در اعتراض به واردات روغن پالم؛

كشاورزان فرانسوی مسیر پالایشگاه ها و انبارهای نفتی را بستند

كشاورزان فرانسوی مسیر پالایشگاه ها و انبارهای نفتی را بستند المور: كشاورزان فرانسوی بعنوان بخشی از اعتراض خود به مجوز شركت توتال جهت استفاده از روغن پالم، با صدها تُن پیاز، چوب و خرده سنگ مسیر دسترسی پالایشگاه ها و انبارهای مواد نفتی را مسدود كردند.



به گزارش المور به نقل از مهر به نقل از رویترز، كشاورزان فرانسوی بعنوان بخشی از اعتراض ۳ روزه خود به مجوز شركت توتال جهت استفاده از روغن پالم وارداتی در پالایشگاه های سوخت زیستی (بایوفیول)، با صدها تُن پیاز، چوب و خرده سنگ مسیر دسترسی پالایشگاه ها و انبارهای مواد نفتی را مسدود كردند.
كشاورزان در مورد تاثیر این روند بر محصولات دانه های روغنی تولید محلی، نگران هستند و این روابط بین بزرگترین بخش كشاورزی اتحادیه اروپا و دولت رییس جمهور، امانوئل ماكرون را بیش از پیش، بد می كند.
وزیر كشاورزی فرانسه، استفانه تراورت، روز دوشنبه گفت این انسداد راه ها غیرقانونی است و دولت تصمیم گیری خود جهت استفاده توتال از روغن پالم وارداتی را لغو نمی نماید.
بزرگترین اتحادیه كشاورزی فرانسه، اف ان اس ای اِی (اتحادیه فدراسیون ملی دارندگان صنعت كشاورزی، روز دوشنبه توییت كرد در پس از ظهر دوشنبه، مسیر ۱۶ سایت بسته شده بود.
پالایشگاه گونفرویل متعلق به شركت توتال كه ظرفیتی بالغ بر ۲۵۳۰۰۰ بشكه در روز دارد و انبار نفتی نزدیك به آن، پالایشگاه فیزین متعلق به توتال كه ظرفیت آن ۱۰۹ هزار بشكه در روز است، پالایشگاه دانگس با ظرفیت ۲۲۰ هزار بشكه در روز و پالایشگاه گرندپوییتس كه ظرفیت آن ۱۰۲ هزار بشكه در روز است، در میان پالایشگاه های مسدود شده با كشاورزان هستند.

1397/03/22
14:01:52
4270
5.0 / 5
موضوعهای خبر: نفت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است