دانلود فیلم هزارپا با كیفیت FULL HD در حلال دانلود

دانلود فیلم هزارپا با كیفیت FULL HD در حلال دانلود به گزارش المور نسخه كامل فیلم سینمایی هزارپا به كارگردانی فریدون جیرانی توسط شركت ویدیو رسانه ریز موج و سایت دانلود قانونی حلال دانلود منتشر می شود.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، فیلم هزارپا فیلمی به كارگردانی ابوالحسن داوودی، تهیه كنندگی رضا رخشان و نویسندگی امیر برادران، پیمان جزینی و مصطفی زندی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم به سبك كمدی ساخته شده و این فیلم، پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تا به این لحظه است.
رضا عطاران و جواد عزتی نقش های اصلی مرد فیلم را بازی می كنند و سارا بهرامی ایفاگر نقش اصلی زن «هزارپا» است.


مهران احمدی، لاله اسكندری، سعید امیرسلیمانی، شهره لرستانی، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، نعیمه نظام دوست، سینا رازانی، حسین سلیمانی، محمد نادری، علی عامل هاشمی، علی صالحی، بهرام ابراهیمی، ارشا اقدسی، شهین تسلیمی، حمیدرضا فلاحی، علی یعقوبی، فرید شهریاری، امیر صادقی، اشكان منصوری، منصور نوری، حسین حسینیان، مهدی جعفری، علی بابلی، مبین رستگار، غلام میرزایی، پیام زمانی از دیگر بازیگران این فیلم كمدی هستند.
در خلاصه این فیلم آمده است: رضا (رضا عطاران) و دوستش منصور (جواد عزتی) كه به كیف قاپی مشغول هستند از راه مادرش متوجه می شود كه دختر (سارا بهرامی) فردی پولدار نذر كرده كه با یك جانباز ازدواج كند بنابراین رضا كه در تصادف پای خویش را ازدست داده تصمیم می گیرد خویش را به دختر نزدیك كند تا بتواند با وی ازدواج كند رضا وارد آسایشگاه جانبازان می شود كه دختر مدیر آنجاست رضا با گفتن دروغ های مختلف تلاش می كند كه دختر به او علاقه مند شود رضا با كمك منصور دختر را به خودش علاقه مند می كند از سوی دیگری رضا ادعا می كند كه در جنگ تحمیلی فرمانده یكی از گروه عراقی را كشته برای خودش دردسر بزرگی بوجود می آورد و….
كارگردان این اثر آنرا ۳ ساعته جهت پخش سینما آماده كرده بود اما بنا به دلایلی تصمیم به پخش نسخه ۲ ساعته آن در سینما گرفته است. اما شركت ویدئو رسانه ریز موج جهت پخش خانگی این اثر، نسخه سه ساعته را به صورت كامل روانه بازار می كند كه در دو قسمتِ حدوداً ۱۰۰ دقیقه ای روزهای ۱۵ و ۲۲ اسفند منتشر می شود.

مخاطبان می توانند بالاترین كیفیت نسخه های این فیلم را به صورت قانونی در وبسایت حلال دانلود به نشانی WWW.HALALDOWNLOAD.COM با ترافیك نیم بها در كلیه اپراتورهای اینترنت كشور دانلود كنند.
انتهای رپرتاژ خبری


1397/12/14
14:45:56
4669
5.0 / 5
موضوعهای خبر: بازار , سایت , فروش , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است