در شروع معاملات بازارهای جهان؛

سهام آسیا در بالاترین سطح ۳ هفته ای، دلار افت كرد

سهام آسیا در بالاترین سطح ۳ هفته ای، دلار افت كرد المور: روز جمعه، در حالیكه با كندتر شدن تورم آمریكا، ریسك پذیری در سرمایه گذاران تقویت شد و نگرانی ها از روند سریع تر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو كاهش پیدا كرد، سهام آسیایی روند سود خویش را ادامه داد.



به گزارش المور به نقل از مهر به نقل از رویترز، روز جمعه، درحالی كه با كندتر شدن تورم آمریكا، ریسك پذیری در سرمایه گذاران تقویت شد و نگرانی ها از روند سریع تر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، كاهش پیدا كرد، سهام آسیایی روند سود خویش را ادامه داد. این درحالی است كه گام های مثبت كره شمالی برای كاهش تنش ها در شبه جزیره كره هم سبب تولید حس وحال خوب در سرمایه گذاران شده است.
اعلام داده های تورم در روز پنج شنبه كه نشان می داد در ماه آوریل قیمت ها كمتر از حد انتظار رشد كرده اند، به دنبال آن صورت گرفت كه با انتشار داده های اشتغال آمریكا در هفته گذشته، مشخص شد دستمزدها هم رشدی كمتر از حد انتظار داشته اند.
تغییرات اخیر بازارها كه بخشی از آن مربوط به تنش های تجاری بین چین و آمریكا بود هم تا حدودی تسهیل شده است. این درحالیست كه انتظار می رود نرخ های بهره جهانی پایین، كه در سال قبل سبب شد وضعیت طلایی برای بازارهای سهام در جهان شده بود، امسال هم ادامه پیدا كند.
در واقع شاخص شاخص نوسانات بورس سیبوئه، ویكس، افت كرده است و بسیار به سطح اوایل ژانویه خود كه بازارهای سهام در اوج قرار داشتند، نزدیك شده است.
گسترده ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه در خارج از ژاپن ام اس سی آی ۰.۹ درصد جهش كرد و به بالاترین میزان ۳ هفته ای خود نزدیك شد. تمام زیرشاخص ها در منطقه مثبت قرار گرفتند.
نیكی ژاپن ۱ درصد بالا رفت در حالیكه كوسپی كره جنوبی ۰.۷ درصد رشد كرد. شاخص هانگ سنگ در هنگ كنگ جهشی ۱.۴ درصدی داشت، اما در بازارهای اصلی چین، سهام سود اولیه خویش را از دست دادند و اندكی افت كردند.
شاخص دلار در برابر ۶ ارز مهم جهان، كه در معاملات دیشب، بیشترین سقوط خود از اواخر مارچ تا كنون را تجربه كرده بود، امروز توانست ۰.۱ درصد رشد كند.
نرخ یورو بدون تغییر در ۱.۱۹۱۱ دلار باقی ماند و ین ژاپن هم اندكی تضعیف شد و به ۱۰۹.۴۵ ین در برابر هر دلار رسید.

1397/02/23
14:59:02
4441
5.0 / 5
موضوعهای خبر: آمریكا , بازار , دلار , سهام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است