برگزاری اختتامیه جشنواره طلایی بانك تجارت در شیراز و اصفهان

برگزاری اختتامیه جشنواره طلایی بانك تجارت در شیراز و اصفهان المور: مراسم اختتامیه جشنواره طلایی پایانه های فروشگاهی بانك تجارت در مجتمع تجاری ˮآفتاب شیرازˮ و ˮسیتی سنتر  اصفهانˮ برگزار گردید.


به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانك تجارت، در این مراسم ها كه در دو مجتمع تجاری آفتاب شیراز و سیتی سنتر اصفهان برگزار شد، "ایمان كوثر" و " مسعود رنجبر اسلامی" دو نفر پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانك بعنوان برندگان جایزه ویژه خودرو هایما S۷ این جشنواره شناخته شدند.
از دیگر بخش های این مراسم كه با همكاری شركت ایران كیش برگزار شد، اهدای ۳۶ كارت هدیه پنج میلیون ریالی به پذیرندگان مجتمع سیتی سنتر اصفهان كه دارای حساب در بانك تجارت هستند و قرعه كشی ۲۴۰ كارت هدیه یك میلیون ریالی برای اهدا به مشتریانی بود كه با استفاده از دستگاه های POS ایران كیش در این دو مجتمع تجاری خرید خویش را به انجام رسانده اند.
جشنواره طلایی بانك تجارت در مجتمع های تجاری میلاد نور تهران، پروما مشهد، پاساژ رضا، قائم تجریش و این دو مجتمع آخر یافته و همچنان در مراكز خرید سیتی سنتر در قشم و ستاره باران در تبریز، تا آخر آذرماه ادامه دارد.
با توجه به استقبال گسترده پذیرندگان و مشتریان بانك تجارت از جشنواره طلایی بانك این طرح در مراكز تجاری نام آوران و بلور تهران در حال برگزاری است.
دارندگان كارت های بانكی و پذیرندگان دستگاه های POS شركت ایران كیش كه مشتری بانك تجارت هستند می توانند برای كسب اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره به سایت اینترنتی شركت ایران كیش رجوع كنند.



1396/09/16
16:01:33
4275
5.0 / 5
موضوعهای خبر: بانك , تجارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است