هتریك بیمه، بین دو نیمه كمپین جدید فروشگاه آنلاین بیمه ماهان

هتریك بیمه، بین دو نیمه كمپین جدید فروشگاه آنلاین بیمه ماهان المور: همزمان با تب داغ فوتبال و جام جهانی كمپین جدید بیمه ماهان با عنوان هتریك بیمه، بین دو نیمه رونمایی گردید.



به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی بیمه ماهان، این مجموعه بعنوان یك استارت آپ و كسب وكار نوین باوجود عمر بسیار كوتاه و جوانی كه در این حوزه دارد، به واسطه خدمات متمایز، مشاوره فنی دقیق و همینطور پشتوانه سرمایه گذار صاحب نام برند خود یعنی هواپیمایی ماهان توانسته است، جایگاه مطلوب، قابل قبول و رو به رشدی را در حوزه صنعت بیمه و همینطور مشتریان و خریداران خود تولید كند؛ این مجموعه در همین راستا همزمان با تب داغ فوتبال و جام جهانی از كمپین جدید خود با عنوان هتریك بیمه، بین دو نیمه رونمایی نمود كه با استقبال خارج از انتظار آن روبه رو شد.

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان به منظور تسهیل دسترسی آسان، سریع و مشاره تخصصی در حوزه تامین خدمات بیمه همینطور تولید تجربه ای متفاوت و لذت بخش برای مشتریان خود و در نتیجه تولید آرامش خیال و توسعه فرهنگ خرید آنلاین بیمه بوجود آمده كه باوجود جوانی خود با استقبال چشمگیری از جانب مشتریان این حوزه مواجه گردید.

سهراب صیدگر مدیر ماركتینگ فروشگاه آنلاین بیمه ماهان درمورد دلیل استقبال از بیمه ماهان اظهار داشت: اصولا لازمه بازاریابی آنلاین در حوزه خدمات به ویژه بیمه، توجه به نیاز واقعی مشتریان، پوشش ریسك ها، پشتیبانی و مشاوره فنی در هنگام عرضه درخواست مشتریان است. فروشگاه آنلاین بیمه ماهان در همین راستا با دارا بودن تیم فنی مشاوران متخصص بیمه ای خود، درگاه و زیرساختی كاملا تخصصی برای مشتریان خود بوجود آورده كه ضمن امكان مقایسه پوشش ها و خدمات مورد نیاز خود در شركت های مختلف عرضه دهنده این خدمات، رویكرد تجاری خود و مزیت رقابتی خویش را بر حمایت مطلق، پشتیبانی حداكثری و حركت برای تولید آسایش همراه با شعف و در عین حال حفظ موازین فنی متمركز كرده كه نتیجه این راهبرد را استقبال قابل توجه مشتریان خود می دانیم.



فروشگاه آنلاین بیمه ماهان دارای تیم بازاریابی و تبلیغاتی جوان و دانش محور با ایده های ناب است كه در آینده نمونه های موفق از عملكرد آن عرضه خواهد شد. ایده هتریك بیمه بین دو نیمه یكی از این ایده ها است كه با عنایت به فصل داغ رقابت های جام جهانی در این تیم متولد، رشد و اجرا شد، هتریك یكی از خاطره انگیزترین اتفاقات یك بازی فوتبال است و بازیكنی كه موفق به زدن سه گل در یك بازی شود را اصطلاحا می گویند كه هتریك كرده و بر اساس پكیج محصولات عرضه شده طرح شامل سه محصول پرمخاطب یعنی بیمه نامه شخص ثالث اتومبیل، بیمه نامه مسافرتی و بیمه آتش سوزی منازل مسكونی كه خرید هر یك از آنها از درگاه فروشگاه آنلاین بیمه ماهان صرفا نیازمند ۵ دقیقه زمان بوده و با عنایت به زمان استراحت ۱۵ دقیقه ای بین دو نیمه بازی، زمان كافی برای خرید بسته هتریكی و ویژه فروشگاه آنلاین بیمه ماهان وجود دارد.

بیمه ماهان سه بسته ویژه برای این كمپین تدارك دیده است كه به ترتیب زیر است.

همزمان با خرید بیمه شخص ثالث اتومبیل از فروشگاه آنلاین بیمه ماهان هدیه ارزشمند ویژه جام جهانی به كلیه بیمه گذاران عرضه خواهد شد. با عنایت به آغاز سفرهای تابستانی، بیمه مسافرتی در این جشنواره شامل ۵۰درصد تخفیف ویژه طرح است. در نهایت هدیه ویژه فروشگاه آنلاین بیمه ماهان به كلیه خریداران بیمه نامه آتش سوزی منازل مسكونی است كه بر اساس آن از ۲۴ خردادماه تا آخر رقابت های جام جهانی در صورت خرید این بیمه نامه مبلغ حق بیمه تا سقف سرمایه ۵۰۰ میلیون ریال به صورت كامل توسط فروشگاه آنلاین بیمه ماهان تقبل شده و مشتریان در قالب طرح هتریك بیمه بین دو نیمه می توانند منازل مسكونی خویش را بدون پرداخت حق بیمه تحت پوشش بیمه قرار دهند.

البته مشتریان، همزمان و یا به تنهایی می توانند هر یك از این بسته ها را تهیه كرده. بسته بیمه آتش سوزی كاملا مجانی بوده و كافی است در سایت ثبت نام نمایید و مشخصات منزل مسكونی خویش را وارد كرده تا به مدت یك سال منزل خویش را بیمه آتش سوزی كنید.

صیدگر در ادامه در مورد برنامه های آتی فروشگاه آنلاین بیمه ماهان و پیش بینی خود از طرح هتریك بیمه بین دو نیمه اظهار داشت: ما در فروشگاه آنلاین بیمه ماهان روند توسعه گروه های محصولی جدید و شركای تجاری در زمینه تامین خدمات خویش را بعنوان رویكرد میان مدت پیگیری می نماییم و می خواهیم علاوه بر اطلاع رسانی به كاربران درباره افزایش قابلیت دسترسی، به سایر افراد هم این خدمات را معرفی نماییم.

وی در ادامه اضافه كرد: تلاش بیمه ماهان این است كه تمامی افرادی كه خرید سنتی هم دارند با تجربه خرید اینترنتی بیمه مواجه شوند و این تجربه موفق را با دیگران به اشتراك بگذارند، در مورد طرح هتریك بیمه بین دو نیمه با عنایت به مطالعات و تسهیلات خاص كه برای مشتریان در نظر گرفته ایم انتظار استقبال قابل ملاحظه و موفقی داریم و آخرین آمار كه به صورت آنلاین هم قابل مشاهده می باشد و موید این مطلب بوده در ایام اول خود مرز چند هزار خریدار را داشته و انتظار داریم این روند با شیب بیشتری افزایش یابد.




1397/04/01
12:05:21
4566
5.0 / 5
موضوعهای خبر: بازار , بیمه , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است