استقبال گسترده از كمپین كاهش حوادث جاده ای بانك ملی ایران

استقبال گسترده از كمپین كاهش حوادث جاده ای بانك ملی ایران المور: اقدامات مشاركتی بانك ملی ایران در كمپین كاهش حوادث جاده ای با استقبال گسترده مخاطبان در سفرهای نوروزی مواجه شده است.


به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانك ملی ایران، این بانك در جهت مسئولیت اجتماعی طی همكاری مشترك با پلیس راهور، اقدامی عملی در مورد فرهنگ سازی كاهش حوادث جاده ای را آغاز كرد.
این طرح با تهیه بروشورهای آموزشی كه در آنها پیام های ترافیكی، آموزش نكات ایمنی و روش هایی برای جلوگیری از بروز حوادث جاده ای در كنار نكات ایمنی بانكی گنجانده شده آغاز و با تولید لوح فشرده حاوی یك ساعت برنامه صوتی با مشاركت طنزپردازان برنامه جمعه ایرانی در كنار برگزاری مسابقه ای كه جایزه آن اعزام دو نفر از رانندگان قانون مدار به مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه است، كامل شد.
تازه ترین اطلاعات موجود نشان داده است تعداد شركت كنندگان در این مسابقه پیوسته در حال افزایش می باشد. بیستم فروردین آخرین زمان در نظر گرفته شده جهت شركت در مسابقه است.
همچنین بروشورهای آموزشی توزیع شده توسط بانك در ایستگاه های عوارضی جاده ای بازخورد بسیار مطلوبی در بین رانندگان و مسافران نوروزی داشته است.




1397/01/09
11:07:19
4604
5.0 / 5
موضوعهای خبر: بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است