پرداخت ها چگونه آینده را تغییر می دهند؟

پرداخت ها چگونه آینده را تغییر می دهند؟ به گزارش المور، در سطح جهانی، نحوه خرید، کار، مسافرت، معاشرت و دسترسی به خدمات در بین خیلی از جنبه های دیگر زندگی روزمره طی دو سال قبل تغییر کرده است.


به گزارش المور به نقل از روابط عمومی ایران کیش، این تغییر شکل صنعت پرداخت به روش های بی شماری صورت گرفته است. در صورتی که اقتصادهای جهانی از مبارزات همه گیری بهبود می یابند، قرار است وارد مرحله جدیدی در صنعت پرداخت شویم. اگر سال ۲۰۲۱ در مورد ایجاد کسب و کارها تا حد امکان قوی و انعطاف پذیر بود، پس احیانا برای ۱۸ ماه آینده تمرکز روی رشد پایدار است که از فناوری دیجیتال پشتیبانی می کند.
مناطق مختلف در مراحل مختلف بلوغ دیجیتال هستند، همانطور که صنایع مختلف در مراحل مختلف اختلال هستند. ما پنج روند کلی را - بدون توجه به منطقه - شناسایی کرده ایم که بر نحوه موقعیت کسب و کار در همه صنایع برای رشد در سال آینده تأثیر می گذارد. در اینجا این روندها و نقش پرداخت ها را در زنده کردن آنها بررسی می نماییم.
دیجیتال به عنوان یک فرهنگ برای کسب و کارها، همه گیری، تسریع پروژه های دیجیتال را به یک ضرورت تبدیل کرده است نه یک انتخاب؛ این امر ادامه خواهد داشت، چراکه مصرف کنندگان و کسب و کارها به صورت فزاینده ای از امکانات و فرصت هایی که خدمات دیجیتال می توانند عرضه می کنند آگاه می شوند. از نقطه نظر زیرساخت، یک تغییر واضح به سمت رویکرد دیجیتالی جامع وجود دارد. شرکت هایی که زودتر در سفر دیجیتالی سازی خود بوده اند، در مرحله ای هستند که ما آن را «کشف» می نامیم و در چند سال قبل به سمت دیجیتالی سازی سوق داده شده اند. این سبب ایجاد تغییر ذهنیت در مشاغل کوچکتر و متوسط می شود. کسب و کارهای هوشمند به جای تلاش برای حل مسائل فردی، یا دیجیتالی کردن یک بخش مجزا از کسب و کارشان به سبب این که آن را کمتر کاغذ محور کنند، می پرسند: «چگونه در ارتباط با کسب و کار خود به عنوان یک کل فکر می نماییم و چگونه آن را به وسیله فناوری فعال کنیم؟»
سپس آن هایی هستند که در مرحله «تحول» قرار دارند: بسیاری از شرکت ها و سازمان ها در حال انجام پروژه های فناوری بزرگتر هستند، مانند برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) برای استانداردسازی فرآیندها در سراسر سازمان خود. آنها در حال پیاده سازی راهکارهای جدیدی هستند که فرآیندهای نقدی آنها را خودکار می کند.
کسب و کارهایی که با دیجیتالی سازی جلوتر بودند – یا در ابتدا بومی دیجیتال بودند – در طول همه گیری در قوی ترین موقعیت قرار گرفتند و در آینده همچنان از مزیت حرکت اول برخوردار خواهند بود. ما این افراد را «روی پردازان» می نامیم و این کسب و کارها حالا در حال کاوش و ادغام فناوری های پیشرفته در محصولات خود هستند، مانند هوش مصنوعی، تصمیم گیری پیش بینی کننده یا بلاک چین.
آسیا و اقیانوسیه (APAC) رهبر منطقه ای دیجیتال به عنوان یک فرهنگ است. پرداخت های دیجیتالی، بدون تماس و مبتنی بر کد QR بیشترین نفوذ خود را در این منطقه دارند. این به این دلیل است که بسیاری از کشورها مستقیماً از پول نقد به دیجیتال رفتند و از مرحله کارت بدهی/اعتباری صرف نظر کردند. APAC همچنین خانه ابربرنامه هایی مانند Wechat و Alipay است که بر ادغام چندین سرویس دیجیتال و فیزیکی، همچون پرداخت ها، در یک پلتفرم تسلط دارند. ما شاهد شتاب گرفتن این جنبش در سایر مناطق، بویژه قاره آمریکا هستیم. بسیاری از کسب و کارها در طول همه گیری گسترش یافته اند و در حال گسترش به مناطق جدید برای ایجاد اکوسیستم خود هستند. به عنوان مثال، در آمریکای لاتین، Rappi به عنوان یک برنامه تحویل شروع به کار کرد، اما در حال حرکت به سمت عرضه خدمات مالی برای ایجاد شالوده اکوسیستم خود است.
