در پایان معاملات جمعه با داده های صنعتی قدرتمند؛

وال استریت رشد كرد اما نتوانست به سود هفتگی دست پیدا كند

وال استریت رشد كرد اما نتوانست به سود هفتگی دست پیدا كند المور: روز جمعه با بیان داده های تولید قدرتمند صنعتی اس اندپی۵۰۰ و شاخص صنعتی داو رشد كردند اما هر ۳ شاخص مهم وال استریت این هفته خویش را با ضرر به آخر بردند.



به گزارش المور به نقل از مهر به نقل از رویترز، روز جمعه با بیان داده های تولید قدرتمند صنعتی اس اندپی ۵۰۰ و شاخص صنعتی داو رشد كردند اما هر ۳ شاخص مهم وال استریت این هفته خویش را با ضرر به آخر بردند.
تولید صنعتی آمریكا در ماه فوریه ۱.۱ درصد جهش كرد كه این بیشترین میزان افزایش آن در ۴ ماه اخیر بود.
از طرفی با جهش ۱.۷ درصدی قیمت های نفت، بخش انرژی شاخص اس اندپی، ۱ درصد جهش كرد.
سود بازارها در روز جمعه، بعد از این حاصل شد كه نگرانی ها در مورد جنگ تجاری آمریكا و چین و ناآرامی های سیاسی بر شرایط این هفته حاكم بود و وزیر كشور آمریكا، ركس تیلرسون هم از سمت خود اخراج شد.
با بسته شدن بازارها در روز جمعه شاخص نزدك تغییر قابل توجهی نكرد.
همچنین نگاه سرمایه گذاران به هفته آینده معطوف شده است كه انتظار می رود در آن فدرال رزرو نرخ بهره خویش را بالا ببرد. بخش های حساس به نرخ بهره نظیر خدمات شهری و املاك، روز جمعه رشد كردند اما در صورتی كه نرخ بهره به شدت افزایش یابد عملكرد این بخش ها بسیار بد خواهد بود.
شاخص صنعتی داوجونز با ۷۲.۸۵ واحد، یا ۰.۲۹ درصد افزایش هفته خویش را در ۲۴۹۴۶.۵۱ واحد به آخر رساند. اس اندپی ۴.۶۸ واحد، یا ۰.۱۷ درصد رشد كرد و در ۲۷۵۲.۰۱ واحد پایان یافت و كامپوزیت نزدك ۰.۲۵ واحد یا صفر درصد به ارزش خود افزود و به ۷۴۸۱.۹۹ واحد رسید.
این هفته داو ۱.۵۷ درصد، اس اندپی ۱.۰۴ درصد و نزدك ۱.۲۷ درصد سقوط كردند.
شاخص دلار ۰.۱ درصد بالا آمد و به ۹۰.۲۲۳ واحد رسید.
در برابر ین دلار ۰.۲ درصد افت كرد و به نرخ ۱۰۶.۰۸ ین رسید. دلار در خلال معاملات روز گذشته هم تا ۱۰۵.۶۱ ین پایین آمد كه كمترین نرخ آن از ۷ مارچ تا كنون است.

1396/12/29
09:42:11
4326
5.0 / 5
موضوعهای خبر: آمریكا , بازار , تولید , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است