند.
فعالان اقتصادی و صاحبان كسب وكار می توانند به منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.



1398/07/10
15:53:40
5.0 / 5
4196
تگهای خبر: آمریكا , اقتصاد , بازار , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است