سیموتل، نرم افزار مرکز تلفن و مرکز تماس ایرانی

سیموتل، نرم افزار مرکز تلفن و مرکز تماس ایرانی المور: سیموتل پلتفرمی است که قابلیت های مختلفی در حوزه مرکز تلفن و مرکز تماس ارائه می دهد. این نرم افزار بصورت محلی (Local) و ابری (Cloud) سرویس ارائه می دهد.


به گزارش المور به نقل از سیموتل، از قابلیت های برجسته این نرم افزار در حوزه مرکز تماس می توان به داشبورد مدیریتی اپراتورها که دارای استانداردهای مختلف کال سنتری مانند سطح سرویس، تعریف KPIهای استاندارد کال سنتری، میانگین زمان پاسخ دهی، نرخ رضایت مشتری، میانگین زمان انتظار و... اشاره نمود.
داشبورد والبورد نرم افزار با بهره گیری از معیارهای مختلف و گرافیک کاربرپسند می تواند امکان شخصی سازی را تا حد ممکن به کاربر بدهد. از دیگر قابلیت های این مرکز تماس می توان به گزارشات تماس، گزارشات نموداری، گزارشات خاص منظوره و گزارشات پیشرفته اشاره نمود که به خوبی جزییات تماس و تحلیل های مختلفی ارائه می کند.
گروههای کاری، شیفت پاسخگویی و صف های تماس صف تماس و تعریف گروههای کاری نیز یکی از کاربردی ترین قابلیت های این سیستم می باشد که به وسیله آن اپراتورهای تعریف شده در هر صف به پاسخگویی تماس برمبنای اولویت ها و استراتژی های تعریف شده می پردازند. با کمک این نرم افزار می توان از خطوط تلفنی مختلف همچون خطوط تلفن اینترنتی، خطوط تلفن دیجیتال و خطوط تلفنی آنالوگ استفاده کرد؛ همین طور سیموتل قابلیت اتصال به مرکز تلفن های دیگر که از پروتکلهای استاندارد ویپ استفاده می نمایند را دارد.
از خاصیت دیگر مهم این نرم افزار راحتی کار با آنست که بخش های مختلف این نرم افزار از تعریف داخلی گرفته تا پیاده سازی سناریو تماس را بصورت گرافیکی طراحی و مشاهده کرد. سناریو تماس در فضایی که بصورت کاملاً گرافیکی می باشد قابل پیاده سازی است.
از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به تلفن گویای خودکار، نظرسنجی پس از تماس، شنود زنده تماس، داخلی ازراه دور، دایورت تماس بنا به شروط مختلف و قرار دادن شرط ساعت کاری برای تماس ها اشاره نمود. صندوق پیام های صوتی هم بوسیله تلفن و هم بوسیله محیط گرافیکی قابل دسترسی و مدیریت می باشند.
وب خدمات مرکز تلفن خاصیت مهم این نرم افزار داشتن وب خدمات استاندارد می باشد که امکان اتصال این نرم افزار را به نرم افزارهای دیگر مثل سی آر ام می دهد. با بهره گیری از وب خدمات سیموتل می توان سناریوهای مختلف مثل اعلام بدهی تلفنی، درگاه پرداخت تلفنی، ارسال پیامک پس از تماس، ارسال گزارش های تماس به سمت سی آر ام و سناریوهای کارآمد دیگر را اجرا کرد.
اجرای کمپین صوتی که یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می باشد به شما امکان تله مارکتینگ، اطلاع رسانی و سناریوهایی که در آن باید با مشتری تماس گرفته شود و یک فایل صوتی پخش شود را می دهد.
قابلیت تماس بهمنی که یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می باشد به کارفرما این امکان را می دهد که تماس هایی با حجم زیاد را که برمبنای پارامترهای مختلف به عنوان مثال پیش شماره تماس تعیین و تفکیک می شوند داخل سناریو تماس بصورت خودکار مدیریت شوند تا اپراتور درگیر پاسخ دهی به تماسهای تکراری نشود.
قابلیت تماس امن نیز با بهره گیری از وب خدمات سیموتل قابل اجرا می باشد که در آن تماس گیرنده و فردی که تماس را دریافت می کند هر دو شماره شرکت را می بینند و شماره شخصی یکدیگر برای هر کدام از افراد نمایش داده نمی شود؛ به عنوان مثال در تاکسی اسنپ مسافر و راننده بدون مشاهده شماره موبایل یکدیگر می توانند مکالمه داشته باشند.


تماس روی وب با WebRTC و تعیین سطح دسترسی یکی از قابلیت های مهم سیموتل برای کسب و کارهایی که دارای سایت می باشند قابلیت تماس رایگان روی وب می باشد که در آن هر فردی که به سایت مراجعه کند و دکمه تماس با شرکت را کلیک کند بوسیله اینترنت به وسیله میکروفون گوشی یا لپ تاپ می تواند بصورت مستقیم با اپراتور تماس داشته باشد.
بوسیله تعیین سطح دسترسی می توان سناریویی طراحی کرد که در آن مسئول هر بخش بتواند فقط داشبورد و والبورد مربوط به بخش خودرا ببیند و استانداردهایی که برای همان بخش نیاز می باشد را در داشبورد خود نگه دارد. در صورت اعمال تغییر توسط هر یک از کاربرهایی که به پنل دسترسی دارند می توان به وسیله لاگ های سیستم مشاهده نمود کدام کاربر چه تغییری را انجام داده است.
افزونگی و ریداندنسی در مرکز تماس و مرکز تلفن یکی از با اهمیت ترین قابلیت های سیموتل پشتیبانی از دیداندنت است که به کاربر این امکان را می دهد تا در صورت از دست دادن سرور به سبب فیزیکی یا علل دیگر سرور جایگزین در لحظه فعال شود تا تماسی از دست نرود.
در تست های انجام شده در لابراتوار های رسمی و مورد تأیید با منابع سخت افزاری محدود، سیموتل توانسته است بیش از 50 هزار تماس را بصورت همزمان مدیریت کند که این عدد با اختصاص منابع بالاتر قابل ارتقاء می باشد.
بصورت خلاصه نرم افزار مرکز تلفن و مرکز تماس سیموتل مناسب کسب و کارهای کوچک و بزرگ و کال سنترهایی با نرخ تماسهای همزمان بالا می باشد که در کنار امکانات کال سنتری امکانات بسیاری جهت پیاده سازی سناریو تماس جذاب تر به کاربر می دهد. از طرفی نسخه ابری سیموتل برای اپراتورهای تلفن ثابت و ارائه دهندگان خدمات تلفنی کاربردی است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سیموتل با آدرس simotel.com مراجعه کنید و یا با نمایندگان سیموتل در تماس باشید.
انتهای رپرتاژ آگهی



منبع:

1401/12/23
09:10:20
0.0 / 5
493
تگهای خبر: استاندارد , خدمات , سایت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است