در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات

سامانه نوین ارتباط با مشتریان كارگزاری دلیران پارس شروع به كار كرد

سامانه نوین ارتباط با مشتریان كارگزاری دلیران پارس شروع به كار كرد المور: سامانه نوین ارتباط با مشتریان کارگزاری دلیران پارس در امتداد تقویت تعاملات دو سویه و ارائه هر چه بهتر و سریعتر خدمات بر روی شماره تماس 41565000 شروع به کار کرد.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی شرکت کارگزاری دلیران پارس، واحد ارتباط با مشتریان (CRM) در امتداد یکپارچه سازی کانال های ارتباط با مشتریان و همین طور بعنوان مرکز و نقطه دسترسی مشتریان به انواع خدمات سهامداری و بورس ها به راه افتاده است.
این واحد با بهره بردن از انواع فنآوری های روز کامپیوتری، تلفن و نمابر در خدمت مشتریان است و مراجعان می توانند در اسرع وقت پاسخ به پرسش های خودرا در زمینه خدمات مختلف بورسی و سهامداری دریافت نمایند.
ارتقای سطح خدمت رسانی متناسب با نیاز مشتریان، پشتیبانی از خدمات ارائه شده در امتداد رفع ابهامات و مشکلات احتمالی، تسهیل و تسریع در فرایندهای اطلاع رسانی به مشتریان، سهولت دسترسی به اطلاعات و خدمات فارغ از محدودیت های زمانی و مکانی، ایجاد ارتباط دوسویه به روش آسان و سریع و ارائه مشاوره های مورد نیاز همچون اهداف راه اندازی واحد ارتباط با مشتریان کارگزاری دلیران پارس است.
کارگزاری دلیران پارس همین طور بر روی سامانه ارتباط با مشتریان خود خدماتی چون اطلاعات شعب کارگزاری در سراسر کشور، وضعیت برگزاری دوره های آموزشی، خدمات مربوط به کد سهامداری و... را ارائه می کند.
همین طور سامانه نوین این امکان را در اختیار کارگزاری قرار داده است که از دید و تجربه مشتریان خود در روند خدمات رسانی بهره مند شده و فرآیندهای موثرتری را در برنامه ریزی های آتی به کار گیرد.
مشتریان کارگزاری دلیران پارس می توانند با شماره گیری ۴۱۵۶۵۰۰۰ از خدمات مورد نیاز بهره مند شوند.
انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1399/11/29
14:14:53
1226
0.0 / 5
موضوعهای خبر: بورس , خدمات , سهام , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است