راهنمای ساده و آسان نصب چمن مصنوعی بعلاوه ویدیو

راهنمای ساده و آسان نصب چمن مصنوعی بعلاوه ویدیو المور: آیا تابحال برای نصب چمن مصنوعی در فضای مورد نظرتان به مشكل خورده اید؟ در این ویدیو می خواهیم شما را با نحوه نصب چمن مصنوعی در زمین های مسطح آشنا نماییم.



به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام ایرانی ها سونار، بنابر اعلام آنچه در این ویدیو مشاهده می كنید نمایش گام به گام نحوه آماده سازی و نصب چمن مصنوعی در زمین هایی سفت مانند زمین بازی، سطوح بتی و سنگی، راه پله و تراس و سطوحی از این دست است. كارشناسان نصب چمن مصنوعی از شركت ایرانی ها سونار در این ویدیو با دقت و به صورت گام به گام از آماده سازی، زیرسازی، برش و نصب چمن مصنوعی را در یك زمین بازی به شما نشان می دهند تا با كمك آن بتوانید چمن مصنوعی دلخواهتان را در سطح مورد نظر به سادگی نصب كنید.

نصب گام به گام چمن مصنوعی در باغچه (سطوح خاكی)

در عین حال امكان دارد بخواهید باغچه كوچك خودرا با استفاده از چمن مصنوعی به سبزترین فضاها تبدیل كنید. این امكانی است كه چمن مصنوعی به شما می دهد و در هر آب و هوا و سطحی كه وجود داشته باشد، قابل نصب و نگهداری است. در ادامه گام به گام جلو می رویم تا چگونگی نصب چمن مصنوعی در باغ ها و فضاهای كوچك ساختمانی را یاد بگیریم كه سطح زیرین آن خاكی و نرم است:

گام اول

پس از بررسی های لازم برای انتخاب بهترین چمن مصنوعی متناسب با كاربرد مورد نظرتان و پس از خرید آن، نیازمند نصب چمن در فضای خود می باشید. فضایی كه می تواند زیرساخت آن سنگ، خاك، ماسه یا هر چیز دیگر باشد. قدم اول برای این نصب از بین بردن چاله های موجود در باغ است. منظور از باغ زمین، تراس یا هر سطح دیگری است كه می خواهید چمن را روی آن سوار كنید. برای مناطق كوچك شما می توانید این كار را با یك بیل باغبانی انجام دهید. همانطور كه در تصویر می بینید لازم است این كار را تا اندازه ای انجام دهید كه سطحی كاملا صاف و یكدست برای قرار دادن چمن روی آن داشته باشید.

گام دوم

یك لایه از شن و ماسه را به عمق ۳۵ میلی متر بعنوان پایه ای برای چمن مصنوعی در سطحی كه در گام اول آنرا آماده كردید، بریزید. این لایه به شما كمك می نماید تا چمن مصنوعی را راحت تر در جای خود محكم كرده و هنگام راه رفتن روی آن سطح یكدستی داشته باشید.

گام سوم

شن و ماسه را به صورت مساوی در سراسر منطقه محكم كنید تا پایه ثابت زیر چمن را تضمین كند. شما می توانید از تخته و سنگ استفاده كنید تا ماسه را فشرده و سپس شن و ماسه را صاف كنید. توجه داشته باشید كه زمین لازم نیست به صورت كامل مسطح باشد، می تواند شامل دامنه ها یا كوه های ملایم باشد اما هر چقدر آنرا صاف تر كنید هنگام نصب كار ساده تری خواهید داشت.

گام چهارم

رول های چمن مصنوعی را در ابتدای فضایی كه می خواهید چمن را نصب كنید، قرار دهید. كمی از شروع رول را پهن كرده تا جهت خواب نخ های چمن را ببینید. از خود بپرسید كه آیا این جهت نخ ها برای شما مناسب است؟ می توانید چند بار زاویه دید خودرا تغییر داده تا مطمئن شوید كه اگر چمن را به صورت كامل نصب كنید كاملا طبیعی به چشم می آید. حالا در همان جهتی كه به نتیجه گیری رسیدید رول ها را به صورت مستقیم كنار هم قرار داده و برای مرحله بعد آماده شوید.

گام پنجم

حالا باید به آرامی رول ها را باز كرده و متناسب با اطراف محدوده ای كه مقرر است با چمن مصنوعی پوشیده شود مبادرت به برش زدن آن كنید. انگار كه می خواهید الگویی برای فضای مورد نظر خود دربیاورید. برای این كار از چاقوی دستی استفاده كنید تا تسلط بیشتری بر الگو خود داشته باشید.

گام ششم

بعد از پهن كردن و برش زدن چمن مصنوعی نوبت به ثابت كردن آن می رسد. این امر نیازمند به چسب مخصوص چمن مصنوعی است كه هنگام خرید از فروشگاه های ایرانی ها سونار می توانید آنرا دریافت كنید. لازم است كه با استفاده از این چسب لبه های چمن را به سنگ های اطراف كار بچسبانید و همین طور لبه های چمن را كه در كنار یكدیگر قرار گرفته اند، به هم بچسبانید. این چسب موجب میگردد تا چمن بر سطح مورد نظر شما سوار شود و از جای خود تكان نخورد و تغییر شكل ندهد. در این مرحله دقت كنید كه لبه های چمن مصنوعی كاملا كنار هم قرار گرفته و فضای خالی بین آنها نماند.

درباره ایرانی ها سونار

شركت ایرانی ها سونار نماینده رسمی و انحصاری شركت سی سی گراس در ایران است. این شركت محصولات سی سی گراس را با ۳۶ ماه ضمانت به دست مشتریان ایرانی می رساند و هر نوع رنگ پریدگی و زدگی در آن با گارانتی معتبر قابل تعویض هست. ایرانی ها سونار تنها واردكننده چمن مصنوعی سی سی گراس در ایران است كه به بزرگ ترین مركز فروش چمن مصنوعی تزئینی در ایران تبدیل گشته و آماده فروش و خدمت رسانی در تمام پروژه های چمن مصنوعی با نمایندگی های فعال در سراسر كشور است.

در این مجموعه انواع مدلهای چمن مصنوعی با قیمت های مختلف به فروش می رسد. همین طور تیم اجرایی شركت به شما در طراحی و اجرای حرفه ای كار كمك می كنند.

علاقه مندان برای كسب اطلاع بیشتر از محصولات این شركت می توانند با شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۴۲۷۲۳۲ و ۰۲۱۸۸۳۹۷۶۴۲ تماس بگیرند و یا به وبسایت های سی سی گراس و یا سونار استار بازگشت كنند.




1397/09/28
20:01:52
4254
5.0 / 5
موضوعهای خبر: بازار , سایت , فروش , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است