معتبرترین برندهای چینی بهداشتی چه خاصیت هایی دارند؟

معتبرترین برندهای چینی بهداشتی چه خاصیت هایی دارند؟ المور: وقتی می خواهیم برندهای چینی بهداشتی را با هم مقابسه نماییم و از میان آنها یکی را انتخاب نماییم باید معیارهایی را در نظر بگیرم.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابراعلام چینی کرد، این معیارها خاصیت هایی هستند که آن برند برایش سال ها زحمت کشیده تا خودش را به ما ثابت کند.
در این مقاله به خاصیت هایی اشاره می نماییم که یک برند چینی بهداشتی را «معتبر» می کند. چند برند معتبر هم مثال می زنیم که این خاصیت ها را در خود دارند.
1- نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده صنعت چینی بهداشتی نیازمند نیروهای متخصص و با تجربه است. از واحد طراحی گرفته تا خط تولید نیازمند نیروهای آموزش دیده است. تعداد، تخصص و تجربه‌ی نیروی انسانی یک شرکت کیفیت محصولات را تضمین می نماید.
در این صنعت نقش نیروی انسانی بسیار پررنگ است و خیلی از مراحل تولید نیازمند دستان ماهر، هنرمند و پرتوان نیروی های انسانی است. وقتی نقش نیروی انسانی پررنگ می شود، تجربه بیش از پیش رنگ می گیرد. به این جهت قدمت شرکت و کارخانه به سبب داشتن نیروهای قدیمی و با تجربه به یک مزیت رقابتی تبدیل می شود.
2- نگاه تخصصی به صنعت چینی بهداشتی یک شرکت معتبر چینی بهداشتی فرایندهای تولید حرفه ای دارد. دپارتمان ها زنجیروار به هم متصل می شوند تا محصولات از ایده و طرح به محصولات فیزیکی سرامیکی تبدیل شوند. برندهای معتبر جهانی، علاوه بر واحدهای معمول صنعت چینی بهداشتی، دارای دپارتمان های زیر هستند:
· طراحی؛ ایده پردازی و پیشنهاد محصولات جدید
· تحقیق و توسعه؛ تلاش دائمی برای پیشرفت محصولات
· مدلسازی؛ ساخت الگوهای اولیه‌ی محصول با کارکرد درست
· کنترل کیفیت؛ اطمینان از انتقال محصولات بی نقص به بازار
· تأمین؛ تهیه و استفاده از مواد اولیه‌ی باکیفیت
· آزمایشگاه؛ اطمینان از تولید محصولات استاندارد
· فروش و خدمات بعد از فروش؛ توزیع مناسب محصولات و اطمینان از رسیدن درست محصول به دست مشتری
· بازاریابی؛ ارتباط سازنده با مخاطب و معرفی محصولاتی که نیاز کاربران را به خوبی رفع می کند
وجود چنین دپارتمان هایی در شرکت چینی بهداشتی، نشان دهنده‌ی دقت و اهمیت به ظرایف و جزییات است و برای مصرف کننده نتایج زیر را به بار می آورد:
· محصولات چینی بهداشتی زیبا
· تولید سریع
· محصولات متنوع
· پاسخ گویی به سلایق
· اعتماد به برند و خدمات
3- دسترسی سریع به محصولات و شرکت معتبرترین برندها در استانها و شهرهای مختلف نمایندگی دارند. می توانید در زمان کوتاهی به نمایندگی فروش محصولاتشان در استان یا شهر خود مراجعه کنید یا محصولاتشان را در همه‌ی فروشگاه های معتبر مشاهده کنید.
شبکه‌ی توزیع گسترده موجب دسترسی سهل مصرف کننده به فروشگاه و نمایندگی های معتبر می شود و موجب می شود خرید با خیال آسوده صورت گیرد. در این صورت مشتری هر زمان و در هر شرایطی با هر سؤال و مشکلی به نماینده یا شرکت دسترسی خواهد داشت.
