در بیمه رازی صورت گرفت:

برگزاری نخستین دوره آموزش مجازی فروش بیمه های زندگی

برگزاری نخستین دوره آموزش مجازی فروش بیمه های زندگی المور: نخستین دوره آموزش مجازی فروش بیمه های زندگی در بیمه رازی برگزارشد.



به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بیمه رازی، دوره آموزش مجازی فروش بیمه های زندگی برای نخستین بار توسط بیمه رازی به مدت دو ساعت با حضور یكی از موفق ترین نمایندگان فروش بیمه های زندگی با هدف آشنایی نمایندگان با نحوه فروش این بیمه برگزار گردید.

این آموزش كه با استقبال حداكثری كارشناسان و نمایندگان فعال در حوزه فروش بیمه های زندگی مواجه شده است، هر هفته به مدت دو ساعت برگزار می ­شود.

سامانه آموزش مجازی شركت بیمه رازی با قابلیت های پیشرفته آموزشی امكان برگزاری دوره ها را به صورت آنلاین و بدون محدودیت درمدت زمان آموزش و تعداد شركت كنندگان فراهم ساخته و تمامی شركت كنندگان می توانند به صورت هم زمان و در طول برگزاری كلاس نقطه نظرات و سؤالات خویش را با یكدیگر به اشتراك بگذارند.

سازمان های دانش محور همواره در پی چاره ­اندیشی و حل مشكلات و تمهیدات مناسب برای دسترسی راحت افراد به آموزش و كمك به كاهش آلودگی هوا را اتخاذ می كنند. یكی از این تمهیدات بهره­ گیری از سامانه آموزش الكترونیك و از طریق دور است كه كمك شایانی برای صرفه جویی در وقت، هزینه و دسترسی افراد در هر ساعتی از شبانه روز به دوره های آموزشی است.

شركت بیمه رازی كه آموزش و توسعه افراد بر پایه آموزش را سرلوحه كار خود قرار داده است و هم با هدف حمایت های زیست محیطی و كاهش اثرات جبران ناپذیر آلودگی هوا، سامانه آموزش الكترونیكی خویش را راه­ اندازی كرده است.




1396/10/06
19:11:55
4531
5.0 / 5
موضوعهای خبر: مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است