پی جو، مرجع معرفی متخصص اطفال درایران

پی جو، مرجع معرفی متخصص اطفال درایران به گزارش المور امروزه با عنایت به گسترش میكروب ها در محل زندگی كودكان، استفاده از یك پزشك با تجربه، امری مهم در جهت درمان اطفال به حساب می آید. پی جو، مرجع معرفی متخصص اطفال درایران این مشكل را حل كرده است. چونكه با رفتن به این سایت می تواند پزشك متخصص اطفال محل زندگی خویش را شناسایی كنید.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابراعلام پی جو، کودکان از زمانی که به دنیا می آیند تا پیش از بلوغ، همواره از بدن صدمه پذیر و حساسی برخوردار هستند؛ به همین علت امکان دارد جسم آنها در مقابل ویروس ها و باکتری های مختلف، توانایی مقاومت نداشته باشد و در نهایت به سادگی بیماری پدید آید. در این هنگام است که اهمیت متخصص اطفال بیشتر از هر موقع دیگر، به والدین اثبات می شود.
پی جو، مرجع معرفی متخصص اطفال درایران
نکته ای که همواره اغلب والدین بر آن اهتمام می ورزند، این است که به دلیل پیکر حساس کودک بهتر است حتی الامکان تا جایی که می شود، از داروهای شیمیایی برای اطفال استفاده نشود.
منتهی زمانی که کودک کاملا در حصار بیماری قرار می گیرد، نمی توان بدون استفاده از این نسخه ها فرایند ی درمان را پیش برد، پس بایستی در نهایت دست به دامن قرص، شربت و... شیمیایی شد.
برای پیشگیری از صدمه های اینگونه از داروها تنها کاری که می توان انجام داد، کنترل میزان مصرف یا به عنوانی دیگر، حداقل استفاده از آنها می باشد.
برای کنترل داروهای شیمیایی بایستی از متخصص اطفال زبده و با تجربه استفاده کرد، چونکه پزشکان متبحر در این حوزه به خوبی از ساختمان بدنی کودکان آگاه بوده و علاوه بر آن، انواع داروهای موجود در بازار را رصد کرده اند، در نتیجه حداقل دارو را با عنایت به در نظر گرفتن مواد تشکیل دهنده ی آن برای کودک تجویز می کنند.
پس در مواقع بیماری کودک خود عنایت داشته باشید که به پزشکانی رجوع کنید تا حداقل دارو را برای کودک در نظر بگیرند و همینطور بیشتر تجویزشان پیرو استفاده از مواد طبیعی باشد.
تشخیص، مهم تر از تجویز
در بیماری های کودکان به دلیل اینکه اطفال صغیر توانایی تکلم نداشته یا در سنین بالاتر توانایی بیان صریح احساس خویش را ندارند، امر تشخیص سخت و پیچیده میشود.
متخصصان این زمینه بایستی شخصا درد و بیماری کودک را متوجه شده و متناسب با آن نسخه تجویز کنند. بر همین مبنا همواره مرحله تشخیص بیماری توسط متخصص اطفال در مقایسه با دیگر متخصصین، از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد.
بخواهیم از جنبه ی دیگری این مورد را بیان نماییم، بایستی بگوییم دکتر اطفال باید به حرکات و زبان بدن کودک به خوبی مسلط باشد تا بتواند از کوچکترین حرکت اندام یا گریه ی او درد ناحیه ی مورد تهاجم قرار گرفته را شناسایی کند.
نکته ی دیگری که یک متخصص اطفال باید به خوبی آنرا رعایت کنید، محل طبابت می باشد. شاید یک بیمار بزرگسال برای ویزیت شدن بتواند حتی چند ساعت را در محل انتظار مطب دکتر بنشیند تا نوبتش فرا رسد، اما کودکان تحملی با این حجم را ندارند، به خصوص وقتی که بیمار باشند!
پس محل طبابت متخصص اطفال باید به زیبایی دیزاین شده باشد و المان های استفاده شده در مطب با عنایت به مفاهیم روانشناسی دارای رنگ ها و فرم های آرامش بخش باشد.
خیلی از متخصصان زبده که تعداد مراجعان آنها بسیار زیاد است، برای مدیریت کج خلقی کودکان و حفظ آرامش مطب از گریه های اطفال، سالن های بازی و تفریح در کنار مطب خود تعبیه کرده و مربیان روانشناس را در آن محیط مستقر می کنند تا با سرگرم کردن کودکان، هم درد و رنج آنها را کاهش دهند و هم آرامششان را متعادل کنند تا پزشک بتواند به خوبی کودک را چکاپ کند.
یک نمونه از مطب متخصص اطفال


منبع:

1399/06/26
11:55:56
1581
5.0 / 5
موضوعهای خبر: بازار , تخصصی , زندگی , زیبایی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است