در معاملات امروز بازارهای جهانی؛

افزایش سهام آسیایی

افزایش سهام آسیایی به گزارش المور بعد از این كه سهام وال استریت در معاملات شب گذشته با خوش بینی نسبت به این كه قانون گذاران آمریكایی این هفته لایحه مالیاتی را تصویب می كنند، به اوج خود رسید و ركورد زد، سهام آسیایی رشد كرد.



به گزارش المور به نقل از مهر به نقل از رویترز، روز سه شنبه بعد از این كه سهام وال استریت در معاملات شب گذشته با خوش بینی نسبت به این كه قانون گذاران آمریكایی این هفته لایحه مالیاتی را تصویب می كنند، به اوج خود رسید و ركورد زد، سهام آسیایی رشد كردند درحالی كه دلار با احتیاط سرمایه گذاران نسبت به تاثیر اقتصادی این لایحه، هنوز جهت گیری خویش را تعیین نكرده است.
خوشبینی به برگزیت هم سبب شد شاخص فوتسی ۰. ۰۵ درصد بالاتر باز شود، داكس آلمان ۰. ۲۶ درصد رشد كرد و كاك فرانسه تبادلات خویش را باتغییری اندك شروع كرد.
سهام استرالیا ۰. ۵۵ درصد به ارزش خود افزودند؛ هانگ سنگ از هنگ كنگ ۰. ۸ درصد رشد كرد و ارزش سهام شانگهای ۰. ۶ درصد بالا رفت.
نیكی ژاپن بر خلاف همه حركت قیمت ها ۰. ۱۵ درصد افت كرد.
بازارهای جهانی در هفته های اخیر با رشد دیدگاه های مثبت نسبت به توانایی رییس جمهور ترامپ برای به نتیجه رساندن سیاست گذاری شاخص خود، تقویت شده اند.
این لایحه، نرخ مالیات شركت ها را از ۳۵ درصد فعلی به ۲۱ درصد كاهش خواهد داد و سرمایه گذاران بر این بارند كه این سبب تقویت بازخرید سهام و توزیع سود بیشتر توسط شركت ها خواهد شد.
دلار در برابر سبد ارزهای مهم جهان در نرخ ۹۳. ۶۵۶ فلت باقی ماند. این درحالیست كه در طول شب با تردید سرمایه گذاران در مورد تاثیر اقتصادی برنامه صلاحات اساسی مالیاتی، دلار با ۰. ۲۵ درصد افت مواجه شده بود.
شاخص طلا، گلداسپات، با ۰. ۲ درصد رشد به قیمت ۱۲۶۳. ۶۶ دلار برای هر اونس رسید.
قیمت بیت كوین با ۰. ۲ درصد افت در بورس بیتس مپ به ۱۸۸۷۲ دلار رسید.
 

1396/09/28
15:42:12
4664
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , اقتصاد , دلار , سهام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است