معرفی سایت

خرید تصاویر استوك و با كیفیت

خرید تصاویر استوك و با كیفیت به گزارش المور عكاسی به شما كمك می كند كلمات خود را زنده كنید. همه ما دوست داریم تصویر شخصی خودمان را برای پروژه های طراحی مان داشته باشیم، كه اغلب امكان عكاسی و پیداكردن عكسی متناسب با ایده هایمان امكان پذیر نیست.



به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام عكسها دات كام، یكی از ساده ترین راه های جست وجوی عكس در گوگل است. اما تصاویری كه در گوگل یافت می گردد اغلب دارای آرم است و قابلیت استفاده ندارد و اگر هم بدون آرم باشد، برای میلیون ها نفر در سراسر جهان نمایش داده می شود و خیلی از آن بهره برده اند ازاین رو در گوگل به تصاویر تك و خاص دسترسی نداریم و این بزرگ ترین عیب آن است و خلاقیت و تك بودن را از پروژه ما می گیرد. این جاست كه سایت های فروش تصاویر استوك به كار می آید. سایت هایی كه می توان تصاویر خاص را به صورت قانونی از آنها تهیه كرد و پروژه خویش را درگیر مسائلی همچون كپی رایت نكنیم.

همه ما در این مورد هم نظر هستیم كه پیدا كردن یك تصویر ایده آل برای پروژه های طراحی، تبلیغات چاپی، پست های وبلاگ و تولید محتوا خیلی سخت تر و وقت گیرتر از انجام خود پروژه است. در ادامه به معرفی بهترین سایت های فروش تصاویر با كیفیت می پردازیم:
Stock Getty image Adobe stock Almay 123rf Dreamstime Shutterstock
با ۷ سایت از بهترین های تصاویر استوك آشنا شدیم. اما برای ما ایرانی ها فقط مشكل پیدا كردن تصویر ایده آل نیست. مشكل از جایی شروع می گردد كه ما بهترین و ایده آل ترین تصویر را برای پروژه خود پیدا كرده ایم، چگونه هزینه اشتراك این سایت ها را پرداخت كنیم؟

این مشكل هم قابل حل است. در ایران سایتی به راه افتاده است كه رویای خیلی از ما گرافیست ها بود. سایت axha.com. عكسها دات كام امكان جست، جو ودانلود تمام تصاویر شاتر استاك را به آسان ترین شكل در اختیار ما می گذارد.

شاتر استاك روزانه 10 هزار عكس به آرشیو خود اضافه می كند و این آرشیو بی نهایت و همینطور قیمت های معقول این سایت را نسبت به دیگر رقیبان بسیار محبوب تر كرده است.

كافیست با كارت های عضو شتاب خود اشتراك عكس ها دات كام را خریداری نماییم و از میلیون ها تصویر ناب و با كیفیت سایت شاتر استاك لذت ببریم.



 

1397/07/05
23:05:18
4447
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , سایت , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است