مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

اقدامات توسعه ای بانک رفاه در زمینه های مختلف شایسته قدردانی است

اقدامات توسعه ای بانک رفاه در زمینه های مختلف شایسته قدردانی است به گزارش المور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: اقدامات توسعه ای بانک رفاه کارگران در زمینه های مختلف خصوصاً در زمینه مسئولیت های اجتماعی و ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات به اقشار لطمه پذیر خصوصاً بازنشستگان محترم جای تقدیر و تشکر دارد.


به گزارش المور به نقل از ایسنا بنابر اعلام بانک رفاه کارگران، دکتر میرهاشم موسوی با بیان این مطلب در سومین نشست هم اندیشی – آموزشی مدیران صف و ستاد بانک رفاه کارگران در سال ۱۴۰۰ اضافه کرد: بنگاه های اقتصادی نباید مسائل را فقط از جنبه مادی نگاه کنند و ضرورت دارد که جنبه اجتماعی مسائل را نیز مورد توجه داشته باشند و در زمینه مسئولیت های اجتماعی بتوانند به ایفای نقش مؤثر بپردازند، امری که به نحو احسن در بانک رفاه کارگران در سالهای اخیر اجرائی شده است.
ایشان در ادامه اضافه کرد: همه ما نسبت به مسائلی که در اجتماع اتفاق می افتد وظایفی داریم و نباید بی تفاوت از کنار آنها بگذریم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بر ضرورت توسعه روحیه عدالت محور اصرار کرد و اظهار داشت: اقدامات بانک رفاه در این عرصه نیز بصورت شایسته ای در حال انجام می باشد. همچون اقدامات این بانک در این عرصه می توان به پرداخت بیش از ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اشاره نمود.
بگفته ایشان در اعطای این تسهیلات که بصورت غیر حضوری نیز پرداخت شده است، گام بسیار بلندی توسط این بانک در حوزه عدالت محوری برداشته شده است.
دکتر موسوی افزود: اقدامات بسیار خوبی نیز توسط بانک رفاه در حوزه اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی انجام شده است که باید بیش از پیش توسعه پیدا کند.
وی ادامه داد: آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی « عدالت محوری» است و اینگونه اقدامات به ما کمک می نماید تا در امتداد این آرمان گام برداریم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران اشاره نمود و اظهار داشت: بااینکه سرمایه بانک به حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و کفایت سرمایه بانک را به نحو مؤثری ارتقاء بخشیده است اما درصدد هستیم که سرمایه به ۴۰ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.
دکتر میرهاشم موسوی اضافه کرد: درخواست افزایش سرمایه مجدد بانک رفاه را به هیأت مدیره سازمان تامین اجتماعی ارائه کرده ایم و با تصویب آن اقدامات اجرائی در این حوزه شروع خواهد شد.
دکتر میرهاشم موسوی توسعه همکاریهای بین بانک رفاه کارگران و شرکت شستا اشاره نمود و اظهار داشت: امیدواریم با تفاهم نامه ای که در ایام اخیر بین این شرکت و بانک رفاه به امضا رسید، شاهد توسعه همکاریهای متقابل باشیم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: حجم پولی که در هلدینگ و شرکت های زیر مجموعه شستا جریان دارد بسیار بالا است و باید تبادلات مالی این شرکتها بوسیله بانک رفاه صورت گیرد.
وی عنوان کرد: ضرورت دارد تا تمام شرکت های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعاملات خودرا با بانک رفاه بیش از پیش توسعه دهند و از ظرفیت های مناسب این بانک در تبادلات مالی خود بهره ببرند.
دکتر میرهاشم موسوی اشاره کرد: بااینکه اقدامات بسیار قابل توجهی در سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه در حوزه توسعه خدمات الکترونیک انجام شده است، اما همچنان باید اقدامات در این عرصه را بیش از پیش توسعه دهیم.
وی ادامه داد: در این راستا ما در سازمان تامین اجتماعی شعار « تامین اجتماعی هوشمند» را برگزیده ایم و به دنبال این هستیم تا در ارائه خدمات مربوطه، مداخلات انسانی را به حداقل برسانیم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: توسعه خدمات فناورانه و دیجیتال در بانک رفاه کارگران نیز باید تا حدی توسعه پیدا کند که دیگر چیزی به نامه شعبه بانک وجود نداشته باشد.
ایشان در ادامه به مقوله اعتماد بخشی به مشتریان و امانت داری اشاره نمود و با اشاره به اینکه بخش مهمی از مشتریان بانک رفاه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی هستند، اشاره کرد: این قشر عزیز و ارجمند ولی نعمت بانک رفاه و صاحب اصلی آن هستند و اقدامات در حوزه اعتماد بخشی به آنان باید در رأس اقدامات بانک قرار داشته باشد.
وی ادامه داد: هرچه در ارائه خدمات به مشتریان خصوصاً بازنشستگان برمبنای شفافیت عمل نماییم می توانیم دستاوردهای مناسب تری را به دست آوریم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به ضرورت ارتقاء سلامت و ثبات در بنگاه های اقتصادی اشاره نمود و اظهار داشت: در بانک رفاه کارگران نیز هر چه سلامت و ثبات ارتقاء پیدا کند آثار مثبت اقتصادی و اجتماعی بیشتری به همراه خواهد داشت.
وی همین طور به کاهش فاصله صف و ستاد در همه مجموعه های تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی پرداخت و خاطر نشان ساخت: علت خیلی از شکست های مدیریتی زیاد بودن این فاصله است و تا حد امکان باید فاصله صف و ستاد را کاهش دهیم.
دکتر میرهاشم موسوی در ادامه با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، دستاوردهای سازمان در زمینه ارائه خدمات به مشتریان را برشمرد و اضافه کرد: در چهار دهه از عمر انقلاب اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده که باید این موفقیت ها و دستاوردها را به نحو مطلوبی به مردم اطلاع رسانی نماییم.
وی ادامه داد: علاوه بر افزایش تعداد افراد تحت پوشش بیمه های تامین اجتماعی از ۲۰ درصد به ۷۰ درصد، تعداد بیمارستان های ملکی از ۱۸ بیمارستان به ۸۰ بیمارستان گسترش یافته است که در آن خدمات مناسبی به هموطنان ارائه می شود.
وی اشاره کرد: توفیقات جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف همچون در زمینه تامین اجتماعی در حالی حاصل شده است که کشور در این سال ها درگیر جنگ تحمیلی، تحریم، کودتا و دشمنی های خیلی از جانب کشورهای سلطه گر بوده است.
در ابتدای این جلسه، دکتر للـه گانی با ارائه گزارشی از عملکرد بانک بیان داشتند: تعامل و همکاریهای مناسبی بین بانک و تامین اجتماعی وجود دارد که این همکاری ها، دستاوردهای خوب و درخشانی به وجود آورده است.
انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1400/11/10
00:00:37
0.0 / 5
411
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , الكترونیك , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است