نقش خدمات بعد از فروش در انتخاب مشتری

نقش خدمات بعد از فروش در انتخاب مشتری خدمات بعد از فروش (After-sales) طبق نظریه Brian Cohen عبارتست از تعهدی که شرکتها برای پاسخ گویی به نیاز مشتریان برای پشتیبانی طی یک دوره زمانی خاص از دید کسب وکار ارائه می کنند. این تعریف می تواند یک تعریف کاملی باشد.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام تهران ابزار، «ابزار بازاریابی که برای وفادارسازی مشتریان خود با بهره گیری از شناخت و برآورده کردن نیازهای مشتریان می باشد. بدین جهت با فهمیدن نیازهای مشتریان موجود در تمام زمینه ها می توان خدمات بعد از فروش را تعریف کرد». این خدمات بستگی به رفتار مشتریان در پی فروش دارد.
خدمات بعد از فروش بخش مهمی از رقابت غیر قیمت می باشد که اغلب در تولید کالا توسط افراد یا شرکت های معدودی یافت می شود. این خدمات می تواند روشی برای تشویق مردم به خرید محصول باشد و می توان از آن برای توجیه قیمت بالاتر برای کالای مناسب استفاده نمود. همین طور در شهرت بلندمدت شرکت مؤثر است و می تواند بر فروش های آینده تأثیر بگذارد. اما با این وجود، این هزینه ها را نیز به شرکتها تحمیل می کند.
اهمیت خدمات بعد از فروش شناسایی کمبود ها
جمع آوری نظرات مشتریان
سنجیدن نیازها و خواسته های آنها بعد از مصرف کالا یاخدمات
برآورده سازی نیازها و افزایش رضایتمندی مشتری
چرا خدمات بعد از فروش؟ پشتیبانی و خدمات بعد از فروش نقش بسیار مهمی در اثبات اصالت کالا، حفظ مشتری و افزایش رضایت او دارد و موجب ایجاد مشتریان وفادار و افزایش ارزش برند می شود. در حقیقت هنگامی که مشتریان مدت زمان بیشتری را با سازمان و کسب وکار شما در ارتباط باشند به برند شما اعتقاد پیدا می کنند و به آن وفادار می شوند. مشتری رضایتمند و خوشحال نیز مشتریان بیشتری را برای تجارت شما به همراه دارد. چونکه محصولات و خدمات شما را به دیگران نیز معرفی می کند.
در نتیجه در یک مدت زمان طولانی درآمد بیشتری را به دست می آورید. بدین سان می توان گفت پشتیبانی و خدمات بعد از فروش نقش اساسی در تقویت پیوند بین سازمان و مشتریان دارد.
ارائه خدمات بعد از فروش بسته به نوع کالا متفاوت می باشد. بعنوان مثال، خدمات بعد از فروش و گارانتی های طولانی مدت برای کالاهای برقی، در جلب اعتماد مشتریان بسیار اهمیت دارد. خدمات بعد از فروش اغلب توسط تولید کننده ها و یا نمایندگی آنها ارائه می گردد و ممکنست شامل خدمات گارانتی، آموزش، تعمیر و نگهداری، تعویض، بروزرسانی و یا سایر خدمات دیگر باشد.


خدمات بعد از فروش مادام العمر ! خدمات بعد از فروش و گارانتی، موضوعی است که بطور معمول جدی گرفته نمی گردد. اما در تهران ابزار، خدمات بعد از فروش مادام العمر برای محصولات ارائه می شود. این خدمات با امکانات فنی و تعمیرگاهی ساماندهی شده به بهترین نحو انجام می گیرد. همین طور گارانتی محصولات ارسالی، فراتر از گارانتی خود محصولات می باشد و این خدمات را با هدف رضایت کامل مشتریان، ادامه می دهند. تعدادی از محصولات (عموما محصولات و ابزارهای برقی) گارانتی مختص به خودرا دارند. برای دیگر محصولات و ابزارآلات، گارانتی ویژه ای (هر کدام مختص به خود) ارائه می شود. در نهایت گارانتی کالاها و ابزارها، تا سرحد رضایت شما پیش می رود.
فروشگاه اینترنتی تهران ابزار، تلاش بسیار کرده تا تمامی محصولاتی که برای عرضه آنها اقدام نموده است، از کیفیت بالا و با اهمیت تر از آن، محصولات اصلی باشد. در تامین ابزارآلات و تجهیزات صنعتی، اصالت حرف اول را می زند. چونکه ابزار باکیفیت و اصلی، تضمین کننده اجرای عالی، باکیفیت و پر سرعت پروژه می باشد.
انتهای رپرتاژ آگهی


1400/07/21
09:39:48
0.0 / 5
89
تگهای خبر: ارز , بازار , تجارت , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است