با نگرانی های جدید تجاری؛

سهام آسیایی افت كردند، اوراق شكننده شد

سهام آسیایی افت كردند، اوراق شكننده شد المور: درحالی كه دور جدیدی تنش های تجاری بین چین و آمریكا، به سهام چین صدمه زد، سهام آسیایی افت كردند، در حالیكه با عدم تغییر سیاست پولی واشنگتن و ژاپن و بالا رفتن سود اوراق، قیمت آنها افت كرد.



به گزارش المور به نقل از مهر به نقل از رویترز، روز پنج شنبه، در حالیكه دور جدیدی تنش های تجاری بین چین و آمریكا، به سهام چین صدمه زد، سهام آسیایی افت كردند، در حالیكه با عدم تغییر سیاست پولی واشنگتن و ژاپن، = و بالا رفتن سود اوراق، قیمت آنها افت كرد.
گسترده ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه بدون سهام ژاپن ۰.۸ درصد افت كرد؛ این شاخص با سقوط ۱.۲ درصدی سهام هنگ كنگ، پایین كشیده شد.
شاخص شركت های برتر چین، سی اس آی ۳۰۰، هم ۱.۴ درصد سقوط كرد و به پایین ترین میزان ۳ هفته ای خود رسید. این شاخص نسبت به ركورد ۲۴ جولای خود ۵.۵ درصد سقوط كرده است.
دولت آمریكا چهارشنبه شب با مطرح كردن تعرفه ۲۵ درصدی بر ۲۰۰ میلیارد از واردات سالیانه چینی، فشارها را بر چین افزایش داد تا امتیازات تجاری بیشتری در مذاكرات احتمالی دریافت كند.
اما اعلام درآمد فوق العاده اپل كمك كرد نگرانی ها در مورد شركت های تكنولوژی فروكش كند. سهام بزرگترین شركت جهان از لحاظ ارزش بازار، ۵.۹ درصد جهش كرد و ارزش این شركت به رقم ۱ تریلیون دلار نزدیك شد.
تغییرات سیاست پولی بانك ژاپن، فضای مالی این كشور را محدود نكرد و تاثیر چندانی بر فضای بازارهای سهام نداشت.
فدرال رزرو روز چهارشنبه، در انتها جلسه سیاست گذاری خود نرخ بهره را ثابت نگاه داشت و با ذكر این كه اقتصاد آمریكا در وضعیت قدرتمندی است، اعلام نمود نرخ بهره را در ماه سپتامبر بالا خواهد برد.
این هفته شاخص سهام جهانی ام اس سی آی ۰.۴۵ درصد افت كرده است و به سودهایی كه در ۴ هفته قبلی به دست آورده بود خاتمه داد. در این میان سهام چین بیشترین صدمه را دیدند.
در معاملات دیشبِ وال استریت، اس اندپی ۰.۱ درصد افت كرد، اما نزدك ۰.۴۶ درصد رشد كرد و به روند بهبود خود از پایین ترین سطح ۳ هفته ای ثبت شده در روز دوشنبه، ادامه داد.
در بازار ارز، یورو در نرخ ۱.۱۶۶۱ دلار تبادل شد و دلار در نرخ ۱۱۱.۶۷ ین معامله شد.

1397/05/13
13:04:45
4393
5.0 / 5
موضوعهای خبر: آمریكا , ارز , بازار , سهام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است