در شروع معاملات بازارها؛

سهام آسیایی با بالا رفتن قیمت نفت رشد كرد

سهام آسیایی با بالا رفتن قیمت نفت رشد كرد المور: در شروع معاملات امروز بازارهای جهان، به دنبال بالا رفتن قیمت نفت بعد از خروج آمریكا از توافق هسته ای ایران، سهام انرژی رشد كرد و به تبع آن، سهام آسیایی تقویت شد.



به گزارش المور به نقل از مهر به نقل از رویترز، روز پنج شنبهدر شروع معاملات امروز بازارهای جهان، به دنبال بالا رفتن قیمت نفت بعد از خروج آمریكا از توافق هسته ای ایران، سهام انرژی رشد كرد و به تبع آن، سهام آسیایی تقویت شد.
گسترده ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه در خارج از ژاپن ام اس سی آی ۰.۴ درصد رشد كرد.
نیكی ژاپن ۰.۱ درصد بالا رفت. كوسپی كره جنوبی ۰.۴ درصد به ارزش خود افزود و كامپوزیت شانگهای ۰.۳ درصد رشد كرد.
پیش خرید نفت خام برنت ۰.۷ درصد تا این لحظه رشد كرده است و قیمت هر بشكه از آن به ۷۷.۷۶ دلار رسیده كه بالاترین قیمت آن از نوامبر ۲۰۱۴ تا كنون است. این شاخص روز چهارشنبه ۳ درصد رشد كرده بود.
نفت آمریكا هم امروز ۰.۸ درصد بالا رفت.
در معاملات دیشب هم در وال استریت، شاخص داو ۰.۷۵ درصد رشد كرد و اس اندپی حدود ۱ درصد جهش كرد. زیرشاخص انرژی اس اندپی توانست ۲ درصد جهش كند.
بالا رفتن قیمت نفت سبب شد سود اوراق خزانه داری هم با شعله ور شدن آتش نگرانی از تورم، بالا برود. سود اوراق ۱۰ ساله آمریكا تا بالاترین سطح ۲ هفته ای خود اوج گرفت و از ۳ درصد هم فراتر رفت، هرچند كمی بعد در ۲.۹۸۶ درصد تثبیت شد.
در بازار ارز، دلار با تقویت سود اوراق تا بالاترین سطح ۴ و نیم ماهه خود در برابر سبدی از ۶ ارز مهم جهان بالا رفت و به ۹۳.۴۱۶ واحد رسید. اندكی بعد نرخ دلار تا ۹۲.۹۷۹ واحد پایین آمد.
در برابر ین هم بعد از این كه دلار به ركورد ۱۰۹.۹۳۰ ین، كه بالاترین نرخ ۸ روزه آن بود دست یافت، ۰.۱ درصد افت كرد و به نرخ ۱۰۹.۶۶۵ ین رسید.

1397/02/20
20:49:10
4396
5.0 / 5
موضوعهای خبر: آمریكا , ارز , بازار , سهام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است