انواع کارت ویزیت

انواع کارت ویزیت به گزارش المور، هر کسب و کاری برای رسیدن به درآمد بیشتر باید از روش های مختلف تبلیغاتی استفاده نماید. این مورد بخصوص برای کسب و کارهای تازه تأسیس اهمیت دو چندان دارد. یکی از طریق های شناخته شدن کسب و کارها، چاپ و استفاده از کارت ویزیت است. زمانی که این کارت در دست مخاطبان قرار گیرد، با خدماتی که شما عرضه می دهید، آشنا می شوند. بدین ترتیب تعداد مراجعان بالا رفته و نمودار درآمد کسب و کارتان هم صعودی خواهد شد.


به گزارش المور به نقل از ایران طرح، برای رسیدن به این هدف باید آشنایی کامل تری با این کارت داشت. در صورتیکه بدانید کارت ویزیت دقیقاً چیست و چه انواعی دارد، خواهید دانست که بهتر است کدام یک با نیاز شما تناسب بیشتری دارد و باید سفارش دهید. در ادامه تمام نکات لازم در این حوزه را بیان خواهیم کرد.
کارت ویزیت چیست؟ کارت ویزیت (به انگلیسی Business Card) یکی از ابزارهای معرف کسب و کار شما و یک پل ارتباطی میان شما و مشتریانتان بشمار می رود. میتوان این نوع کارت را یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی دانست که علاوه بر هزینه نه چندان بالا، تاثیر بسیاری بر جذب مخاطب و بالا بردن قدرت بازاریابی یک شرکت دارد.
فردی که این کارت را در دست دارد، می تواند به اطلاعات فرد یا شرکتی که آنرا چاپ کرده، پی ببرد و آشنا شود. بدین منظور روی کارت ویزیت اطلاعاتی همچون نام فرد، شرکت یا برند، نشانی کمپانی، خدماتی که توسط آنها عرضه می شود و در آخر روش تماس با آنها ذکر می شود. در بعضی موارد برای جلب نظر بیشتر و تثبیت نام برند در ذهن مخاطبان، از ذکر یک شعار تبلیغاتی روی کارت استفاده می شود؛ ازاین رو میتوان به صورت کلی بیان کرد که این کارت ابزاری به منظور معرفی و بیان راه های برقراری ارتباط با کسب و کار شماست.
اگر کسب و کار نوپایی دارید و برای اولین بار برای تبلیغ آن تلاش می کنید، باید در طراحی کارت ویزیت نهایت دقت را داشته باشید. باید بدانید که اولین برخورد هر فرد با یک برند یا کسب و کار، تاثیر بیشتری نسبت به دفعات بعدی دارد؛ ازاین رو امکان دارد کارت ویزیت اولین برخورد او با کسب و کار شما باشد. حال می خواهد این کارت، کارت ویزیت کارواش باشد یا پزشک. پس بازاریابی شما تحت تاثیر مستقیم و غیرمستقیم Business Card شماست.


انواع کارت ویزیت اگر می خواهید کارت ویزیت خویش را سفارش دهید باید انواع آنرا بشناسید و موردی که مناسب تر است را انتخاب کنید. کارت های ویزیت را از چند لحاظ دسته بندی می کنند که عبارتند از جنس، نحوه برش، یک رو یا دو رو بودن و... هر کدام از این کارت ها برای کسب و کار خاصی مناسب هستند و در صورت رعایت این تناسب بازده بهتری مشاهده خواهید کرد. در ادامه به انواع کارت های ویزیت از نظر جنس اشاره می نماییم.
کارت پی وی سی کارت کاغذی کارت گلاسه کارت کرافت کارت سلفون کارت لمینت کارت کتان کارت فابریانو اهمیت کارت ویزیت در برندسازی و پیشرفت کسب و کار Business Card احتیاج به طراحی دقیق و خلاقانه دارد تا مخاطب تمایل به خواندن و نگه داشتن آن داشته باشد. از طرفی این طراحی باید متناسب با کسب و کاری باشد که برای آن تهیه می شود. بعنوان مثال اگر کارت ویزیت آموزشگاه زبان باید تهیه شود، می بایست از المان ها و نشانه ها در رابطه با این حوزه در طراحی کارت استفاده نمود. اما چرا شرکت ها این نوع کارت ها را تهیه می کنند و اهمیت وجود آنها چیست؟ پاسخ این پرسش را در ادامه بیان می نماییم.


