در بازارهای جهانی؛

سهام آسیایی همسو با وال استریت رشد كرد، سهام چین افت كرد

سهام آسیایی همسو با وال استریت رشد كرد، سهام چین افت كرد المور: بعد از این كه در معاملات دیشب، وال استریت با درآمدهای شركتی بالا قوت گرفت، سهام آسیایی رشد كرد، هرچند با وجود نگرانی هایی در مورد موانع تجاری و چشم انداز رشد جهانی، ارزها و اوراق افت كردند.



به گزارش المور به نقل از مهر به نقل از رویترز، روز چهارشنبه، بعد از این كه در معاملات دیشب، وال استریت با درآمدهای شركتی بالا قوت گرفت، سهام آسیایی رشد كرد، هرچند با وجود نگرانی هایی در مورد موانع تجاری و چشم انداز رشد جهانی، ارزها و اوراق قرضه افت كردند.
بازارهای چین علی رغم این كه پكن نقدینگی سیستم بانكی این كشور را تقویت كرد، افت كردند. شاخص شركت های بزرگ تكنولوژی چین اندكی بعد از بازگشایی ۰.۲ درصد افت كرد.
پس از این كه ایالات متحده شركت های آمریكایی را از فروش قطعات به شركت سازنده تجهیزات رادیویی و ارتباطاتی چین، زدتی ای، منع كرد، شاخص شانگ های به پایین ترین میزان یك ساله خود رسید.
گسترده ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه در خارجِ ژاپنِ ام اس سی آی، ۰.۵ درصد رشد كرد، هر چند كه این رشد بعد از ۴ جلسه متوالی ضرردهی به دست می آید.
نیكی ژاپن ۱.۲ درصد جهش كرد. این درحالی صورت گرفت كه سرمایه گذاران با دیدار نخست وزیر، شینزو آبه و رییس جمهور ترامپ در استراحتگاه مارالگو، منتظر خبرهایی با مبحث تجارت هستند.
شاخص داو روز سه شنبه را با رشدی ۰.۸۸ درصدی به آخر برد، درحالی كه اس اندپی۵۰۰ هم ۱.۰۶ درصد جهش كرد و نزدك ۱.۷۸ درصد اوج گرفت.
امروز هم بعد از اعلام درآمدهای بالای نتفلیكس، گلدمن ساكز و شركت های سلامتی و درمانی، كه خوش بینی ها در مورد آن چه انتظار می رود قوی ترین فصل درآمدها در ۷ سال اخیر باشد، را بیشتر كرد و شاخص ای مینی اس اندپی ۰.۱ درصد رشد كرد.
در بازار ارز، یورو بعد از این كه دیشب تا ۱.۲۴۱۳ دلار اوج گرفت، امروز در نرخ ۱.۲۳۷۰ دلار تثبیت شد، درحالی كه شاخص دلار به سختی از ۸۹.۵۳۸ واحد فاصله گرفت.دلار با نشانه هایی از پیشرفت در مذاكره با كره شمالی تقویت شد و نرخ ود را در برابر ین تا ۱۰۷.۲۵ ین، بهبود بخشید.

1397/01/30
15:25:54
4266
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , بازار , دلار , سهام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است