مدیرعامل شركت نفت ایرانول در مراسم تقدیر از اتوسرویس كاران برتر استان گیلان:

ایرانول بزودی روغن موتورهایی با بالاترین سطح كیفی به بازار عرضه می كند

ایرانول بزودی روغن موتورهایی با بالاترین سطح كیفی به بازار عرضه می كند المور: مدیرعامل شركت نفت ایرانول اظهار داشت: ایرانول بزودی روغن موتورهایی با بالاترین سطح كیفی و پیشرفته ترین فرمولاسیون جهانی به بازار عرضه می كند.


به گزارش سرویس بازار ایسنا، عیسی اسحاقی مدیرعامل شركت نفت ایرانول در مراسم تقدیراز اتوسرویس كاران برتر استان گیلان، اظهار داشت: ایرانول در جهت افزایش كیفیت و تكمیل سبد كالای این شركت، در سال پشتیبانی از كالای ایرانی، چهار محصول جدید به بازار عرضه می كند كه این چهار روغن موتور علاوه بر بالاترین سطح كیفی، دارای تائیدیه هایی از مرسدس بنز و رنو هستند كه از این میان سه محصول تولید ایرانول و یك محصول نتیجه همكاری مشترك ایرانول و پتروناس است.
وی ضمن تقدیر از اتوسرویس كاران استان گیلان، اظهار داشت: طی چهار سال قبل توانستیم با حمایت اتوسرویس كاران كل كشور ركورد تولید، فروش، سود و به خصوص تولید، فروش و صادرات روغن موتور را بشكنیم و بیشترین رشد فروش روغن موتور و رشد سهم بازار را به خود اختصاص دهیم و سهم بازار فروش روغن موتور ایرانول را از ۱۹ درصد به حدود ۲۷ درصد برسانیم و خام فروشی را در سال ۹۵، ۳۰ درصد و در سال ۹۶، ۴۰ درصد كاهش دهیم كه این امر باعث رشد ۲۸ درصدی سود عملیاتی شركت نفت ایرانول در سال قبل شد.
اسحاقی خاطرنشان كرد: در جهت استراتژی ۱۴۰۴ شركت نفت ایرانول ۱۰ پروژه مهم در این شركت در نظر گرفته شده كه با اجرای این پروژه ها علاوه بر افزایش تولید و كیفیت محصولات تولیدی، خام فروشی در شركت نفت ایرانول به حداقل خواهد رسید.
در این مراسم علی كاظمی مدیربازاریابی، فروش و صادرات ایرانول هم گزارشی از برنامه های فروش شركت نفت ایرانول عرضه و بر عرضه محصولات جدید به منظورافزایش كیفیت محصولات و تكمیل سبد كالا تاكید نمود.
در این مراسم از ۱۵ نفر از اتوسرویس كاران برتر استان گیلان با اهدای لوح و هدایا قدردانی گردید كه اسامی آنها در ادامه آمده است: مرتضی برازنده، اسدالله زاده، بهرام بدریان، غلامرضا داریوش، اسماعیل حسین پور، غلام پرور، علی خلیلی، رضا شریعتی، یوسف شاد افروغ، شاه بیگی، دادرس، صمد رضایی، اسماعیل قربان نیا، محمد دودانگه و مجید مرادی.



1397/04/16
14:02:31
4190
5.0 / 5
موضوعهای خبر: بازار , تولید , صادرات , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است