راهنما و به روزترین قیمت لوله  بعلاوه روز بازار

راهنما و به روزترین قیمت لوله  بعلاوه روز بازار به گزارش المور لوله ها با عنایت به نوع كاربردی كه دارند در انواع مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند كه هر كدام از آنها با عنایت به هدفی كه دنبال می كنند، ضخامت و ابعاد مختلفی دارند و در انواع مختلف لوله های آبرسانی، لوله داربستی، لوله صنعتی، لوله مبلی، لوله گاز رسانی و همینطور لوله گالوانیزه طبقه بندی می شوند.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام فولادیوم، لوله های صنعتی جزو لوله های درزداری هستند كه بیشترین ضخامت را در مقایسه با سایر لوله ها دارند و به آنها لوله های گوشتخوار صنعتی هم گفته می شود و در ساختمان سازی و در صنایع ساختمانی و سازه های سبك و سنگین فلزی و پتروشیمی و نفت و گاز از این لوله ها استفاده می شود.
در ایران كارخانه های مختلفی وظیفه تولید لوله ها را بر عهده دارند كه معمولا از لوله ها برای انتقال مایعات، گازها و مواد نفتی استفاده می شود.
لوله های گالوانیزه هم جزو لوله های فولادی هستند كه با استفاده از دنده پیچ ها به یكدیگر وصل می شوند و در دو دسته لوله گالوانیزه آهنی و همینطور لوله گالوانیزه فولادی تولید می شوند كه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و در ساخت و ساز استفاده زیادی از آنها می شود و لوله های داربستی جزو لوله های درزدار محسوب می شوند كه در ساخت آنها از ورق سیاه استفاده شده است.
یكی دیگر از انواع لوله ها كه بسیار پر كاربرد هستند لوله های آبرسانی می باشند كه در جنس های مختلف تولید می شوند و با عنایت به جنسی كه دارند نحوه اتصال آنها با یكدیگر متفاوت می باشد. معمولاً برای جمع آوری فاضلاب و همینطور در زمینه آبرسانی از لوله های آهنی و لوله های پلاستیكی استفاده می شود و این لوله ها انواع مختلفی دارند كه هر كدام از آنها با عنایت به هدف و كاربردی كه دارند قطر متفاوتی خواهند داشت.
معمولاً قطر لوله های گالوانیزه تا ۸ اینچ است و نكته ای كه باید در ارتباط با لوله های گالوانیزه مد نظر داشته باشید این است كه در لوله و اتصالات آنها نباید از جوشكاری استفاده گردد و لوله های پلاستیكی هم انواع مختلفی دارند كه به ۶ دسته تقسیم می شوند و برای سیالات با فشار بالا از آنها استفاده می شود و خاصیت جمع شوندگی دارند و انعطاف پذیر هستند.


از لوله های مسی هم برای اهداف مختلفی استفاده می شود كه در چند سطح لوله مسی شاخه، لوله مسی كلاف، لوله مسی كویل و لوله مسی مویین قرار دارند كه مهمترین خصوصیت لوله های مسی قدرت بالای انتقال جریان الكتریكی می باشد و با عنایت به همین خصوصیت در زمینه های مختلفی از این لوله ها استفاده می شود.
لوله های گالوانیزه به دو دسته لوله های درزدار و بدون درز تقسیم می شوند كه به لوله های آهنی بدون درز لوله مانیسمان هم گفته می شود.
لوله های سیاهی كه درزدار هستن جز لوله های فولادی محسوب می شوند كه با استفاده از جوش مستقیم ورق های فولادی آنها را تولید می كنند و فشاری كه روی این لوله ها پیاده می شود ۶ بار هست و معمولاً برای لوله های شوفاژ و لوله هایی كه در موتورخانه می باشد از لوله های سیاه درزدار استفاده می نمایند.
موارد مختلف زیادی بر روی قیمت لوله ها تأثیر گذار است و باید پیش از خرید حتما در ابتدا هدف خویش را مشخص كنید تا با عنایت به خصوصیت های مربوط به هدف مورد نظر، خرید را انجام دهید. بهتر است مستقیما ازخود كارخانه ها خرید را انجام دهید تا با كوتاه شدن دست واسطه ها سود بیشتری نصیب شما شود و قیمت محصول برایتان مقرون به صرفه تر باشد و تلاش كنید حتی با تفاوت قیمت مشخص، كیفیت بالاتری از محصولات را خریداری كنید تا مدت زمان بیشتری برای شما كار كند و دوام بیشتری داشته باشد چونكه گاهی اوقات این لوله ها به صورت كاملاً پایه در قسمت هایی از ساختمان استفاده می شوند كه در صورت پایین بودن كیفیت آنها، هزینه تعویض صرفاً مربوط به همان قسمت نشده و گاهی شما متحمل ضررهای چندین برابر خواهید شد.
همینطور نوسانات بازار و قیمت ارز هم روی قیمت لوله ها تأثیرگذار می باشند كه در ادامه قیمت انواع لوله را كه مربوط به كارخانجات مختلف است مشاهده می كنید تا با كسب آشنایی در زمینه حدود قیمت لوله ها تصمیم گیری بهتری برای بودجه خود اتخاذ كنید.


قیمت لوله


لیست قیمت لوله در فولادیوم
امكان دریافت آخرین قیمت لوله شامل لوله آبرسانی، لوله داربستی، لوله صنعتی، لوله مبلی، لوله گازرسانی و لوله گالوانیزه از بهترین كارخانه ها و دریافت مشاوره تخصصی در مورد قیمت آهن و خرید انواع آهن آلات در وبسایت فولادیوم (fooladiom.com) برای راحتی كاربران آماده شده است.
انتهای رپرتاژ آگهی


1399/01/21
12:18:27
2767
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , بازار , تخصصی , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است