با ایجاد تردید در برنامه مالیاتی؛

روند سوددهی بازار سهام متوقف شد

روند سوددهی بازار سهام متوقف شد بعد از این كه جمهوری خواستار سنا برنامه مالیاتی ای را كه با برنامه مجلس نمایندگان مغایرت داشت، رونمایی كردند، با بلاتكلیفی به وجود آمده، سهام آسیایی افت كرد.



به گزارش المور به نقل از مهر به نقل از رویترز، روز جمعه بعد از این كه جمهوری خواستار سنا برنامه مالیاتی ای را رونمایی كردند كه با ورژن مجلس نمایندگان در چند مورد كلیدی، شامل تاخیر در زمان بندی كاهش مالیات شركتی، تفاوت داشت، با بلاتكلیفی به وجود آمده، سهام آسیایی افت كرد.
انتظار می رود سهام اروپایی با تغییر كمی مواجه شود. امروز شاخص فوتسی انگلیس و داكس آلمان تقریبا بدون تغییر باز شد.
ام اس سی آی، گسترده ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه در خارج ژاپن ۰. ۱۵ درصد افت كرد. نیكی۲۲۵ ژاپن ۰. ۸ درصد از ارزش خویش را از دست داد و از اوج ۲۱ ماهه خود كه به دنبال سودهای متوالی در ۲ ماه گذشته به دست آورده بود فاصله گرفت. اما از لحاظ هفتگی این شاخص نهمین هفته متوالی از سود را ثبت نمود.
در وال استریت در انتها معاملات پنج شنبه در صبح امروز شاخص اس اندپی۵۰۰ با افتی ۰. ۳۸ درصدی به كار خود آخر داد درحالی كه كامپوزیت نسدق ۰. ۵۸ درصد از ارزش خویش را از دست داد.
جمهوری خواستار سنا اعلام نمودند كه می خواهند كاهش مالیات شركتی را در ۲۰۱۹ تكمیل كنند درحالی كه در زمان بندی مجلس نمایندگان این تاریخ در ۲۰۱۸ دیده شده است. این سبب شد آینده تصویب بزرگترین تحول مالیاتی آمریكا از دهه ۱۹۸۰ به بعد، در هاله ای از ابهام قرار گرفت.
در بازار ارز دلار هم از نگرانی های مربوط به اصلاحات مالیاتی صدمه دید و یورو در برابر دلار تقویت شد و به نرخ ۱. ۱۶۴۴ دلار دست یافت و از از پایین ترین نرخ ۳ و نیم ماهه خود كه در روز سه شنبه به آن دست یافته بود فاصله گرفت.
دلار در برابر ین هم افت كرد و از نرخ ۱۱۴. ۷۳۵ ین كه در روز دوشنبه ثبت كرده بود و بالاترین سطح آن از ماه مارچ تا كنون بود، به نرخ ۱۱۳. ۳۲ ین رسید.
 

1396/08/19
17:06:42
4400
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , بازار , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است