ثبت بیشتر از ۶۹ هزار رزومه در نمایشگاه كار ایران

ثبت بیشتر از ۶۹ هزار رزومه در نمایشگاه كار ایران المور: دومین نمایشگاه كار ایران به همت جاب ویژن از ۴ تا ۶ بهمن ماه در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو تهران با حضور بیشتر از ۷۰ سازمان و ۷۰۰ موقعیت شغلی اجرا شد.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام جاب ویژن، در این نمایشگاه فرصتی فراهم شده بود تا سازمان ها با موقعیت های شغلی خود حاضر شوند و با تعداد زیادی از كارجویان ملاقات و برمبنای نیازهایی كه دارند نسبت به جذب آنها اقدام نمایند. ضمناً برندهایی بزرگی همچون همراه اول، دیجی كالا، اسنپ، همكاران سیستم، آپ، بیمه سامان، داروسازی دكتر عبیدی، كانون ایران نوین، هایپرمی، یكتانت، شكلات فرمند، تیپاكس، فناوران اطلاعات خبره، سایه سمن، گروه صنعتی بهشهر، فناپ، داتین، هیربدان، كارگزاری مفید و شركت های بین المللی BAT، پارس حیات، صافولا، كوبل دارو و آدوراطب و … حضور داشتند و نمایشگاه را به یك رویداد رقابتی برای كارفرمایان و كارجویان تبدیل نموده بودند.
۶ هزار متقاضی كار
بگفته مسئولان جاب ویژن، در این دوره از نمایشگاه بیشتر از ۶۹ هزار رزومه، توسط ۶ هزار نفر برای فرصت های شغلی مختلف ارسال شد. با عنایت به تنوع موقعیت های شغلی نمایش شده از جانب كارفرمایان این امید وجود دارد كه بیشتر این افراد مشغول به كار شوند.
برگزاری كارگاه های آموزشی بلاعوض برای كارجویان
در دومین نمایشگاه كار ایران بیشتر از ۱۵ كارگاه بلاعوض باز برای شناخت بیشتر كارجویان نسبت به بازار كار و مهارت هایی كه باید در راه شغلی خود كسب كنند تا بتوانند موفق تر باشند، توسط مدیران منابع انسانی سازمان های حاضر در نمایشگاه نمایش شده بود. كارگاه هایی نظیر تحول دیجیتال و فرصت های كاری پیش رو در اپراتورهای موبایل، كمپین تبلیغاتی مؤثر، راه خودتو پیدا كن، كسب و كار تلكام و شایستگی های مورد نیاز، رسیدن به اشتغال قطعی در مجموعه های بزرگ داخلی و… كه اهتمام در افزایش مهارت كارجویان داشتند.
معیارهای جذب نیرو در هایپرمی
‏حدیث كیان، رئیس منابع انسانی هایپرمی درباره هدف این شركت برای حضور در این نمایشگاه به ایسنا اظهار داشت: ما جهت شركت در این نمایشگاه دو هدف عمده داشتیم. هدف اول ما توسعه جایگاه كارفرمایی هایپرمی و هدف دوم ما برقراری ارتباط با كارجویان و دستیابی به اطلاعات آنها برای آنالیز و جذب در فروشگاه های در حال تاسیس مان بوده است.
وی درباره ملاك های این شركت برای جذب نیروی انسانی اظهار داشت: شایستگی های اصلی مورد نیاز هر شغل معیار هایپرمی برای جذب كارجویان است. همه افراد سابقه كار ندارند و به این علت ملاك جذب ما در منابع انسانی سابقه كار نیست. ما برای جذب نیرو افراد را برمبنای شایستگی های شغل جذب می نماییم و در طرح هایی كه داریم به توسعه و رشد آنها كمك می نماییم.
جذب نیرو در سامانه خدماتی
مجتبی حسینی مدیر و مؤسس اپلیكیشن تمام درباره شركت در این نمایشگاه به ایسنا اظهار داشت: اپلیكیشن تمام جامع ترین اپلیكیشن درخواست خدمات در كشور است و به شكلی كه ما در ۱۲۰ حوزه خدمات متنوعی را در یك اپلیكیشن جا داده ایم و مردم می توانند از این طریق خدمات خودرا ثبت و با متخصصان ما در ارتباط باشند. ما اهداف متفاوتی جهت شركت در نمایشگاه داشتیم كه یكی از آنها جذب نیرو و یكی هم معرفی سامانه و مجموعه تمام بوده است. نمایشگاه هم به خوبی انجام شد و جوانان مستعدی در این دوره حضور داشتند.




ادیتور: زهرا میعادی
انتهای رپورتاژ خبری


1397/11/10
01:21:30
4606
5.0 / 5
موضوعهای خبر: بازار , بیمه , بین المللی , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است