علاوه بر دسترسی فیزیکی دسترسی دیجیتال به برندها هم بسیار مهم می باشد. برندهای معتبر را می توانید با چند کلیک در اینترنت پیدا کنید. سایت و شبکه های اجتماعی برندها گویای میزان اعتبار آنهاست.
4- کارخانه‌ی بزرگ و فضاهای تولیدی وسیع کارخانه‌ی بزرگ و مساحت فیزیکی کارخانه خبر از ظرفیت بالای تولید می دهد. وقتی به برندهای معتبر جهانی مانند کُهلر، توتو، دوراویت و روکا نگاهی می اندازیم می بینیم که هرکدام چندین کارخانه در کشورهای مختلف دارند. ظرفیت بالای تولید، سرعت تامین نیاز بازار، دسترسی بهتر به محصولات و اطمینان ناشی از سرمایه گذاری وسیع انجام شده برای ایجاد آن برند از مزایای انتخاب یک برند چینی بهداشتی با کارخانه ی بزرگ و فضاهای تولیدی وسیع است.
5- اهمیت به مسئولیت های اجتماعی مسئولیت های اجتماعی آن دسته از تعهدات و کارهای داوطلبانه‌ی برندهای بزرگ است که سود آن به جامعه و محیط زیست می رسد و لزوماً برای برندها منفعت مالی ندارد. توجه پایدار یک برند به محیط زیست، جامعه و اقتصاد، خصوصاً آنجا که مسئولیت اجتماعی یک اجبار یا قانون نیست، بیان کننده نوع نگاه آن برند به ایجاد منفعت عمومی از کسب وکار و عدم لطمه به محیط و دیگران است.
بد نیست با یک مثال بیشتر توضیح داده شود. برند چینی بهداشتی «چینی کُرد» در امتداد مسئولیت های اجتماعی خودرا چنین عمل می کند:
· تصفیه‌ی پساب های بهداشتی و صنعتی و استفاده‌ی باردیگر از آنها
· آبیاری درختان داخل و اطراف کارخانه با آب تصفیه شده در تصفیه خانه
· توسعه ی فضای سبز و راه اندازی سیستم آبیاری قطره ای
· تعویض منظم فیلتر دودکش های کارخانه و اطمینان از پروسه احتراق کامل
· صرفه جویی در مصرف انرژی با استفاده لامپ های کم مصرف ال ای دی
بزرگترین کارخانه‌ی چینی بهداشتی ایران کدام است؟ در ایران چینی کُرد، با وسعت 300 هزار متر مربع، بزرگترین شرکت چینی بهداشتی است. این کارخانه با ظرفیت تولید 17000 تن چینی بهداشتی در سال گوی سبقت را از رقبای خود ربوده است. این کارخانه با 3 فاز تولیدی در کرمانشاه بیش از 600 نیروی بومی را استخدام کرده است تا محصولات چینی بهداشتی، همچون توالت فرنگی، روشویی و زیردوشی، تولید نماید. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید!
در آخر هنگام بررسی برندهای چینی بهداشتی و انتخاب برند معتبر به بزرگی کارخانه، تخصص و تجربه و حرفه ای بودن شرکت دقت کنید. شرکت های باتجربه، نیروهای متخصص و باتجربه ای هم دارند و شرکت های حرفه ای دپارتمان های حرفه ای دارند.
علاوه بر اینها طبیعی است که سبد محصولات، تکنولوژی به کارگرفته شده و طراحی های بروز نشان دهنده‌ی اعتبار یک شرکت چینی بهداشتی است. در حقیقت اینها خروجی یک شرکت بزرگ و معتبر است.
بعد از لحاظ کردن این موارد است که می توانید با خیال آسوده خرید کنید.
انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1400/10/15
10:39:47
0.0 / 5
365
تگهای خبر: استاندارد , اقتصاد , بازار , تخصصی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است