گزارش عملكرد اسنپ در سال 1399

گزارش عملكرد اسنپ در سال 1399 به گزارش المور گرچه سال 99 پر از چالش های عجیب و اتفاقات ناگوار بود، اما بدون شک نقاط روشنی هم داشت. نیچه، فیلسوف آلمانی، درست می گوید: آنچه ما را نکشد قوی ترمان می کند! در طول این یک سال کنار هم با سختی های کرونا و مشکلات اقتصادی جنگیدیم و برای فرداهای بهتر مسیرهای تازه خلق کردیم. در این گزارش مسیر همراهی یک ساله ی شما را با سوپراپلیکیشن اسنپ مرور می نماییم.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام اسنپ، روابط عمومی اسنپ در یک گزارش جامع آمار و اطلاعات متنوعی از عملکرد خدمات مختلف این سوپراپ در سال قبل منتشر نموده است. هدف از انتشار این گزارش آشنایی با رفتار ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۹۱۵ کاربر اسنپ اعلام شده که ۹ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۱۰۲ نفر از آنها در سال قبل به جمع کاربران اسنپ پیوسته اند. در این گزارش مفصل علاوه بر انتشار آمارهای گوناگون از خدمات اسنپ، به چشم انداز و نقشه ی راه این سوپراپ اشاره شده است. در ادامه می توانید چکیده ای از این گزارش را بخوانید، برای مطالعه ی نسخه ی اصلی گزارش کافی است به سایت اسنپ سری بزنید.


سوپراپ؛ زندگی آسان تر در سال سخت کرونا
در دنیای پیچیده ی امروز همه ی ما به دنبال راه های جدیدی برای انجام سریع تر، بهتر و مطمئن تر کارها هستیم و این همان هدف نهایی سوپراپلیکیشن اسنپ است؛ ارائه ی خدمات متنوع و باکیفیت برای برطرف نمودن نیازهای مختلف شما. اسنپ در آخر سال ۹۹ با ارائه ی خدمات در ۱۶ سرویس مختلف که ۵ سرویس آن متولد همین سال هستند، کوشش کرد زندگی را در وضعیت سخت کرونا برای کاربرانش آسان تر کند.


خودرو؛ نخستین و همچنان محبوب ترین
نخستین و همچنان محبوب ترین سرویس اسنپ، درخواست خودروست که در ششمین سال فعالیتش بار دیگر رکوردهای شگفت انگیزی از خود بجای گذاشت.


مسئولیت اجتماعی؛ اعضای یکدیگریم
اصلی ترین طرح های مسئولیت اجتماعی اسنپ در سال ۹۹ در دو دسته ی کلی قرار می گیرند.
* معافیت از کمیسیون کاربران راننده:
یکی از طرح های مسئولیت اجتماعی اسنپ، معافیت از کمیسیون تعدادی از راننده هاست. این معافیت در سال قبل شامل رانندگان دارای معلولیت، جانبازان، ایثارگران، خانواده ی شهدا، زنان سرپرست خانواده و بیماران مبتلا به هموفیلی شده است.
در مجموع هزینه ی معافیت از کمیسیون تمام این رانندگان در سال ۹۹ به بالای ۲۰میلیارد تومان می رسد.
**طرح های حمایتی مربوط به دوران کرونا:
۱. وام های حمایتی باشگاه رانندگان اسنپ:
اسنپ از شروع شیوع ویروس کرونا اعطای وام های حمایتی ۲ و ۵ میلیون تومانی را به رانندگان خود در پیش گرفته است. در این طرح رانندگان مبتلا به کرونا با همکاری وزارت بهداشت شناسایی و بطور موقت غیرفعال می شوند و اسنپ برای پشت سر گذاشتن دوران درمان به آنها وام بدون کارمزد می دهد. در سال ۹۹ بیش از ۵ هزار وام حمایتی به راننده های اسنپ اعطا شده است.
در مجموع حدود ۱۵میلیارد تومان اعتبار وام به راننده های اسنپ در طول یک سال پرداخت شده است.
2. از مهم ترین طرح های حمایتی اسنپ در سال ۹۹، کمپینی به نام «به هم دلگرمیم» بود که با همراهی هلال احمر و کاله در ماه رمضان اجرا شد. در این کمپین اسنپ و کاله و هلال احمر ۱۰۰۰ بسته ی غذایی از محصولات کاله را برای پشتیبانی از خانواده هایی که از کرونا لطمه دیده بودند و اسامی شان از طرف هلال احمر ارائه شده بود در نظر گرفتند و از مردم خواستند با مشارکت خود در ریتوییت به اطلاع رسانی این کمپین و افزایش بسته ها کمک کنند. این کمپین موفق شد رکورد هزار ریتویت را از آن خود کن‍د. در آخر ناوگان اسنپ باتوجه به تعداد ریتوییت ها ۲۱۰۰ بسته ی غذایی به نیازمندان تحویل داد.
۳. راه اندازی سرویس نیکوکاری:
اردیبهشت سال ۹۹، امکان جمع آوری کمک های مردمی برای «مجمع خیرین سلامت کشور» بوسیله راه اندازی سرویسی به نام «نیکوکاری» در اپلیکیشن اسنپ برقرار شد. طی تفاهم نامه اسنپ با ستاد ملی مدیریت کرونا و مجمع خیرین سلامت، تمام کمک های نقدی کاربران در سرویس «نیکوکاری» بطور مستقیم به حساب مجمع خیرین سلامت کشور واریز می شود. تا حالا حدود ۴۰ میلیون تومان بوسیله این سرویس جمع آوری شده است.
پشتیبانی؛ یک سال پاسخگویی شبانه روزی
تیم پشتیبانی اسنپ در تمام روزهای سال قبل بصورت ۲۴ ساعته در کنار کاربران بود تا پاسخگوی مسائل و مشکلات آنها باشد. در ادامه می توانید آمارهای جذابی از عملکرد سالانه ی تیم پشتیبانی خدمات خودرو، باکس و وانت را بخوانید.




