سفره ای رنگین با مایكروفرهای سامسونگ

سفره ای رنگین با مایكروفرهای سامسونگ به گزارش المور مهمانی ها و دورهمی های دوستانه معمولا فرصت خوبی هستند تا برای چند ساعت هم كه شده از مشغله و استرس روزمره فاصله بگیریم، بگوییم و بخندیم. صمیمانه بودن این جمع ها هم شما را از تشریفات دست وپاگیر مهمانی های رسمی خلاص می كند. اما به هرحال تصمیم گرفتن درباره غذایی كه می خواهیم سر سفره بگذاریم كار ساده ای نیست. گزینه ای كه نه تنها ذائقه حداكثر میهمان ها در آن لحاظ شود بلكه كسی هم نگران برهم خوردن رژیمش نشود.



به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سامسونگ، خب جدا از انتخاب، رعایت كردن این گزینه ها در پخت غذا هم كار ساده ای نیست. اگر بخواهیم نگرانی های رژیمی را درنظر بگیریم، معمولا غذا از رنگ و لعاب می افتد و اگر به دنبال رنگ و بوی غذا باشیم، باید سفره ای چرب و پركالری بچینیم.

دقیقا اینجاست كه مایكروفرهای سامسونگ وارد صحنه می شوند. سری سامی (SAMI) این محصولات می توانند با پایین ترین میزان روغن ممكن غذایی كاملا برشته و خوش رنگ ولعاب برای شما تهیه كنند. غذاهایی كه با مایكروفرهای سامی پخته می شوند هم میهمان ها را به تحسین هنر آشپزی شما وادار می كند و هم سفره ای رنگین جلوی میهمانان قرار می دهد.

اسلیم فرای، كارت برنده سامسونگ

با استفاده از قابلیت اسلیم فرای (Slim Fry) در مایكروفرهای سامسونگ كافی است فقط یك لایه نازك از روغن را روی غذا بریزید تا همه موادغذایی مثل سیب زمینی یا مرغ در زمانی كوتاه و به سالم ترین شكل ممكن سرخ شوند.

به این ترتیب بدون نیاز به استفاده از دستگاه سرخ‏كن، می‎توانید از طعم خوش غذاهای سرخ شده و سالم لذت ببرید با استفاده از این روش پخت دیگر خبری از ماهیتابه پر از روغن و یا پاشیده شدن روغن داغ روی اجاق گاز هم نیست. چونكه با استفاده از ظرف مخصوصی به نام Crusty Plate می‎توانید غذاها را به ساده‎ترین شكل سرخ كنید. در مجموع استفاده از روغن در این روش در مقایسه با روش‎های سنتی تا ۸۱% كاهش پیدا می‎كند.

هات بلاست تركیب سلامت و رنگ

عضو جدیدتر سری مایكروفرهای سامی سامسونگ یعنی مدل SAMI۱۴ مجهز به فناوری منحصربه فردی به اسم هات بلاست (Hot Blast) است. در این فناوری جریان هوای داغ با استفاده از ۷۲ دریچه روی سقف مایكروفر روی سطح غذا دمیده شده و سبب می گردد تا تمام نقاط موادغذایی به یك اندازه پخته شود. البته مدل‎های دیگری از سری محصولات سامی، همانند مثل SAMI۴ و SAMI۶ هم این قابلیت را در خودشان دارند.

یك مشكل معمول در پذیرایی با غذاهای پخته شده با مایكروفر خشك شدن آنهاست كه اتفاقا خیلی هم به چشم میهمانان می آید. اما مایكروفرهای سامسونگ با تركیب روش پخت گریل و فناوری هات ‎بلاست غذاها را كاملا برشته و ترد اما آبدار و خوشمزه تحویل می دهند. در واقع با این قابلیت تمامی لایه های داخلی و خارجی غذا كاملا برشته و سرخ می گردد.

جدا از همه این خصوصیت ها، مایكروفرهای سامی بخش زیادی از وقت معمول آشپزی را هم برای شما آزاد می كنند و می توانید بیشتر كنار دوستان و عزیزان‎تان باشید. این سری از محصولات سامسونگ زمان پخت غذا را تا ۵۰ درصد كمتر می كنند. فناوری هات بلاست به شما كمك می نماید تا در كمتر از ۱۳ دقیقه یك پیتزا را بپزید و یا مرغ كباب شده را در ۳۰ دقیقه آماده كنید.

مایكروفری برای تمام ظرف‎ها

مدل SAMI۱۴ سامسونگ مجموعه‎ای تمام نشدنی از نوآوری‎هاست. در حالت عادی قطر سینی چرخان این مایكروفر تا ۳۸۰ میلی‎متر افزایش داده شده و این یعنی شما می‎توانید حتی یك پیتزای خانواده را هم به راحتی در خانه خودتان آماده كنید.

جدا از ظرفیت بیشتر این مایكروفر در مقایسه با نمونه‎های مشابه، فناوری توقف چرخش آن هم سبب می‎شود شما بتوانید هر شكل ظرفی را داخل آن قرار دهید. در این حالت سینی مایكروفر حالت ثابت پیدا كرده و دیگر نمی‎چرخد و در نتیجه می‎توانید حتی ظرف مستطیلی شكل لازانیا را هم با آن ابعاد بزرگ داخل مایكروفر قرار داده و لازانیای برشته و نرم تحویل بگیرید.

سفره ای با ماست خانگی

ماست یكی از اعضای همیشه حاضر سفره های ایرانی است. اما ماست خانگی نه تنها نشانه هنرمندی آشپز بلكه نشانه سلیقه و دقت بالای وی در انتخاب موادغذایی است. قابلیت ماست ساز یا Dough/Yogurt Maker مایكروفرهای خانواده سامی سامسونگ به شما كمك می نماید این هنر و سلیقه را به رخ همه دوستان بكشید. به كمك این قابلیت می توانید خمیر و ماست خانگی را با مایكروفرتان آماده كنید.

مایكروفرهای سامی سامسونگ با مجموعه ای از قابلیت های جدید و كارآمد به بهترین دستیار شما برای تدارك یك مهمانی جذاب و البته خوشمزه تبدیل گشته است.



درباره شركت سامسونگ الكترونیكس

سامسونگ الكترونیكس الهام بخش دنیا است و آینده را با ایده های نو و فناوری های خلاقانه و كاربردی اش شكل می دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی وقفه سامسونگ، دگرگونی و عرضه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشیهای هوشمند، دستگاه های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشكی، سیستم های شبكه و قطعات نیمه رسانا و نمایشگرهای حرفه ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می توانید به وب سایت سامسونگ رجوع كنید.






1397/09/10
22:44:59
4534
5.0 / 5
موضوعهای خبر: الكترونیك , بازار , سایت , شبكه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است