به علت تحریم های آمریكا؛

دومین شركت كشتی رانی به قرارداد خود با شركت نفت ونزوئلا تمام كرد

دومین شركت كشتی رانی به قرارداد خود با شركت نفت ونزوئلا تمام كرد به گزارش المور دومین شركت كارگزاری كشتی رانی به شركت ملی نفت ونزوئلا اعلام نمود كه به دلیل تحریم های آمریكا، به قرارداد چارتری نفتكش های خود با این كشور خاتمه می دهد.



به گزارش المور به نقل از مهر به نقل از رویترز، طبق گفته یك منبع مطلع و مستندات داخلی، دومین شركت كارگزاری كشتی رانی به شركت ملی نفت ونزوئلا اعلام نمود كه به دلیل تحریم های آمریكا، به قرارداد چارتری نفتكش های خود با این كشور خاتمه می دهد.
شركت آمریكایی مك كوئیلینگز، كه چهار نفتكش را به صورت قراردادی در اختیار شركت ملی نفت ونزوئلا قرار داده بود، در خاتمه دادن به قرارداد خود با ونزوئلا، به شركت آلمانی پیمانكاری نفتكش، برنارد شولته ملحق شد كه ۲۵ نفتكش خویش را در اختیار شركت ملی نفت ونزوئلا قرار داده بود.
دولت آمریكا از ماه ژانویه تحریم هایی را بر ضد ونزوئلا اعمال كرد تا درآمد نفتی دولت رئیس جمهور نیكلاس مادورو را محدود كند. آمریكا و ۵۰ دولت دیگر، مادورو را بعنوان رئیس جمهور ونزوئلا به رسمیت نمی شناسند.
خروج این دو شركت بزرگ خدمات كشتی رانی از ونزوئلا، توانایی كشور برای عرضه نفت خام خود در بازارهای بین المللی را به شدت می كاهد.
طبق مستندات رسیده به رویترز، مك كوئیلینگز تا زمان برداشته شدن تحریم های خزانه داری آمریكا، در هیچ فعالیت كارگزاری كشتی رانی و خدمات چاتری مرتبط به شركت ملی نفت ونزوئلا، شركت نخواهد كرد.
مك كوئیلینگز در بیانیه خود اعلام نمود: ما به دور از مشكل كشتی رانی می نماییم و دیگر یك بشكه هم از آنجا منتقل نخواهیم كرد.

1397/12/27
13:35:58
4134
5.0 / 5
موضوعهای خبر: آمریكا , بازار , بین المللی , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است