بهترین مراكز خرید گرجستان كجا هستند؟

بهترین مراكز خرید گرجستان كجا هستند؟ المور: این روزها گرجستان به یكی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ایرانی ها تبدیل گشته، قیمت های اقتصادی و مناسب تورهای گرجستان و همینطور لغو رویداد بین ایران و گرجستان می تواند از دلایل این محبوبیت شده باشد.



به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام وب سایت طلاتور، برای سفر به گرجستان ​ و شهر تفلیس، پایتخت این كشور نكاتی هست كه باید بدانیم. یكی از این نكات پیداكردن مراكز خرید مناسب و راه های دسترسی به آن هاست؛

طلاتور در ادامه به معرفی مراكز خرید معروف تفلیس و راه های رسیدن به آن ها می پردازد:

بزرگ ترین مركز خرید روباز گرجستان ایست پوینت نام دارد؛ ساعت كاری این مجموعه ۱۰ بامداد تا ۱۰ شب بوده و در همه روزهای هفته پذیرای افراد است. برای رفتن به ایست پوینت راه های زیادی وجود دارد اما خط اتوبوس مجانی مخصوص ایست پوینت در كنار ایستگاه سامگوری هر ۱۵ دقیقه یك بار حركت می كند.

تفلیس مال پس از ایست پوینت می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد. قیمت اجناس اقتصادی و به صرفه است و افراد می توانند خرید خوبی در تفلیس مال انجام دهند. گردشگران برای رسیدن به تفلیس مال، از هر كجای شهر می توانند ۵ لاری به تاكسی های مخصوص این مركز خرید بپردازند و به آنجا بروند.

بازار محلی درای بریج مثل بازارهای محلی ایران است. برای آشنایی با فرهنگ محلی گرجستان این بازار مكان خوبی است. بهتر است برای رفتن به این بازار آخر هفته ها را امتحان نمایید این بازار از ساعت ۱۰ بامداد تا ۱۷ باز است. علاقه مندان می توانند از میدان آزادی با ۲۰ دقیقه پیاده روی به این بازار محلی در تفلیس برسند.

علاقه مندان برای آشنایی بیشتر با همه این مراكز، می توانند مطلب مراكز خرید تفلیس را بخوانند.




1397/07/26
16:46:24
4602
5.0 / 5
موضوعهای خبر: اقتصاد , بازار , سایت , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است