هر چیزی به عنوان یک سرویس بومی های دیجیتال و رویاپردازان ذکر شده در بالا پیشگام رشد مدل های As-a-Service هستند، به سبب این فناوری کالاها و خدمات به آسانی قابل دسترسی هستند.
به یک برنامه فوق العاده مانند Grab در APAC فکر کنید، آنها مانند اوبر شروع به کار کردند و به کاربران امکان رزرو سفر به خانه را ارائه کردند، اما از آن زمان به این سو رشد کرده اند و به کاربران اجازه می دهند غذا سفارش دهند تا در خانه غذا بخورند، بیمه مسافرتی بخرند یا هزینه را پرداخت کنند.
همانطور که مصرف کنندگان و کسب و کارها به صورت یکسان به دنبال افزایش شخصی سازی، انعطاف پذیری و راحتی در کالاها و خدمات مورد نظر خود هستند، مدل های خدماتی به رشد خود ادامه خواهند داد. رشد مدل های As-a-Service به دلیل کارایی هایی که ایجاد می کنند، هفت برابر رشد شرکتهای سنتی است. همانطور که آنها رشد می کنند، می توانند اکوسیستم های منسجمی را روی پلتفرم های با استفاده آسان ایجاد کنند و راهکارهای مختلف را با هم ترکیب کنند.
پرداخت ها به عنوان عامل درآمد پرداخت ها از بخش ضروری یک کسب و کار به بخشی تبدیل می شوند که به صورت فعال ارزش و جذابیت را برای مصرف کنندگان و زنجیره های تأمین می افزاید. حالا بسیاری از شرکت ها به پرداخت ها به عنوان راهی برای متمایز ساختن خود از رقبا، بهبود تجربه کاربری و درآمدزایی نگاه می کنند.
پرداخت ها الان مستقیماً به رشد شرکت کمک می کنند، این امر تا حدی ناشی از افزایش اشتراک های فوق الذکر است، که در آن تعداد زیادی از شرکت ها به مدل های مستقیم به مصرف کننده یا مبتنی بر اشتراک سوق داده می شوند، و پرداخت ها نه تنها اهرم های حیاتی برای فعال کردن آن محورها، بلکه برای کمک به اطمینان از کارایی عملیاتی پس از ساخته شدن محورها، کلیدی هستند.
همسویی سرمایه در گردش و نقدینگی سرمایه در گردش و نقدینگی همواره نکته ای کلیدی برای متخصصان امور مالی و خزانه داری بدون توجه به اندازه شرکت آنها بوده و خواهد بود. از آنجاییکه الگوهای کاری و زنجیره های تأمین به دنبال همه گیری تکامل می یابند، کسب و کارها امکان دارد مجبور شوند استراتژی های سرمایه در گردش و نقدینگی خود را تنظیم کنند تا اطمینان حاصل کنند که می توانند از پس استانداردهای جدید و استراتژی های رشد کسب و کار خود برآیند.
با بهبود اقتصاد و افزایش تقاضا، بسیاری از کسب و کارها نتوانسته اند موجودی خود را به سطح قبل از همه گیری بازگردانند. بهترین شیوه ها سبب گشته است که خزانه داران روی دید، چابکی و انعطاف پذیری تمرکز کنند. تقویت انعطاف پذیری نه تنها به معنای پیش بینی و تست استرس سناریوهای سرمایه در گردش است، بلکه تمرکز بر تثبیت زنجیره تأمین و تأمین کنندگان کلیدی است.
انتهای رپرتاژ آگهی

 


منبع:

1401/07/12
22:37:21
0.0 / 5
314
تگهای خبر: آمریكا , ارز , استاندارد , اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است