علی بابا در سه ماه ۱۰ میلیارد دلار سود كرد

علی بابا در سه ماه ۱۰ میلیارد دلار سود كرد المور: فروشگاه اینترنتی علی بابا در سه ماه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی با حدودا ۱۰ میلیارد دلار سود، نظر همگان را به خود جلب كرد.



به گزارش المور به نقل از پژوهشكده پولی و بانكی، سود علی بابا، غول فروشگاه اینترنتی چین در سه ماه نخست سال جاری میلادی بیشتر از حد انتظار رفت و با ۶۱ درصد افزایش به ۶۱.۹ میلیارد یوآن معادل ۹.۷ میلیارد دلار رسید.
همچنین «دانیل ژانگ» مدیر عامل علی بابا اظهار داشت: گروه علی بابا یك دوره سه ماه عالی و سال مالی فوق العاده ای را پشت سر گذاشت كه علت آن به تقویت رشد در تجارت بازرگانی هسته ای و سرمایه گذاری های ما كه طی چند سال اخیر با هدف رشد بلندمدت انجام گرفته، بدست آمد.
وی تصریح كرد كه امروز تجارت ما قوی تر از هر زمان دیگری است كه علت آن به تمركز علی بابا بر روی عرضه یك پیشنهاد ارزش منحصر به فرد برای مشتریان است. در سه ماه نخست سال، فروش علی بابا معمولا كمتر است. علی بابا انتظار دارد كه رشد درآمد آن برای سال مالی ۲۰۱۹ میلادی بیش از ۶۰ درصد باشد. غول فروشگاه اینترنتی چین تنوع بخشیدن به فعالیت های خویش را آغاز كرده تا رقابت با رقبای خود مانند Tencent را در فضای پرداخت ها و خُرده فروشی افزایش دهد.
مدیر عامل علی بابا اظهار داشت: با تداوم استراتژی خُرده فروشی جدید خود، پلت فرم تجارت الكترونیكی ما در حال توسط و تبدیل شدن به یك زیرساخت خُرده فروشی پیشگام در چین است. وی تصریح كرد كه در سال قبل میلادی توسعه فناوری، خدمات محلی، سرگرمی دیجیتال، لجستیك و محاسبه در فضای ابر در علی بابا دو برابر شد و ازاین رو در وضعیت تصاحب رشد مصرف در چین و دیگر بازراهای نوظهور قرار داریم.
همچنین شركت علی بابا مغازهای فیزیكی بیشتری به منظور اتصال آنها به اینترنت با هدف تولید اكوسیستم های اطلاعاتی بزرگ تجارت الكترونیكی خریداری نموده است. بر اساس این گزارش، سوپرماركت جدید Hema علی بابا به مصرف كنندگان اجازه خرید به صورت آنلاین و آفلاین را می دهد و در سال قبل میلادی ۱۷ مغازه جدید به آن افزوده شد و هم اكنون ۴۶ مغازه در ۱۳ شهر چین دارد.

1397/02/16
12:03:36
5370
5.0 / 5
موضوعهای خبر: الكترونیك , تجارت , دلار , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است