باكیفیت ترین تشك و كالای خواب ایرانی را كدام برند تولید می كند؟

باكیفیت ترین تشك و كالای خواب ایرانی را كدام برند تولید می كند؟ المور: شركت ویستر اعلام نمود: برند ویستر باكیفیت ترین تشك، بالش و كالای خواب را بر مبنای استانداردهای روز دنیا و با قیمت بسیار مناسب تولید می كند.



به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شركت تولیدی و صنعتی ویستر، امروز خرید از برندهای معتبر و خوشنام داخلی كه محصولات خویش را با استفاده از فناوری های نوین و بهترین مواد اولیه عرضه می دهند در بخش قابل توجهی از جامعه به موضوعی عادی تبدیل گشته است. در واقع برندهای داخلی كه توانسته اند محصولات خویش را با كیفیتی در حد رقبا با كالاهای خارجی عرضه كنند، بیشتر از قبل مورد استقبال قرار گرفته اند. زیرا مردم پیش از اینكه بخواهند فقط به صورت ذهنی از محصولات داخلی حمایت كنند، به فكر خرید كالا هایی هستند كه كیفیت و قیمت مناسبی داشته باشند و همینطور گارانتی و خدمات بعد از فروش خوبی را هم عرضه كنند.

یكی از شركت های داخلی كه در جذب مخاطبان بسیار موفق بوده است و در حوزه كالای خواب محبوبیت بسیاری در ایران پیدا كرده است برند ویستر است.

كالاهای این مجموعه كه به صورت كامل با برندهای خارجی رقابت می كند در فروشگاه های سراسر كشور جزو پرفروش ترین محصولات است كه به علت عرضه باكیفیت ترین محصول، با قیمتی بسیار مناسب تر از برندهای خارجی است.



از مهم ترین محصولات این مجموعه می توانیم به انواع تشك، لحاف، بالش، ملحفه، باكس (تختخواب) و بالاسری (تاج) اشاره نماییم.

استفاده از جدیدترین و باكیفیت ترین مواد اولیه همراه با دانش فنی بروز جهان در مجموعه تولیدی ویستر، راحتی را برای مصرف كنندگان این محصولات به ارمغان می آورد.

مفتول های اسپانیایی كه بهترین نوع مفتول در جهان است در خط تولید این مجموعه به فنرهای ۲ تا ۸ لایه تبدیل گشته كه سبب راحتی و استقامت منحصر به فردی در تشك های ویستر می شوند. اسكلت مستحكم تشك های این برند با لطافت الیاف كم تعرق و پارچه های ۷۰درصد كتان وارداتی در هم آمیخته می گردد تا همه جوانب یك تشك با كیفیت برای خوابی شیرین تر فراهم شوند.

تشك های ویستر در ۱۱ مدل به بازار عرضه می شوند كه بر مبنای مدل تشك از بهترین نوع Pocket Spring، Memory Foam، Fiber Ball پارچه های عطری غیر حساسیت ‍زا و پارچه های دارای كپسول هوا استفاده می گردد. در خط تولید ویستر به منظور ارتقای استانداردهای بهداشتی، كارگران كمترین تماس را با محصول دارند، بخصوص تولید بالش های این برند بدون به كار بردن دست و به صورت تمام اتوماتیك صورت می پذیرد.

برند ویستر كه از سال ۸۵ در عرصه تولید كالاهای طبی و تشك فعالیت دارد، با ظرفیت تولید بالغ بر یك هزار و ۲۰۰ تخته تشك، دو هزار عدد بالش، یك هزار و ۵۰۰ عدد ملحفه و دو هزار عدد لحاف در هر شیفت كاری، فعالیت های خویش را تحت محوریت اقتصاد مقاومتی و تولید ملی ادامه می دهد.

ارائه محصولات با كیفیت و قیمت مناسب به مشتریان از اهداف اساسی این شركت است و در جهت تحقق آن موفق به دریافت نشان استاندارد ملی از جانب سازمان ملی استاندارد ایران شده است.

تشك های ویستر در مدلهای مختلف در تطابق با نیاز مصرف كنندگان به بازار عرضه می شوند و در ساختار آن ها به فراخور مدل تشك از بهترین نوع فنرها، پارچه های عطری غیر حساسیت زا و منافذ عبور هوا استفاده می گردد. در واقع مواد اولیه مورد استفاده در محصولات ویستر همچون اسفنج هوشمند، الیاف توپی و پارچه مطابق با استاندارد و قابل مقایسه با مواد مصرفی صنعت نساجی روز دنیا است.

استفاده از جدیدترین و با كیفیت ترین مواد اولیه همراه با دانش فنی روز جهان در ویستر، سبب محبوبیت این مجموعه در صنعت تشك و كالای خواب كشور شده است.

دكوراسیون داخلی

شركت تولیدی و صنعتی ویستر در كنار فعالیت های خود در حوزه كالای خواب مبادرت به انجام پروژه هایی در زمینه دكوراسیون داخلی (تزئینات داخلی) می كند كه در این بخش هم این مجموعه طرفداران بسیاری دارد.

مقالات علمی مرتبط

وب سایت ویستر اكنون علاوه بر عرضه محصولات و خدمات این مجموعه به علت انتشار مطالب مختلف و مقالات علمی مرتبط با مسائل در رابطه با كالاهای خواب مانند راهنمای خرید و نكات موثر در سلامتی هنگام خواب، بسیار پربازدید شده است.



پشتیبانی و خدمات بعد از فروش

یكی دیگر از خصوصیت های برند ویستر عرضه بهترین خدمات پشتیبانی و خدمات بعد از فروش است و سیستم پاسخگوی آنلاین در وب سایت این شركت هم از دیگر تعهدات آن نسبت به مصرف كنندگان هستند.

همچنین گستردگی فروش محصولات شركت ویستر در سرتاسر ایران توسط نیروهای مجرب و كارآمد سبب رونق صنعت كالای خواب شده است.

علاقه مندان برای كسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات این برند می توانند به سایت ویستر رجوع كنند و یا برای دریافت مشاوره مجانی با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۳۲۳۲۳۲ تماس بگیرند.




1397/03/04
14:00:42
4338
5.0 / 5
موضوعهای خبر: بازار , تولید , خدمات , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است