دستاوردهای ماكسیم در سال 98

دستاوردهای ماكسیم در سال 98 المور: كارشناسان تحلیل داده ماكسیم درانتها سال 98، آمار و ارقامی از فعالیت یك ساله ماكسیم گزارش داده اند كه نشان از پیشرفت چشم گیر این سامانه دارد.


به گزارش المور به نقل از روابط عمومی ماكسیم، سامانه خدمات هوشمند حمل و نقل ماكسیم در سال ۹۸ دومین سال فعالیت خودرا گذراند. كارشناسان تحلیل داده درانتها سال ۹۸ آمار و ارقامی از فعالیت یك ساله ماكسیم گزارش دادند كه نشان دهنده پیشرفت چشم گیر این سامانه است.
افزایش ۲۰۰ درصدی درخواست سفر
آمار و ارقام نشان می دهند كه میزان درخواست سفرهای ماكسیم در سال ۹۸ نسبت به سال قبل افزایشی بیش از ۲۰۰ درصد داشته است. سالی كه گذشت با افزایش چشم گیر تعداد رانندگان ماكسیم نیز همراه بوده است. بیش از ده ها هزار راننده به ماكسیم پیوسته اند تا از فرصت اشتغال زایی این سامانه بهره ببرند.
تعداد نصب های فعال اپلیكیشن ماكسیم نیز یك میلیون افزایش داشته است. اما ثبت درخواست ازطریق اپلیكیشن تنها راه استفاده از خدمات ماكسیم نیست. در این سامانه همین طور امكان درخواست سفر ازطریق تماس با شماره چهاررقمی ۱۶۱۱ وجود دارد.
گفتنی است كه بیش از ۹۰ درصد درخواست های سفر مربوط به ”ماكسیم اقتصادی” بوده است. از دیگر سرویس های فعال ماكسیم می توان به سرویس ”بانوان”، ”حمل بار” و ”موتورسیكلت” اشاره نمود.
قابلیت جدید ماكسیم در سال ۹۸
ماكسیم در اواخر سالی كه گذشت قابلیت ”پیشنهاد نرخ ازسوی راننده” را به اپلیكیشن خود افزود. این توانایی امكانی را فراهم می آورد كه رانندگان بتوانند قیمتی منطقی برای هر سفر پیشنهاد و مسافران مقرون به صرفه ترین آنها را انتخاب كنند.
ترین های ماكسیم در سال ۹۸
طولانی ترین سفر درون شهری ماكسیم در سال ۹۸ در شهر تهران انجام شده است. این سفر نزدیك به ۵ ساعت به طول انجامیده و مسافر آن ۲۹۸ كیلومتر را با خودرو ماكسیم پیموده است.
در بین شهرستان های تحت پوشش ماكسیم نیز شهروندان قم بیشترین درخواست سفر را ازطریق مركز تماس ماكسیم داشته اند و شهروندان گنبدكاووس نیز بیشترین درخواست سفر را ازطریق اپلیكیشن ثبت كرده اند.
پرسفرترین راننده ماكسیم در سال ۹۸، بیشترین تعداد سفر را با خودرو پراید خود انجام داده است.
ماكسیم، كه همواره هدف خودرا ارائه خدمات هوشمند حمل و نقل به شهروندان همه شهرهای ایران قرار داده است، امیدوار است در سال جدید به روزترین خدمات حمل و نقل جهان را در سراسر ایران گسترش دهد و مسیر پیشرفت خودرا با همراهی رانندگان و مسافران، با سرعت هرچه بیشتر بپیماید.



منبع:

1399/01/02
23:22:58
3518
5.0 / 5
موضوعهای خبر: اپلیكیشن , اقتصاد , خدمات , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است