افتتاح گالری فرش ذوالانواری در عمارت نارنجستان قوام شیراز

افتتاح گالری فرش ذوالانواری در عمارت نارنجستان قوام شیراز به گزارش المور گالری فرش دستباف ذوالانواری در عمارت نارنجستان قوام شیراز راه اندازی شد.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام شركت فرش ذوالانواری، عمارت تاریخی نارنجستان قوام شیراز كه یكی از معروف ترین جاذبه های گردشگری مورد توجه توریستهای داخلی و خارجی است، از این پس جاذبه ای دیگر را هم میزبانی خواهد نمود.
گالری فرش دستباف ذوالانواری در عمارت تاریخی نارنجستان قوام شیراز واقع در خیابان لطفعلی خان زند، با همكاری دانشگاه شیراز و با هدف معرفی فرش و فرهنگ فرش دستباف ایرانی به گردشگران به راه افتاده است. توسعه گردشگری تخصصی فرش از دیگر اهداف راه تأسیس این گالری است. در این گالری علاوه بر معرفی و نمایش انواع دستبافته ها، مراحل بافت فرش توسط بافنده ماهر به صورت روزانه انجام می شود. در گالری فرش دستباف ذوالانواری، گردشگران با مشاهده بافته شدن فرش از نزدیك و همینطور گره زدن تاروپود فرش با دست خود، تجربه ای متفاوت و منحصربه فرد را لمس می كنند كه طعم هنر ناب ایرانی را به همراه دارد.
در عمارت تاریخی نارنجستان قوام علاوه بر فرش، خیلی از هنرهای اصیل ایرانی در معرض نمایش و فروش گذاشته می شود و راه اندازی بخش فرش این عمارت را هم شركت فرش ذوالانواری كه از مطرح ترین شركت های صنعت فرش دستباف ایران به حساب می آید، به عهده گرفته است.
شركت فرش دستباف ذوالانواری، نخستین و تنها دارنده نشان استاندارد تولید محصول سبز و سالم و ارگانیك در جهان و تنها شركت فرش دستباف دارای نشان ایزو از آی ام كیو ایتالیا بوده و بیشتر از ۱۳ سال است گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ را از شركت imq ایتالیا كسب كرده است.
همینطور شركت فرش دستباف ذوالانواری از پیشتازان حوزه تولید و تجارت فرش دستباف ایران است و در جهت تحقق اهداف صادراتی، نمایندگی های فروش در سه قاره اروپا، آمریكا و آفریقا (كشورهای سوئیس، آلمان، ایالات متحده آمریكا، ژاپن و آفریقای جنوبی) را در اختیار دارد.
ساعات بازدید از این گالری ۹ بامداد تا ۷ عصر است.






ادیتور: زهرا میعادی
انتهای رپرتاژ خبری


1397/11/19
02:40:10
4784
5.0 / 5
موضوعهای خبر: آمریكا , تجارت , تخصصی , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است