این کارت نشان دهنده آمادگی و حرفه ای بودن شماست. مخاطبان را قادر به پیگیری کسب و کار شما می کند. این ابزار سبب یادآوری کسب و کار شما به دیگران خواهد شد. Business Card می تواند یک تصور پایدار از شما در ذهن مخاطبان ایجاد نماید. این کارت باعث تمرکز شما روی هدفتان خواهد شد. شما می توانید این کارت را با دوستان و آشنایان خود هم به اشتراک بگذارید و کسب و کار خویش را راحتتر معرفی کنید. استفاده از این ابزار روشی مقرون به صرفه برای بازاریابی است. در دسترس بودن این کارت ها سبب راحتتر بودن شرایط تبلیغ و بازدهی بالای آن خواهد شد. Business Card سبب بالا رفتن سرعت انتقال اطلاعات به مخاطبان می شود. به کارگیری این ابزار، بعنوان مؤثرترین روش بازاریابی مستقیم شناخته می شود. در بعضی فرهنگ ها، کارت ویزیت مبین حرفه ای بودن یا نبودن خدمات کسب و کار است. تهیه این ابزار به جلب اعتماد مشتریان کمک می نماید. بعنوان مثال کارت ویزیت مهد کودک می تواند نشان دهنده معتبر بودن آن مجموعه باشد و اعتماد اولیا را جلب نماید. سفارش و چاپ کارت کسب و کار نسبت به سایر روش های تبلیغاتی، هزینه کم تری دارد.

نکات مهم در انتخاب بهترین کارت ویزیت با نگاهی که در بین کارت های ویزیت شرکت ها و اشخاص مختلف بیندازید، با تنوع طرح و رنگ مواجه خواهید شد. هر یک از این کارت ها بر مبنای نکاتی مشخص و به منظور جلب نظر مخاطبان بیشتر تهیه شده اند. شما هم هنگام انتخاب کارت ویزیت مناسب، باید این نکات را که در ادامه بیان می شوند، در نظر داشته باشید.
به کارت های ویزیت قدیمی نگاهی بیندازید و نکات مثبت آنها را در ذهن داشته باشید. به رعایت اصول اساسی در طراحی کارت دقت کنید. کارتی را انتخاب کنید که با وجود محدودیت ها، از خلاقیت بهره برده باشد. کارت انتخابی باید با لایه ای مخصوص که کارت را از صدمه ها دور می کند، پوشانده شده باشد. کارت دارای برش های مناسب باشد. بد نیست که برای بالا بردن تاثیر کارت، نمونه ای انتخاب گردد که مواد غیرمعمول در آن به کار رفته است. کارتی را انتخاب کنید که اشکالاتی رایج در سایر کارت ها را نداشته باشد. Business Card مفید را انتخاب کنید. منظور از کارت مفید نمونه ای است که علاوه بر کارت، می تواند به ابزاری دیگر تبدیل گردد. بعنوان مثال می توانید کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل را طوری طراحی کنید که با تا کردن قسمت ها مشخص، به شکل اتومبیل درآید. در نهایت کارت انتخاب خود باردیگر مورد بررسی قرار دهید. جمع بندی
کارت ویزیت از مهم ترین ابزارهایی است که هر کمپانی و شخصی که کالا یا خدماتی عرضه می دهند، برای بالا بردن میزان درآمد خود به کار می گیرد. مجموعه هایی هستند که در زمینه طراحی و چاپ این نوع کارت ها فعالیت می نمایند و شما به سادگی می توانید از میان کارت های طراحی شده آنها، مورد مناسب را انتخاب کنید. نکاتی هم در این خصوص وجود دارد که در مقاله حاضر ذکر شد. امیدواریم از خواندن این مطالب لذت برده باشید.
انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1401/10/12
17:58:01
0.0 / 5
373
تگهای خبر: بازار , خدمات , شركت , كالا
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است