كدام مدل جاروبرقی سامسونگ بهتر است؟

كدام مدل جاروبرقی سامسونگ بهتر است؟ المور: در این مطلب می خواهیم شما را با امكانات برترین مدلهای جارو برقی سامسونگ در بازار آشنا نماییم.



به گزارش سرویس بازار ایسنا، به نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی زنبیل، جارو برقی از اساسی ترین لوازم منزل می باشد. باآنكه در گذشته استفاده از جارو دستی، نسبت به مدل برقی آن بیشتر بود، اما امروزه كمتر خانه ای پیدا می گردد كه جاروی برقی نداشته باشد. به صورت میانگین هفته ای یك بار استفاده از جارو برقی برای پاك كردن گرد و غبار خانه لازم است. پس برای حفظ سلامت خانواده، باید در انتخاب صحیح جارو برقی دقت كرد. با گشتی در بازار به انبوهی از برندهای شناخته شده و حتی ناشناخته بر می خورید. اما معدود برند هایی هستند كه در كسب رضایت خریداران موفق عمل كرده اند. سامسونگ یكی از محبوب ترین نشان های تولید كننده لوازم خانگی است كه در سالهای اخیر، با نوآوری های پیشگامانه و عرضه محصولات و خدمات باكیفیت، سبك زندگی هوشمندانه تری را ترویج داده است. در این مقاله می خواهیم تا به معرفی سه مورد از پرفروش ترین مدلهای جاروبرقی سامسونگ بپردازیم. شما می توانید با رجوع به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل انواع مختلفی از جاروبرقی های دارای آخرین فناوری های روز، جدیدترین امكانات و طراحی مدرن و خلاقانه را مشاهده و خریداری نمایید. سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل، بعنوان یكی از نخستین سایت های فروش اینترنتی محصولات، انواع گوناگونی از جدید ترین مدلهای بازار برترین برندها را با متعهد بودن به عرضه خدمات بعد از فروش بسیار گسترده و تضمین بهترین در بین تمام فروشندگان، در اختیار خریداران قرار می دهد.

جاروبرقی با پاكت سامسونگ QUEEN 21

جاروبرقی سامسونگ مدل QUEEN 21 با طراحی زیبا و قدرت مكش 2100 وات به بازار عرضه گردیده كه آنرا در رده دستگاههای متوسط قرار داده.سامسونگ بر روی این جاروبرقی از فیلتر سایكلون یا چرخشی استفاده نموده كه كنار دسته جاروبرقی قابل مشاهده می باشد. ذرات بزرگتر و سنگین تر درون فیلتر سایكلون از هم جدا می شوند و در نتیجه میتوان از جاروبرقی بصورت بهینه با قدرت مكش قوی بهره مند گردید و به راحتی با یك چرخاندن میتوان آنرا از دسته جدا و تخلیه نمود. این دستگاه علاوه بر بهره مندی از قدرت و كیفیت بالا از امكانات متعددی هم برخوردار می باشد كه مهمترین آنها، فیلتر هوای هپا (HEPA) است كه در قسمت خروج هوای دستگاه تعبیه شده و از خصوصیات مثبت این محصول محسوب می گردد.این فیلتر گرد و غبار معلق را در فضا جذب و از خروج ذرات از مخزن جارو برقی جلوگیری می نماید و همینطور هوای خروجی را تا حد ممكن تصفیه می كند. لوله ی تلسكوپی با قابلیت تنظیم، امكان دسترسی به تمام نقاط خانه را فراهم می سازد و میتوان به بهترین نحو از آن استفاده نمود همینطور برای كاربری آسانتر یك پنل كنترلی بر روی دسته جاروبرقی تعبیه شده كه خاموش / روشن كردن و كم / زیاد كردن را از روی دسته را امكانپذیر می سازد.

جارو برقی با پاكت سامسونگ مدل920 VC-

دیگر مدل از سری جارو برقی های با پاكت سامسونگ كه با استقبال خریداران مواجه شده، مدل 920 VC-می باشد. این محصول دارای موتوری قدرت مند با توان 2100 وات بوده و دارای مخزنی با گنجایش 4.3 لیتر می باشد. از امكانات ویژه این محصول می توان به مجهز بودن آن به كنترلگر روی دسته، مخزن سایكلون Cycloneو لوله تلسكوپی اشاره نمود. همینطور یك برس هوشمند بعنوان اقلام همراه این محصول در جعبه دستگاه وجود دارد. این محصول با رنگ مشكی در بازار موجود می باشد و شما میتوانید با رجوع به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل علاوه بر مشاهده ی اطلاعات محصول جهت خرید این مدل اقدام نمایید.



جارو برقی بدون پاكت سامسونگ مدل 3 Prince

این محصول، از نوع جارو برقی های بدون پاكت می باشد كه از سری با پاكت جدید تر بوده و قیمت بالاتری هم دارند. جارو برقی بدون پاكت سامسونگ مدل 3 Prince با كمك موتور 2100 واتی خود، كوچك ترین اثری از گرد و غبار باقی نمی گذارد. این محصول در رنگ مشكی خاكستری و با مخزن 2 لیتری به بازار عرضه شده است. از امكانات این محصول پر طرفدار می توان به فیلتر بهداشتی هپا HEPA با قابلیت جذب ریزترین ذرات و كنترلگر روی دسته اشاره نمود.

برای مشاهده قیمت جاروبرقی ال جی، فلیپس، سامسونگ و سایر برندها می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل رجوع نمایید كه علاوه بر عرضه محصولات با قیمت مناسب، خدمات خیلی از جمله امكان تحویل فوری در كمتر از 3 ساعت، گارانتی اصل تمامی محصولات، امكان پرداخت درب محل ویژه مشتریان عزیز تهرانی و همینطور خدمتی تحت عنوان چتر حمایتی را برای آرامش خاطر شما در اختیارتان قرار می دهد.




1397/07/21
14:04:16
4362
5.0 / 5
موضوعهای خبر: بازار , تولید , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است