منابع انسانی؛ فرصتی به پهناوری یک سرزمین
اسنپ یکی از نخستین شرکت هایی بود که پس از شیوع ویروس کرونا فضای دورکاری را بــرای کارمندانش مهیا کرد و اعضای این خانواده کل ســال گذشته را از منزل کار کردند. کارمندان اسنپ این فرصت را دارند که در زندگی میلیون ها نفر در سراسر کشور موثر باشند؛ چه برنامه نویسی که با اضافه کردن قابلیت های جدید به دنبال بهبود تجربه ی کاربران در سوپراپلیکیشن است، چه بازاریابی که برای معرفی برند اسنپ در یک شهر کوچک تلاش می کند. در اسنپ همه در کنار هم یاد می گیرند، رشد می کنند و برای برداشتن موانع تلاش می کنند تا تجربه ی بهتری برای کاربران برقرار شود.


باشگاه رانندگان؛ همراه همیشگی رانندگان اسنپ
تسهیلات باشگاه رانندگان اسنپ در سه دسته ی کلی قرار می گیرند؛ خودرویی (لوازم یدکی و جانبی خودرو)، درمانی (کلینیک های درمانی) و رفاهی (پوشاک، لوازم خانگی و موبایل). با انتشار ویروس کرونا، دسته ی جدیدی تحت عنوان تسهیلات مقابله با ویروس کرونا نیز به خدمات باشگاه رانندگان اضافه شده است.


اسنپ کلاب؛ باشگاهی به وسعت کاربران اسنپ
باشگاه مشتریان اسنپ یا اسنپ کلاب از تیرماه ۹۹ فعالیت خودرا شروع کرد و در طول ۸ ماه توانست به دستاوردهای بزرگی برسد.


اسنپ فود؛ فراتر از غذا
از دورانی که حرف «ر» در دفترتلفن ها پر بود از شماره ی رستوران های مختلف و برای سفارش غذا باید تماس تلفنی می گرفتیم زمان زیادی نگذشته، ولی حالا تصورش هم سخت است! این راحتی و دسترسی سهل به سوپرمارکت های فوری، نانوایی، شیرینی فروشی، میوه فروشی، پروتئینی و... را از اسنپ فود داریم.




اسنپ مارکت؛ پیشنهادی برای خرید اینترنتی
در سالی که گذشت، تمایل مردم به خرید آنلاین مایحتاج شان به سبب کرونا افزایش شایان توجهی داشت. سرویس سوپرمارکت اسنپ هم کوشش کرد تا با افزایش ظرفیت و پوشش دهی شهرهای مختلف به این نیاز پاسخ دهد.


