شاپکس و ضرورت استفاده از این پلت فرم برای بیزینس های آنلاین

شاپکس و ضرورت استفاده از این پلت فرم برای بیزینس های آنلاین فارغ از چرایی طرح صیانت، یکی از دغدغه های امروز خیلی از کسب و کارهای اینستاگرامی تبعات این طرح بر کسب و کارشان است.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام پستکس، صفحاتی که با صرف هزینه و وقت بسیار، توانسته اند مشتریانی برای خود جذب کرده و کارشان را رونق دهند. این دسته از مشاغل کاملا برمبنای پلت فرم راه اندازی شده اند و هیچ لوکیشنی برای مراجعه حضوری ندارد و این بدین معناست که در صورت اعمال فیلترینگ ارتباط این شاپ ها با مشتریان، به طور کلی قطع خواهد شد. با این توضیح نیاز به به یک پلت فرم جایگزین برای ادامه حیات این دسته از مشاغل بسیار منطقی و البته ضروری به نظر می آید. در ادامه شما را با پلتفرمی با نام «شاپکس» آشنا می نماییم که می تواند نقطه عطف بیزینس این دسته از مشاغل باشد.
شاپکس؛ کاربردی ترین پلتفرم ایرانی در زمینه بیزینس
شاپکس را به جرأت می توان کاربردی ترین پلت فرم ایرانی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی دانست بطوریکه در صورت استفاده از آن تمام نیازهای یک شاپ حرفه ای مرتفع خواهد شد.
در پلت فرم های فروش آنلاین، اینتراکشن یا همان تعامل اصلی، بر سه محور استوار است:
تولید: ارائه مشخصات فنی محصول روی پلت فرم (نوع جنس، قیمت، متریال...) و انتشار محتوای آن توسط تولید کننده
شخصی سازی: جست و جو، خواندن، اسکرول کردن فیدها (پیمایش کردن با ماوس روی صفحه کامپیوتر) و خرید کالا توسط مشتری
کنترل کیفیت: رای دادن، اعمال نظر نسبت به کیفیت کالا، خدمات، ... توسط مصرف کننده
تولید
ارائه مشخصات فنی محصولات، اعم از: نوع، جنس، قیمت و حتی فراوانی محصول مورد نظر، در پلت فرم شاپکس بسادگی امکان پذیر است. صاحبان کسب و کارهای آنلاین می توانند با داشتن یک پنل اختصاصی ضمن تولید محتوا و ارائه توضیحات برای هر بخش، آنرا مدیریت کنند. محتوای تولید شده در این پلت فرم به مانند محیط اینستاگرام دارای جذابیت بصری بالا بوده و مدیران می توانند با ارائه تصاویر پانوراما (سراسر نما) و فیلم های تبلیغاتی خود، تجربه یک خرید حضوری را برای مشتریان تداعی کنند.
شخصی سازی
شاپکس با طراحی محیطی کاملا فروشگاهی با قابلیت مالتی مدیا، به مشتریان این امکان را می دهد که علاوه بر مشاهده تصاویر یا فیلم های اقلام فروش و مطالعه توضیحات متنی آن، در صورت تمایل، خرید خودرا نیز از درگاه موجود در همان پنل انجام داده و حتی کوریر مورد نظر برای ارسال محصول خریداری شده را نیز انتخاب کنند.
به بیانی ساده تر، هر سه مرحله «انتخاب»، «خرید» و «ارسال» محصولات از پنل اختصاصی فروشگاه برای مشتریان میسر است.
کنترل کیفیت
یکی دیگر از نقاط قوت پلت فرم شاپکس، امکان تعامل با مشتریان است. مشتریان با ارائه نظرات و اشتراک گذاری تجربیات خرید خود، علاوه بر کمک به تولید کننده برای بهینه سازی روند تولید و عرضه، می توانند خود تبلیغی برای پنل فروشگاهی مورد نظر باشند.

یکی از مراحل دشوار در این بخش، پاسخگویی به سوالات مشتریان است. بطوریکه خیلی از مشتریان از تاخیر یا عدم پاسخگویی فروشگاه های اینستاگرامی در دایرکت همیشه ناراضی هستند. شاپکس با امکان دریافت خروجی در قالب اکسل از نظرات و پرسش های مشتریان، امکان مدیریت این بخش را فراهم نموده است، بطوریکه هیچ سوالی بی پاسخ یا دیر پاسخ نخواهد بود.
شاپکس فراتر از یک پلتفرم
گزافه نیست اگر شاپکس را فراتر از یک پلت فرم بدانیم، چونکه شاپکس، ضمن ارائه خدمات یک پلت فرم فروش آنلاین، با ارائه گزارشات سیستمی از فراوانی و تنوع اقلام موجود در فروشگاه، به صورتی خدمات انبارداری را نیز ارائه می دهد.
همین طور با پلت فرم شاپکس و به کمک ابزار موجود در پنل های اختصاصی می توان سابقه فروش محصولات، رفتار مشتریان، میزان رضایتمندی مشتریان، درصد کالاهای مرجوعی و... را آنالیز کرد.
انتهای رپرتاژ آگهی


1400/08/21
21:53:25
0.0 / 5
397
تگهای خبر: تولید , خدمات , فروش , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است