ذوالانواری برنده جایزه بهترین فرش مدرن نمایشگاه دموتكس۲۰۱۹ شد

ذوالانواری برنده جایزه بهترین فرش مدرن نمایشگاه دموتكس۲۰۱۹ شد به گزارش المور شركت فرش ذوالانواری جایزه بهترین فرش مدرن نمایشگاه دموتكس ۲۰۱۹ آلمان را از آن خود كرد.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام شركت فرش دستباف ذوالانواری، متخصصان صنعت كفپوش ژانویه هر سال در رویدادی بین المللی تحت عنوان دموتكس در شهر هانوفر آلمان گرد هم می آیند. این نمایشگاه فرصتی برای رصد و بررسی آخرین تحولات صنعت فرش دستباف و دیگر انواع كفپوش ها در اختیار فعالان این حوزه قرار می دهد. در حوزه فرش دستباف، علاوه بر بازیگران بزرگ بازار، كارشناسان و محققان این صنعت هم دموتكس را عرصه ای برای تعامل و آشنایی با ظرفیت های توسعه بازار قلمداد كرده و حضوری پررنگ در این رویداد دارند.
در نمایشگاه دموتكس هر ساله جوایزی در رده های گوناگون كفپوش های دستباف به برگزیدگان اعطا می گردد كه نشانه توانمندی برگزیدگان در بخش های مهمی همچون خلاقیت، بهره وری، شناخت افق های پیش رو و توسعه بازار است. امسال هم این جوایز در رده های مختلف به برگزیدگان اهدا شد و شركت فرش دستباف ذوالانواری هم همچون سالیان گذشته برنده یكی از جوایز مهم این رویداد بود.
بر طبق این گزارش، شركت فرش دستباف ذوالانواری در نمایشگاه دموتكس ۲۰۱۹ در بخش carpet design award(جایزه طراحی فرش) كه در سه گروه سنتی، مدرن و نوآوری برگزار می شود، جایزه طراحی بهترین فرش مدرن را از آن خود كرد.
كسب این جایزه توسط شركت فرش دستباف ذوالانواری از آن جهت حائز اهمیت می باشد كه هم اكنون بزرگترین تغییر در بازار بین المللی فرش دستباف، روند رو به رشد علاقه به بافت های ویژه است.
شایان ذكر است؛ شركت فرش دستباف ذوالانواری دارای سابقه طولانی در تولید و صادرات فرش دستباف بوده و نخستین و تنها دارنده نشان استاندارد تولید محصول سبز و سالم و ارگانیك در جهان و تنها شركت فرش دستباف دارای نشان ایزو از آی ام كیو ایتالیا است. شركت فرش دستباف ذوالانواری بیشتر از ۱۳ سال است گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ از شركت imq ایتالیا كسب كرده است.
به علاوه شركت فرش دستباف ذوالانواری بعنوان یكی از بزرگترین صادركنندگان فرش دستباف كشور و از پیشتازان و پرچم داران حوزه تجارت فرش دستباف ایران در جهت تحقق اهداف صادراتی، نمایندگی های فروش در سه قاره اروپا، آمریكا و آفریقا - كشورهای سوییس، آلمان، امریكا، ژاپن و آفریقای جنوبی – در اختیار دارد.
انتهای رپورتاژ خبری


1397/10/24
19:42:27
4385
5.0 / 5
موضوعهای خبر: آمریكا , بازار , بین المللی , تجارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است