با مشاوره آنلاین پزشكی، دكتر همیشه مراقب خانواده شما است!

با مشاوره آنلاین پزشكی، دكتر همیشه مراقب خانواده شما است! المور: حس اضطراب یا دل شوره را همه تجربه كرده ایم؛ بعید است، كسی در دنیا از تجربه كردنشان لذت ببرد.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام دکتر ساینا، وقتی گرفتار اضطراب می شویم در ضعیف ترین حالت خود قرار می گیریم. فکرمان درست کار نمی کند و تصمیم گیری سخت می شود. بدترین نوع این دل شوره ها زمانی است که علت اضطراب، سلامت خود یا یکی از عزیزان مان باشد. در این حالت تا زمانی که استرس مان برطرف نشود، هیچ چیز دیگری برایمان اهمیت ندارد.


به صورت کلی، احساس اضطراب، به سبب عدم آگاهی از وقایع و عواقب آنها به وجود می آید. زمانی که درگیر این حالت می شویم، در ذهن خود بدترین عواقب را به تصویر می کشیم. مثلا وقتی مادرمان گرفتار تب می شود، در ذهنمان آشوب به پا می شود که "نکند، به کرونا مبتلا شده باشد؟" و تا زمانی که در وضعیت سلامتی او بهبودی مشاهده نشود، این سوال ها یکی بعد از دیگری در ذهن، خودنمایی می کنند.
تنها در صورتی احساس اضطراب برطرف می شود که بتوانیم شرایط را تحلیل کرده و پاسخی برای آنها داشته باشیم. ولی آیا می توانیم به همه سوالات خودمان پاسخ دهیم؟ به هیچ وجه، تنها زمانی نظرمان معتبر است که در آن حوزه تخصص داشته باشیم.
به همین علت، وقتی مریضی برای خود یا عزیزانمان اتفاق می افتد، آرزو می کردیم یکی از اعضای خانواده، پزشک بود تا هر چه سریعتر اضطرابمان را از بین ببرد و شرایط را مدیریت کند. ولی وقتی پزشکی در خانواده وجود ندارد چکار کنیم؟!
همه ما در خانواده، دکتر داریم؛ با کمک اینترنت، در هر زمان و مکانی به بهترین پزشکان کلیه تخصص ها دسترسی دارید.
مشاوره آنلاین پزشکی دکتر ساینا
اینترنت همه حوزه ها را دستخوش تغییر قرار داده است. حوزه سلامت هم از این قاعده مستثنی نیست. برای برقراری ارتباط با پزشک لازم نیست به بیمارستان یا مطب دکتر مراجعه کنید.
شما می توانید بوسیله سایت و اپلیکیشن دکتر ساینا، با بیش از ۴۰۰ پزشک در ۴۴ تخصص به صورت آنلاین و تلفنی گفتگو کنید.
وقتی برای سلامت خود یا خانواده تان مشکلی پیش می آید، تنها کاری که لازم است انجام دهید، دریافت مشاوره آنلاین پزشکی از دکتر ساینا است. بدین سان یک پزشک متخصص، شرایط بیمار شما را بررسی نموده و به تمام دغدغه های ذهنی شما پاسخ می دهد.


دریافت مشاوره آنلاین پزشکی
برای دریافت مشاوره آنلاین پزشکی از دکتر ساینا مراحل زیر را انجام دهید:
۱. به سایت دکتر ساینا مراجعه کنید (drsaina.com)
۲. تخصص خودرا انتخاب کنید
۳. باتوجه به سوابق علمی و تجربی پزشکان، دکتر مورد نظر خودرا انتخاب نموده.
۴. سوال خودرا بپرسید.
۵. مبلغ مشاوره را پرداخت کنید.
۶. با پزشک گفتگو کنید.
انتهای رپرتاژ آگهی


1399/02/07
18:18:44
3130
5.0 / 5
موضوعهای خبر: اپلیكیشن , سایت , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است