پیش از سفر جاهای دیدنی مقصد خویش را در سایت ما پیدا كنید

پیش از سفر جاهای دیدنی مقصد خویش را در سایت ما پیدا كنید به گزارش المور یكی از عالی ترین زمینه های اطلاع رسانی توان گردشگری یك كشور، استفاده از تارنماهای اینترنتی است. وب سایت ها به علت ارزش اطلاع رسانی زیادی كه در سرزمین دیجیتالی اینترنت با یك میلیارد كاربر باسواد دارند، فرصت خوبی برای معرفی چند زبانه و چندرسانه ای قابلیت های گردشگری یك كشور است.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابر اعلام سیری در ایران، در میان سایت های اطلاع رسانی مربوط به گردشگری یك كشور در وب، سایت های رسمی از اهمیت زیادی برخوردار می باشند. سایت های رسمی، سخنگوهای دیجیتالی یك كشور در اینترنت هستند و هرچه این پایگاه ها قوی تر، به روزتر و چند زبانه باشند، مخاطب پذیری آنها افزایش می یابد. پایگاه های اینترنتی دارای ماهیتی پویا هستند و امكان تغییر و جابجایی تصاویر و متون را بدون ایجاد هزینه جدید ممكن می سازند. همینطور افزایش شمار كاربران اینترنت و ظرفیت و قدرت بالای پایگاه های اینترنتی برای تأثیر گذاری بر جوامع باعث افزایش بازاریابی در صنعت گردشگری می شود.
شاید یكی از بهترین راه ها برای كسب اطلاعات در مورد تورهای گردشگری و مناطق مناسب برای گردشگران، استفاده از سایت های اینترنتی باشد، البته تمام سایت ها در این زمینه هم از كیفیت قابل توجهی برخوردار نیستند. اگر در این زمینه به دنبال سایت مناسب، با اطلاعات جامع و كامل هستید سایت «سیری در ایران» را به شما معرفی می نماییم. این سرویس یك سایت جامع و كامل است كه اطلاعات جالبی از دنیای گردشگری را در اختیار شما می گذارد.

سایت «سیری در ایران» باهدف گسترش صنعت گردشگری در ایران و همینطور با مأموریت معرفی كامل جاذبه های گردشگری ایران در فضای وب فعالیت می كند.
سایت سیری در ایران بیشتر از ۵ سال است كه به معرفی جاذبه های گردشگری ایران می پردازد. به جرأت می توان گفت این سایت بزرگ ترین و كامل ترین پایگاه اینترنتی معرفی جاهای دیدنی ایران به حساب می آید. با عنایت به قدمت و سابقه ای كه دارد جزو نخستین وب سایت هایی بشمار می رود كه در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.
مسئولین پرتال سیری در ایران با ایمان و اتكا به خداوند بزرگ و با تاكید بر ارزش های والای انسانی در میهن عزیزمان ایران كه خود از پرچم داران آن در خلال اعصار و قرون بوده است، با گام هایی بلند درگذر از دوران پرتلاش، با رسالت گسترش صنعت توریسم و گردشگری در ایران و با چشم انداز ایران نخستین اولویت گردشگران دنیا، معرفی جاذبه های گردشگری را هدف خود قرار داده اند.
مأموریت اصلی سایت
شناسایی، معرفی و انتشار جاذبه های گردشگری و مقاصد توریستی ایران به همراه انتشار مقالات، دانستنی ها و خبرهای بروز صنعت گردشگری در فضای مجازی
چشم انداز
انتشار و معرفی همه جاذبه ها و مقاصد گردشگری ایران به همه مردم جهان

سایت سیری در ایران در طول این سال ها موفق شده در حدود ۲۲ هزار جاذبه گردشگری ایران را در حوزه های مختلف شامل جاذبه های طبیعی، جاذبه های تاریخی، جاذبه های مذهبی و جاذبه های تفریحی معرفی نمایند.
این سایت در كنار معرفی جاهای دیدنی ایران، به معرفی هتل ها، اقامتگاه ها و رستوران ها پرداخته تا در هنگام مسافرت به راحتی و سادگی همه امكانات و گزینه های سفر را در اختیار داشته باشید.
همیشه تلاش كنید پیش از سفر به هر یك از شهرها و روستاهای كشور عزیزمان ایران به این سایت یعنی سایت seeiran.ir یك سری بزنید و با استفاده از جستجوی پیشرفته آن تمام جاذبه های مقصد خویش را پیداكرده و مشخصات آنها را مشاهده كنید. با این كار شما با خیالی راحت و به صورت كاملاً آگاهانه به مقصد خود سفركرده و در زمان بندی و پیشگیری از اتلاف وقت كوشیده اید.
اغلب هم وطنان و مسافرانی كه می خواهند به مقاصد گردشگری ایران سفر می كنند در طول این سال ها به این سایت مراجعه نموده و از اطلاعات آن بهره برده اند، شما هم اگر تابحال از امكانات این سایت استفاده نكرده اید، پیش از مسافرت در روزهای عید نوروز به این سایت رفته و جاهای دیدنی مقصد خویش را در آن ببینید.
انتهای رپرتاژ خبری


1397/12/25
21:57:06
4305
5.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , بازار , سایت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است