همراه مكانیك:

بهترین راه برای خرید مطمئن و فروش آسان خودرو

بهترین راه برای خرید مطمئن و فروش آسان خودرو به گزارش المور این روزها بازار خرید خودروهای كاركرده مجدد گرم و پویا شده است. با عنایت به بالا رفتن قیمت ارز و كم شدن قدرت خرید، بازار خرید و فروش خودروهای كاركرده گرم تر از بازار خودروهای صفر كیلومتر شده است. آمار نشان داده است در ایران معمولا افراد بعد از هر پنج یا هفت سال خودرویشان را می فروشند و خودروی جدیدی می خرند. نكات فنی و حقوقی موجود در راه خرید و فروش خودروهای دست دوم سبب شده تا معامله خودرو چالش های خاص خویش را داشته باشد. رعایت نكردن این نكات و عدم استفاده از افراد متخصص سبب شده خریداران و فروشندگان خودروهای كاركرده ضررهای مالی جبران ناپذیری را متحمل شوند.



به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام همراه مكانیك، در دنیای امروزی استفاده از یك مشاور در راه خرید و فروش خودرو در خیلی از كشورهای جهان به امری ضروری و جاافتاده تبدیل گشته است. در ایران هم مجموعه هایی وجود دارند كه در طول مسیر همراه شما خواهند بود. همراه مكانیك مبتكر عرضه خدمات نوین خرید و فروش خودرو یكی از گزینه های قابل اعتماد برای فروش آسان و خرید مطمئن خودرو به حساب می آید. خدمات همراه مكانیك به دو دسته خرید خودرو و فروش خودرو تقسیم می شوند:

خدمات خرید خودرو همراه مكانیك

كارشناسی خودرو در محل

متاسفانه خودروهای كاركرده معمولا با ایرادات پنهان به فروش گذاشته می شوند. آمارها نشان داده است كه ۶۰ درصد خودروهای كاركرده و دست دوم دارای ایردات فنی و یا بدنه هستند كه اغلب از جانب فروشنده پنهان می شوند. كارشناسی خودروی كاركرده به خریداری كه دانش و تجربه كافی در این زمینه ندارد، كمك می نماید تا اولا با اطمینان از سلامت خودرو مبادرت به خرید كند، دوما ارزش و قیمت واقعی خودرو را بداند و مبلغ منصفانه ای را بپردازد. شركت همراه مكانیك بعنوان نخستین شركت كارشناسی خودرو در ایران و سابقه انجام بیشتر از ۳۰ هزار كارشناسی خودرو، اطلاعات دقیق و كارشناسی شده را در اختیار خریداران قرار می دهد. مزایای كارشناسی خودرو همراه مكانیك عبارتند از:
بررسی دقیق ۲۰۹ نقطه از خودرو؛ بدنه، فنی و آپشن بررسی كیلومتر و میزان كاركرد خودرو عرضه گزارش رسمی و مكتوب از خودروی كارشناسی شده قیمت گذاری دقیق بر روی خودروی كارشناسی شده حضور در محل ۳۰ دقیقه بعد از تماس امكان كارشناسی غیر حضوری بدون جابجایی و اتلاف وقت
تعیین قیمت دقیق خودرو

همان طور كه می دانید عوامل زیادی مثل سال ساخت، رنگ شدگی یا تعویض قطعه، سابقه تصادف و... سبب افت قیمت خودرو می شوند. استفاده از یك ابزار محاسبه دقیق قیمت خودرو به خریداران خودروی كاركرده كمك می نماید تا بر مبنای فاكتورهای موثر بر قیمت خودرو، ارزش واقعی خودرو را برای حالت های مختلف به دست بیاورند و خودرو را به قیمت واقعی خریداری كنند. مزایای نرم افزار محاسبه قیمت همراه مكانیك عبارتند از:
پوشش ۱۰۰ درصد خودروها عرضه نمودار نوسان قیمت و میزان افت به تفكیك همه سال و تیپ های خودرو امكان مشاهده میزان تاثیر فاكتورهای مهم در قیمت خودرو عرضه قیمت بر مبنای معاملات واقعی بازار


خرید خودرو از نمایشگاه خودروهای كارشناسی شده

در این بازار پر از اطلاعات نادرست درباره انواع و اقسام خودروهای كاركرده، بهترین و مطمئن راه برای خرید خودروی دست دوم این است كه از نمایشگاهی با خودروهای كارشناسی شده خریداری كنید. همراه مكانیك نخستین نمایشگاه آنلاین فروش خودروهای كارشناسی شده است كه خودروهای كارشناسی شده را به همراه عكس و گزارش كاملی از وضعیت خودرو در صفحه نمایشگاه سایت در اختیار كاربران قرار می دهد و شما با رجوع به این صفحه می توانید خودروی دلخواه تان را با اطمینان انتخاب كنید. مزایای خرید از نمایشگاه همراه مكانیك عبارتند از:
كارشناسی دقیق خودرو توسط همراه مكانیك عرضه گزارش كامل كارشناسی خودرو همراه با عكس گارانتی فنی و بدنه خودرو از سوی شركت همراه مكانیك عرضه مشاوره كامل حقوقی، تنظیم مبایعه نامه و عقد قرارداد


خدمات فروش خودرو همراه مكانیك

فروش سفارشی خودرو

اگر شما فروشنده یك خودروی دست دوم هستید اما تجربه و تخصص كافی در این زمینه را ندارید، همراه مكانیك خودروی شما را كارشناسی می كند و بعد از كارشناسی، خودرو را به همراه عكس در نمایشگاه آنلاین سایت به نمایش می گذارد و بعد با انجام تبلیغات و پاسخ گویی به تلفن ها بهترین خریدار را به شما وصل می كند. مهمترین مزایای فروش خودرو در نمایشگاه همراه مكانیك:
فروش خودرو به بهترین قیمت و بدون هزینه بدون پاسخ گویی به تلفن و معامله با دلالان خودرو مشاوره كامل حقوقی و قانونی، عقد قولنامه و تنظیم قرارداد فروش قراردادن گارانتی و گزارش كارشناسی بر روی خودروی شما فروش خودرو با كمترین بازدید
فروش فوری خودرو

اگر زمان شما بسیار محدود است یا خیلی فوری به پول حاصل از فروش خودرویتان نیاز دارید، باز هم می توانید به همراه مكانیك اطمینان كنید. همراه مكانیك امكانی را فراهم نموده كه با استفاده از آن می توانید خودرویتان را در كوتاه ترین زمان و با قیمتی بالاتر از قیمت پیشنهادی دلالان و واسطه ها به فروش برسانید. برای این منظور فقط كافی است تا سفارشتان را در سایت ثبت كنید و صفر تا صد فروش فوری خودروی خویش را به همراه مكانیك بسپارید. مزایای فروش خودرو به همراه مكانیك:
فروش به قیمتی بالاتر از پیشنهاد دلالان پرداخت آنی وجه به صورت نقدی تعویض پلاك قطعی
پس اگر قصد خرید یا فروش یك خودروی كاركرده را دارید اما تجربه و تخصص كافی در این زمینه را ندارید، خوب است بدانید همراه مكانیك، همیشه و همه جا در مرحله خرید، فروش و قیمت گذاری خودرو همراه خریداران و فروشندگانی است كه می خواهند بدون دغدغه و نگرانی وارد یك معامله سالم خرید و فروش خودروی كاركرده شوند.



ادیتور: زهرا میعادی

انتهای رپورتاژ خبری


1397/10/28
20:39:09
4510
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , بازار , خدمات , رپورتاژ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است