نانوكامپوزیت، ماده ای جدید برای مشكلات  قدیمی!

نانوكامپوزیت، ماده ای جدید برای مشكلات  قدیمی! به گزارش المور در تمامی شهرها و كشورها یكی از مهم ترین نشانه های ایمنی، وجود دریچه های منهول در سطح خیابان هاست. اما متاسفانه سرقت بسیار زیاد این دریچه های منهول چدنی نه تنها ایمنی را از سطح شهرها گرفته بلكه سبب افزایش ریسك و سقوط شهروندان به داخل منهول ها هم شده است.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام رادیس، سالانه چندین هزار دریچه منهول چدنی از سطح شهرهای ایران دزدیده می شود چون كه جنس این دریچه ها به صورتی است كه می توان آنها را ذوب و بعنوان ضایعات به فروش رساند. همین اتفاق سبب افزایش خطرات سقوط شهروندان به تاسیسات زیرزمینی مثل خطوط آب و فاضلاب، گاز و مخابرات در سطح شهرها شده و صدمه های جدی به آنها وارد كرده است.
شركت دانش بنیان رادیس (ًRadis.in) همچون شركت هایی است كه برای حل این مشكل، فعالیت خویش را با هدف تحقیق و تولید تكنولوژی مواد نوین از مركز رشد دانشگاه صنعتی شریف شروع كرد و هم اكنون به یكی از تولیدكنندگان پیشرو دریچه منهول نانوكامپوزیتی در بازار تبدیل گشته است.
هرچند در سال های اخیر برای پیشگیری از سرقت این دریچه و حفظ امنیت شهروندان دریچه های منهول متنوعی با جنس هایی به جز چدن و فلز ساخته شدند، اما هر كدام از آنها دردسرهای خاص خویش را داشتند. درچه منهول نانوكامپوزیتی شركت دانش بنیان رادیس كه بر پایه بتن تهیه می شود، تمام خصوصیت های مناسب چدن را دارد اما قیمت آن از قیمت دریچه های چدنی اقتصادی تر و حتی سبك تر است و مهم تر از همه یك دریچه منهول ضد سرقت است.
ویژگی های دریچه منهول نانوكامپوزیتی:
۱. حداقل طول عمر ۶۵ سال
۲. قیمت مناسب و ارزان
۳. مقاوم در مقابل عامل های مخرب
۴. غیرقابل اشتعال
۵. تحمل دما از ۵۵ تا ۱۱۰۰ سانتیگراد
۶. ضد سرقت و دارای بیمه سرقت
این شركت دانش بنیان نه تنها در بازار ایران به خاطر تكنولوژی ساخت نانوكامپوزیت مورد استقبال قرار گرفته است، بلكه در بازارهای جهانی مثل كشورهای اروپایی و آفریقایی هم توانسته راه خویش را باز كند. دریچه های منهول نانو كامپوزیت رادیس برای تاسیسات زیرزمینی شهرداری ها، مخابرات، آب و فاضلاب، پتروشیمی ها و شهرك های صنعتی كاربرد دارد.
انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1399/01/09
18:42:54
3442
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , اقتصاد , بازار , بیمه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است