ضمانت 150 درصدی فروش لوازم خانگی در سایت سلام بابا

ضمانت 150 درصدی فروش لوازم خانگی در سایت سلام بابا به گزارش المور سلام بابا بعنوان یك فروشگاه معتبر اینترنتی لوازم خانگی طی ۵ سال فعالیت، كارنامه درخشانی در عرضه انواع محصولات با كیفیت همراه با رعایت حداكثری حقوق مصرف كنندگان از خود بجا گذاشته است.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام سلام بابا، فروشگاه های اینترنتی یکی از پدیده های دنیای مدرن به شمار می روند که با کمک تکنولوژی های جدید ارتباطات و اطلاعات و دانش مدیریت، زنجیره تأمین را از راه حذف واسطه ها کوتاه کرده و روند سفارش و تحویل کالا و پرداخت هزینه را به نفع مصرف کنندگان متحول کرده اند.
سلام بابا همچون فروشگاه های اینترنتی موفق و خوشنام در ایران است که طی ۵ سال فعالیت مستمر در عرصه فروش آنلاین انواع لوازم خانگی (تلویزیون، یخچال، فریزر، یخچال - فریزر سایدبای ساید، ماشین لباس شویی، کولر گازی و... ) جایگاه خویش را در بین هم وطنان در سرتاسر کشور تثبیت کرده و کارنامه درخشانی از جلب اعتماد و حفظ حقوق مصرف کنندگان خلق کرده است.
در ادامه مروری داریم بر مزیت هایی که سلام بابا را از دیگر فروشگاه های اینترنتی مشابه، متمایز می کند.


ضمانت ۱۵ درصدی اصالت و کیفیت کالا
اصالت و کیفیت، دو خصوصیت مهم و اساسی مورد تاکید مشتریان لوازم خانگی است. لوازم خانگی همچون کالاهایی به شمار می روند که خریداران برای آنها هزینه نسبتا قابل توجهی می پردازند و معمولا تا چند سال و حتی در بعضی موارد طی سال های طولانی از آنها استفاده می نمایند.
بر این اساس، مشتریان انتظار دارند در مقابل هزینه ای که برای خرید لوازم خانگی متحمل می شوند، کالای با اصالت و با دوام به آنها عرضه شود و با مشکلات و دردسرهای خرابی و معیوب بودن لوازم خانگی دست و پنجه نرم نکنند.
مدیران و پرسنل سلام بابا، انتظار مصرف کنندگان برای دریافت کالای اصیل و بادوام را به خوبی درک کرده و با تاکید بر سابقه طولانی فعالیت در صنعت لوازم خانگی و آشنایی با انواع کالاهای وارداتی و تولید داخل، برترین و به روزترین محصولات لوازم خانگی جهان را با تضمین کیفیت و اصالت به مشتریان عرضه می کنند.
تضمین کیفیت و اصالت کالاهای فروخته شده توسط سلام بابا به این مفهوم است که محصولات عرضه شده توسط سلام بابا، توسط کارشناسان خبره این مجموعه، طی چند مرحله، از نظر اصالت و کیفیت بررسی و کنترل شده و هیچ گونه محصول تقلبی و بی کیفیت وارد زنجیره توزیع و فروش سلام بابا نمی گردد.
ضمنا سلام بابا لوازم خانگی عرضه شده توسط این مجموعه را با ضمانت ۱۵۰ درصدی اصالت کالا به مشتریان عرضه می کند. در واقع، دست اندرکاران سلام بابا چنان به اصالت کالاهای خود باور دارند که حاضرند چنانچه فیک بودن کالای عرضه شده توسط این مجموعه محرز شد، برای جبران، علاوه بر باز گرداندن وجه خرید مشتری به صورت کامل، ۵۰ درصد بیشتر از وجه خرید را هم به مشتری محترم بپردازند.
با این وجود برای کسب رضایت حداکثری مصرف کنندگان، اگر مشتری به هر علت تا ۷ روز بعد از تحویل کالا، از خرید خود ابراز نارضایتی کند، سلام بابا کالای فروخته شده را به سرعت و بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی پس گرفته و وجه خرید را عینا به مشتری بازمی گرداند.


ارسال سریع کالا با پیک اختصاصی و تحویل همراه با تست کیفیت در منزل
یکی از دغدغه های مشتریان لوازم خانگی تحویل سریع کالای خریداری شده به آنها است. سلام بابا برای رفع این دغدغه سیستم توزیع اختصاصی برای این مجموعه تجهیز و راه اندازی کرده و محصولات خریداری شده توسط مشتریان را در اسرع وقت در سرتاسر کشور به آنها تحویل می دهد.
سلام بابا به منظور رعایت حداکثری حقوق مصرف کنندگان و در جهت تحقق شعار مشتری مداری، این امکان را فراهم نموده است که در صورت تمایل مشتری، هنگام ثبت سفارش فقط مبلغ هزینه حمل کالا به مقصد بعنوان بیعانه از مشتری دریافت شود. بعد از تحویل کالا توسط پیک اختصاصی سلام بابا در مقصد و تست سلامت، اصالت و کیفیت محصول توسط مشتری، الباقی مبلغ خرید در محل تصفیه می شود.


رضایت ۹۸ درصدی مشتریان از سلام بابا
رضا سعیدی مدیر فروشگاه اینترنتی سلام بابا رضایت بیشتر از ۹۸ درصدی مصرف کنندگان از سلام بابا طی ۵ سال فعالیت در عرصه فروش آنلاین لوازم خانگی را نشان دهنده تحقق شعار تضمین کیفیت و اصالت در این فروشگاه اینترنتی برشمرده و بر تداوم تلاش پرسنل این مجموعه بر کسب رضایت حداکثری مشتریان تاکید دارد.
(برای وررود به فروشگاه سلام بابا کلیک کنید.)
فروشگاه اینترنتی سلام بابا کلیه مجوزهای لازم برای فعالیت در چارچوب یک کسب وکار آنلاین - همچون نماد اعتماد الکترونیکی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و نشان ملی ثبت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال - را از وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است.
انتهای رپرتاژ آگهی


1399/02/27
15:31:26
2710
5.0 / 5
موضوعهای خبر: الكترونیك , تجارت , تكنولوژی , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است