اسنپ باکس؛ جابه جایی و ارسال سریع
در سال گذشته، مردم بیش از همیشه به سفارش آنلاین و خرید ازراه دور تمایل نشان دادند. همین موجب شد درخواست های باکس در همه ی شهرها رشد شایان توجهی داشته باشد و حتی در ایام قرنطینه هم درخواست های ارسال بسته افت چشمگیری نداشت.


هیچ باری روی زمین نمی ماند!
سرویس درخواست وانت در سالی که گذشت خدمات خودرا با اضافه کردن انواع وانت و شهرهای جدید گسترش داد. سرویس «اسباب کشی» هم در ماه های آخر سال به سوپراپ اسنپ افزوده شد تا برای جابه جایی تمام بارها با خیال آسوده بتوانید روی اســنپ حساب کنید.




اسنپ دکتر؛ معجزه ی درمان از راه دور
اضافه شدن امکان استفاده از خدمات مشاوره ی آنلاین با بهترین پزشکان و روانشناسان در تمام ساعات شبانه روز برای خیلی از کاربران در دوران کرونا راهگشا بود. سرویس مشاوره ی پزشکی اسنپ در نخستین سال تولد خود افزایش کاربران و تنوع بخشیدن به خدماتش را برمبنای نیاز کاربران در دستور کار قرار داد.




اسنپ تریپ؛ ارزان ترین قیمت برای سفرهای ضروری
در سال ۹۹ گردشگری بیش از سایر حوزه ها از کرونا لطمه دید، اما راهکارهای جدید و اعمال پروتکلهای بهداشتی کمک کرد تا مسافران بتوانند سفرهای ضروری خودرا انجام دهند.




اسنپ روم؛ اقتصادی اما کاملا بهداشتی
اســنپ روم یکی از اعضای خانواده ی اسنپ اســت کــه اتاق های بــا کیفیت را با بهتریــن قیمت بــه کاربرانش پیشنهاد می دهــد. شیوع ویروس کرونا رزرو اقامتگاه های اقتصادی را به سبب کاهش سفرها تحت تاثیر قرار داد، اما اسنپ روم کوشش کرد تا خدماتش را با شرایط تطبیق دهد و با افزایش پروتکلهای بهداشتی امکانات مناسبی را برای سفرهای ضروری کاربرانش فراهم آورد.


اسنپ فینتک؛ خدمات مالی و سرمایه گذاری
خدمات اعتباری، بیمه، شارژ سیمکارت، خرید بسته ی اینترنت، پرداخت قبض و خدمات مربوط به سرمایه گذاری، بخش مالی و سرمایه گذاری اسنپ را می سازند. در این بخش تلاش می شود، با ارائه ی راهکارهای نوین مالی، کارهای مربوط به این حوزه برای کاربران آسان تر شود.
سرویس بیمه:
ســرویس بیمه، ســرویس جدیدی از گروه اسنپ در زمینه ی فروش ش انــواع بیمه نامه و ترکیب خدمات بیمــه ای بــا محصولات دیگر اسنپ اســت. ســرویس بیمه از مدتی پیش و بصورت آزمایشی، فقط برای رانندگان اسنپ آغاز به کار کرده و در ســال ۱۴۰۰ خبرهای بیشتری در مــورد آن خواهید شنید. در دو ماه پایانی سال ۹۹، تعداد ۴ هزار و ۲۶۱ راننده بیمه ی شخص ثالث خودرا از این سرویس خریداری کردند.
سرویس اعتباری:
در سرویــــــــس اعتباری به کاربـــران اسنپ در ابتدای هــر مــاه اعتباری تخصیص داده می شــود تــا از آن بـــــرای پرداخت هزینه ی سرویس درخواست خودرو و هزینه ی سفر استفاده کنند. به زودی این سرویس بــرای خدمات غذا، ســوپر مارکت و... نیز فعال می شــود. کاربران می توانند در انتهای ماه صورتحساب خودرا با اســـنپ تسویه کنند. هم اکنون این سرویس برای برخی از کاربران برگزیده ی اسنپ فعال است.


انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1400/02/21
22:03:37
0.0 / 5
169
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است