افزایش تعاملات بانک ملی و سازمان حج و زیارت برای خدمت رسانی به زائرین

افزایش تعاملات بانک ملی و سازمان حج و زیارت برای خدمت رسانی به زائرین به گزارش المور، مدیرعامل بانک ملی ایران در دو دیدار جداگانه با رئیس سازمان حج و زیارت کشور و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در رابطه با افزایش سطح تعاملات در میان گفتگو کرد.



به گزارش المور به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار با رئیس سازمان حج و زیارت کشورکه سید فرید موسوی؛ عضو هیات مدیره بانک، بیژن مقدم بیرانوند؛ معاون امور شعب و بازاریابی تهران و رئیس شعبه مستقل حج و زیارت حضور داشتند، به همکاریهای دیرینه این دو سازمان حاکمیتی اشاره نمود و اظهار داشت: بانک ملی ایران از هیچ حمایتی در جهت ارائه خدمات به زوار عزیز و برنامه های معنوی سازمان حج و زیارت کشور دریغ نخواهد کرد.




صدور زائر کارت در کشورهای زیارتی از دیگر موارد مورد بحث میان مقامات عالی دو سازمان بود که قرار شد بانک ملی ایران زیرساخت های فنی و انفورماتیکی داخل کشور و مسئولان سازمان حج و زیارت نیز مذاکرات و رایزنی های برون مرزی خاص در کشور عربستان را پیگیری و اجرائی کنند.




سیدصادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت کشور نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات شایسته بانک ملی ایران و شعبه مستقل حج و زیارت بانک در ادوار مختلف بانک، بر ارائه خدمات بهینه به زوار بیت الله الحرام و عتبات عالیات و همین طور کارگزاران حج و زیارت اصرار کرد و خواهان افزایش سطح تعاملات در زمینه خدمت رسانی پولی و مالی به زوار شد.




همین طور دکتر فرزین در دیدار با حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب؛ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز بر افزایش و توسعه همکاری ها برای خدمت رسانی مطلوب تر به زوار اصرار کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1401/05/26
22:11:15
0.0 / 5
341
تگهای خبر: بازار , بانك , خدمات , مد
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است